نظافت و خدمات رستوران با استفاده از ترولی

نظافت و خدمات رستوران با استفاده از ترولی

در هر رستوران یا کافی شاپ مواردی مانند کیفیت بالای غذاها و نوشیدنی ها، زیبایی محیط، نظافت محیط، خدمت رسانی سریع و رفتار مناسب کارکنان با میهمانان می توان گفت مهمترین ملاک های انتخاب توسط مشتریان باشد. بنابراین صاحبان رستوران ها باید تمامی این موارد را تا حد امکان ارتقا بخشند تا بتوانند علاوه بر جلب رضایت مشتریان و تشویق آن ها به بازگشت مجدد، روز به روز مشتریان خود را افزایش دهند. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تازه و همچنین روش های مناسب طبخ و طرز تهیه مناسب باعث می شود کیفیت غذاها و نوشیدنی ها بالا رود. نظافت سطوح و وسایل پذیرایی علاوه بر بالا بردن سطح بهداشت، موجب جلوه ظارهری مناسب محیط نیز می گردد. ایجاد محیطی زیبا، دلشنشین و معطر علاوه بر این که باعث جلوه بصری زیبایی به همراه دارد، موجب نشاط و آرامش افراد حاضر می گردد. کارکنان این محیط ها باید در کنار خوشرویی با میهمانان، سرعت عمل بالایی نیز داشته باشند تا سریعا ظروف کثیف را از روی میز ها جمع آوری کرده و در کمترین زمان ممکن سفارش مشتریان را به آن ها برسانند. در این مقاله تجهیزاتی مانند ترولی نظافتی و ترولی حمل غذا معرفی می گردد که می تواند موجب تسریع نظافت و خدمات در رستوران ها گردد.

انواع ترولی مناسب برای رستوران

برای نظافت و ارائه خدمات مناسب در یک رستوران یا کافی شاپ می توان از انواع ترالی استفاده نمود. ترولی ها انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به ترولی نظافتی ، چند منظوره، خدماتی ، حمل غذا و هتلی اشاره نمود. اما در یک رستوران می توان از ترولی نظافتی و ترولی حمل غذا استفاده نمود. همچنین ترالی هایی نیز برای جمع آوری زباله وجود دارند که از آن ها می توان در محیط های مختلف از جمله رستوران استفاده نمود. در ادامه ترالی هایی که در یک رستوران قابل استفاده می باشند به طور کامل شرح داده می شوند.

ترولی حمل غذا

ترولی حمل غذاترولی رستورانی یا ترالی حمل غذا یک ترولی است که دارای چند طبقه برای جابجایی غذا و یا ظروف خالی می باشد. گاری حمل غذا دارای چهار چرخ برای جابجایی سریع و آسان می باشد. Silver نوعی ترولی حمل غذاست که دارای سه طبقه بوده و به دلیل لبه هایی که دارد از لیز خوردن ظرف ها بر روی طبقات جلوگیری می کند. با استفاده از این گاری حمل غذا می توان تعداد زیادی ظرف یا غذا را جابجا نمود بنابراین سرعت خدمت رسانی به میهمانان و مشتریان بالا می رود. همچنین به دلیل ابعاد مناسب این ترولی ها، به راحتی از فاصله میان میز ها عبور می نماید.

 

ترولی نظافت

ترولی نظافتیترولی نظافت دارای مدل های مختلفی است اما در ساده ترین حالت دارای دو سطل برای آب تمیز و آب کثیف و یک آبگیر می باشد. شستشو و نظافت سطوح کف با استفاده از این نوع تی و ترولی باعث می شود کیفیت و سرعت نظافت بالا رود. همچنین با استفاده از این ترالی های چرخ دار جابجایی تجهیزات نظافتی مانند تی،  آبگیر، سطل ها و سایر ابزار و تجهیزات مورد نیاز مانند مواد شوینده بسیار آسان و سریع خواهد بود.

 

 

سطل جمع آوری زباله

سطل زباله چرخداردر رستوران ها می توان برای جمع آوری ضایعات غذا و زباله ها از سطل زباله چرخ دار استفاده نمود. این سطل که دارای کیسه قابل تعویض می باشد دارای ابعاد مناسبی است که می توان از فاصله بین میز ها عبور داد و ضایعات غذاها را جمع آوری نمود. کیسه قابل تعویض این تجهیز باعث می شود آلودگی به مراتب کمتر باشد و بوی نامطبوعی در هوای محیط پخش نشود. چرخ های این سطل زباله جابجایی سریع آن را در رستوران سریع می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید