سوییپر صنعتی و بهبود سطح بهداشت و ایمنی محیط

سوییپر صنعتی و بهبود سطح بهداشت و ایمنی محیط

دستگاه سوییپر شهری یکی از تجهیزات نظافتی سطح زمین است که به منظور جمع آوری آلودگی و زباله های محوطه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و دارای طیف گسترده ای از کاربردها هم چون نظافت خیابان ها و معابر، مجتمع تجاری، مراکز صنعتی، کارخانه ها، محوطه های بزرگ و … می باشد. ساختار دستگاه سوییپر با دوام و با کیفیت است که برای تمیز نمودن سطوح مختلف به کار رفته به گونه ای که عملکردی مؤثر و مقرون به صرفه ارائه می دهد. بهره گیری از دستگاه سوییپر صنعتی در مدتی نه چندان زیاد یک سرمایه گذاری محسوب می شود و به دلیل وجود فناوری های مدرن و پیشرفته در کنار سهولت کاربری، ایمنی، کیفیت بالای عملیات نظافت، دوام و قدرت بالای سویپر این دستگاه به یک ابزار مناسب و کارآمد جهت نظافت محیط های گوناگون تبدیل گشته است.

 

ویژگی های دستگاه سوییپر شهری

سوییپر شهری۱- دستگاه سوییپر جهت نظافت اماکن سرپوشیده و نیز فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد.

۲- جاروب محوطه با یک بار عبور از یک مسیر آن ناحیه را کاملاً تمیز کرده و نیازی به بازگشت و حرکت دوباره بر روی سطح نظافت شده وجود ندارد.

۳- سویپر یک دستگاه راحت با سهولت کاربری است که با سطح ایمنی بالا عمل می نماید.

۴- جاروب صنعتی از طراحی منحصر به فردی برخوردار است که عملکردی فراتر از انتظارات مشتریان دارد.

۵- طراحی و ساخت سویپر با استفاده از تکنولوژی های مدرن انجام گرفته و حداقل میزان تعمیر و نگه داری را ضمانت می کند.

 

معیارهای انتخاب یک سوییپر مناسب

دستگاه سوییپردستگاه سویپر در مدل ها و اندازه های متنوعی عرضه شده تا بتوان در محیط های مختلف از آن ها بهره گرفت. به این ترتیب در هنگام خرید سوییپر با یاری گرفتن از نظر کارشناسان و در نظر گرفتن معیارها می توان بهترین سوییپر را انتخاب نمود. برخی از نکات قابل توجه در ارتباط با انتخاب سوییپر مناسب عبارت اند از :

۱- نوع آلودگی و حجم موادی که باید جمع آوری شوند.

۲- جنس سطح یا کفپوش

۳- اندازه مساحت محل مورد نظر و پهنای راهروها

سازندگان سوییپر با در نظر گرفتن شرایط محیطی، آب و هوایی و امکانات مشتریان و موقعیتی که در آن قرار دارند اقدام به ساخت انواع دستگاه های سویپر سرنشین دار و سوییپر دستی نموده اند.

 

سوییپر خودرویی

سوییپر صنعتیدستگاه جاروب خیابانی سرنشین دار یک وسیله بسیار کارآمد و ایده آل برای نظافت محیط های بزرگ و وسیع مانند پارکینگ ها، انبارها، محوطه کارخانه ها و … به شمار می آید و مدل های کوچک تر این دستگاه برای جمع آوری آلودگی ها از سطوح کوچک تر مناسب می باشد. سویپرهای مکانیزه مجهز به موتور الکتریکی و یا دیزلی هستند که کاربران با توجه به شرایط محیط دستگاه مناسب را انتخاب می کنند. جاروب صنعتی طراحی کاربر پسند دارد و سطوح وسیع را در مدت زمانی کوتاه و با کیفیتی فوق العاده نظافت می کند.

 

 

 

سوییپر دستی

سوییپر دستی مکانیزهسویپر دستی که توسط کاربر از پشت هدایت می شود برای نظافت امکان بسیار کوچک و باریک مورد استفاده قرار می گیرد. سوییپر دستی یک دستگاه با ابعاد جمع و جور و قابلیت های فراوان است که با سهولت برای نظافت های روزمره به کار می رود.

استفاده از سوییپر روشی مؤثر برای بهبود کسب و کار

در تمامی محیط های کاری بهداشت و ایمنی محل کار در اولویت قرار دارد و انجام فعالیت های نظافتی سهم عمده ای در دستیابی به اهداف مورد نظر خواهد داشت.

 

عملکرد سوییپر شهری در محیط کار

سوییپر شهری با کاربرد صنعتیسویپر صنعتی یکی از تجهیزات نظافتی صنعتی است که نقش مؤثری در بهبود وضعیت بهداشت محیط دارد و ساختار آن به شکلی است که کاربر و دیگر افراد حاضر در محیط در امنیت کامل به سر می برند. هر یک از انواع سوییپرهای صنعتی با موتور الکتریکی و یا دیزلی دستگاه های ایمن و راحتی به شمار می آیند که با عملکرد مناسب خود تمیزی محیط را فراهم می کنند بدون آن که هیچ گونه آسیبی به سطح و یا به اپراتور وارد نماید. برخی از مزایای استفاده از سوییپر در محیط کاری عبارت اند از :

۱- جاروب صنعتی مجهز به موتور مکنده قدرتمندی است که گرد و خاک را مکش کرده و مانع از انتشار آن در محیط می شود. علاوه بر این از فیلترهای بزرگ و با قدرت بالایی برخوردار بوده که از ورود گرد و خاک به موتور و هم چنین بازگشت ذرات آلاینده به محیط جلوگیری می کند.

۲- تنوع در ابعاد و مدل های سوییپر امکان استفاده از سوییپر را در انواع اماکن شهری، تجاری، صنعتی و … با هر میزان از درجه حساسیت، فراهم نموده است.

۳- برس، فرمان کنترلی، چراغ ها، روغن هیدرولیک و دیگر اجزای به کار رفته در سوییپر قابل تنظیم بوده و این دستگاه به دلیل داشتن قدرت مانور بالا تمامی نواحی دور از دسترس را نیز تمیز می کند.

۴- نظافت سطوح با استفاده از سویپر صنعتی در مقایسه با روش های سنتی در مدت زمان بسیار کوتاه و با کیفیت بی نظیری انجام می گردد. در نتیجه آن هزینه های عملیات نظافتی به میزان قابل توجه کاهش یافته و بهره وری نیروهای انسانی تا چندین برابر افزایش می یابد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید