تاثیر دستگاه های نظافت صنعتی کاربردی در صنعت حمل و نقل

تاثیر دستگاه های نظافت صنعتی کاربردی در صنعت حمل و نقل

داشتن یک شرکت حمل و نقل موفق و بزرگ مسئولیت های زیادی به همراه دارد. از رسیدگی روزانه به کسب و کار و بازاریابی گرفته تا مراقبت از رانندگان و بهبود خدمات به مشتریان، همگی از جمله این مسئولیت ها هستند. از آنجا که خودرو های شرکت شما ظاهر و معرف برند شما هستند، رسیدگی به نظافت و تمیز بودن آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مشغله و مسئولیت های گوناگون کار در شرکت های حمل نقل ممکن است برای رسیدگی به ظاهر کامیون ها و یا اتوبوس های شرکت شما زمان زیادی باقی نگذارد.

از این رو صاحبان این مشاغل به دنبال راهکار و راه حل های سریع و بهینه برای رسیدگی به نظافت خودرو های شرکت خود هستند. استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی میتواند راه حل کارآمدی برای رسیدن به این مهم باشد. شرکت های ارائه دهنده این تجهیزات نظافت صنعتی طیف گسترده ای از دستگاه های نظافتی را برای ارائه کیفیت بالای نظافت در اختیار مشتری قرار میدهند. تجهیزات نظافت صنعتی در زمان و منابع صرف جویی میکنند و فرایند نظافت را سرعت بخشیده و کیفیت بالای آن را تضمین میکنند.

دستگاه های نظافت صنعتی کاربردی

کارواش اتوماتیک

تاثیر دستگاه های نظافت صنعتی کاربردی در ناوگان حمل و نقل

شرکت های تاکسیرانی، پایانه های مسافربری، ناوگان حمل و نقل شهری و شرکت های باربری، همه و همه با تردد های متعددی در طول روز مواجه هستند. قرار گرفتن این خودرو ها در محیط های شهری باعث بروز آلودگی در ظاهر این خودرو ها میشود. کارواش اتوماتیک از سریع ترین و کارآمد ترین دستگاه های نظافت صنعتی مورد استفاده برای رفع آلودگی ها و گرد و خاک از ظاهر خودرو های شما است. این دستگاه دو دسته بندی اصلی تونلی و ریلی دارد، که هر دو بسته به نوع نیاز شما میتوانند فرایند شستشوی خودرو را با سرعت و کیفیت بالا انجام دهند. این دستگاه نظافتی میتواند تنها با یک کاربر راه اندازی شده و در کمترین زمان و حداقل مصرف آب در طول روز تعداد زیادی  خودرو را شستشو دهد. دستگاه کارواش اتوماتیک برای شستشوی خودرو های سبک و سنگین قابل استفاده است.

واترجت صنعتی

تاثیر دستگاه های نظافت صنعتی کاربردی در ناوگان حمل و نقل

در مواردی استفاده از کارواش صنعتی ممکن است برای کارفرما مقدور نباشد. دستگاه واترجت صنعتی از دیگر دستگاه های نظافت صنعتی است که میتواند در رفع آلودگی ها و آلاینده ها از بدنه خودرو مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه با دارا بودن ابعاد مناسب و تنوع در طراحی و ساخت، در مکان هایی با فضای محدود شستشوی خودرو را با سرعت و کیفیت بالا انجام میدهد. استفاده از فشار آب بالا در دستگاه واترجت از جمله مزایای این دستگاه است. واترجت صنعتی با مقدار مصرف پایین آب و عدم استفاده از مواد شوینده سازگاری بسیار زیادی با محیط زیست دارد. با استفاده از سیستم جمع آوری، تصفیه و استفاده مجدد آب مصرف شده برای شستشوی خودرو ها تاثیر چشمگیری در میزان مصرف آب مشاهده کنید.

مبل شوی صنعتی

صندلی ها در خودرو از جمله قطعاتی هستند که بیشترین مصرف را در طول روز دارند. آنها روزانه توسط افراد مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند، از این رو میتوانند محل تجمع آلودگی های زیاد و بستر انتقال آنها به افراد زیادی باشند. شستشوی روزانه صندلی ها با استفاده از مبل شو های صنعتی باعث عدم تجمع و از بین رفتن این آلودگی ها بر سطح آنها میشود. این دستگاه با استفاده از کمپرسور برای تولید فوم و موتور مکنده برای مکش آلودگی ها فرایند شستشوی را با کیفیت بالایی انجام میدهد. شستشو با فوم غلظت بالا در مبل شوی قدرت پاک کنندگی را زیاد و عدم نفوذ آن به بافت صندلی ها را تضمین کرده و خشک شدن آنها را سرعت میبخشد.

جاروبرقی صنعتی

جمع شدن ذرات ریز و درشت در کف خودرو ها از جمله آلودگی های اجتناب ناپذیر است. باقیماندن این ذرات در خودرو میتواند ظاهری نامناسب و حتی بوی نامطبوعی در آن ایجاد کند. دستگاه های نظافت صنعتی همچون جاروبرقی ها با قابلیت جمع آوری جامدات و مایعات میتواند در حفظ نظافت داخلی خودروها نقش بشیار مهمی داشته باشد. این دستگاه با قدرت مکش بالا میتواند آلودگی های ریز و درشت را حتی از نقاط غیر قابل دسترس به راحتی جمع آوری کند. فیلتر های به کار رفته در آنها به گونه ای طراحی شده که از ورود گردو غبار به محیط پیرامون جلوگیری کند.

 

برای داشتن یک شرکت حمل و نقل حرفه ای، کسب رضایت مشتریان امری مهم و ضروری است. رعایت نظافت درون و بیرون خودرو ها میتواند یکی از با اهمیت ترین مواردی باشد که در کسب و حفظ رضایت مشتریان تاثیر گذاری زیادی داشته باشد. با استفاده درست و کاربردی از دستگاه های نظافت صنعتی که در بازار ارائه میشوند، نام برند خود را با کیفیت نظافت خودرو هایتان در ذهن مشتریان خود ماندگار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید