طرز کار اسکرابر برای شستشوی محیط های آلوده چگونه است؟

طرز کار اسکرابر برای شستشوی محیط های آلوده چگونه است؟

دستگاه اسکرابر صنعتی به منظور شستشو و تمیز کردن سطوح کف استفاده می شود. طرز کار اسکرابر به شیوه ای است که صرفا برای شستشو استفاده نشده و به منظور خشک کردن سطوح پس از شستشو نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه مکانیزه دارای بخش هایی است که عمل تمیز کردن را با دقت انجام می دهد و چون خشک کردن جزئی از اصلی ترین مراحل کاری آن است مورد استقبال مراکز صنعتی و تجاری قرار گرفته است چراکه این گونه مکان ها با مراجعان زیادی همراه است و تمیز کردن این مکان ها بدون کفشوی صنعتی و با روش های سنتی و دستی بسیار دشوار خواهد بود.

به کارگیری دستگاه اسکرابر در محیط های مختلف

مراکز صنعتی، تجاری و مسکونی که از وسعت بالایی برخوردار هستند نیازمند وسیله ای برای شستشو و پاک کردن آلودگی ها می باشند. به منظور بهره مندی صحیح از دستگاه اولین نکته مهم آشنایی با طرز کار اسکرابر می باشد زیرا روش های سنتی نیازمند نیروی خدماتی زیاد است و تمیز کردن با دست مانند دستگاه های پیشرفته عمل نمی کند. با پیشرفت صنعت و گسترش مراکز صنعتی نیاز به رعایت نظافت و مسائل بهداشتی بیشتر از گذشته احساس می شود، اختراعات زیادی در این زمینه با توجه به نیاز بوجود آمده اند که یکی از آنها زمین شوی می باشد. با کمک این دستگاه کیفیت تمیزکاری بسیار افزایش یافته و سرعت کار نیز بیشتر از زمانی خواهد بود که نیروی خدمات انسانی مشغول به کار هستند. یکی از موارد مهم در طرز کار اسکرابر این است که برای شستشوی سطوحی که از جنس سرامیک، بتن، پارکت، سنگ و.. می باشد دستگاه عملکردی بی نقص دارد.

مدل های مختلف اسکرابر صنعتی

مواد شوینده از طریق دستگاه بر روی سطوح پاشیده شده و سطح زمین در محیط ‌های مختلف بدون باقی ماندن هیچ گونه آلودگی تمیز می شوند. این دستگاه در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند و در برخی ویژگی ها با هم متفاوت می باشند. مدل های مختلف باید براساس جنس سطوح و وسعت مکان تحت نظافت انتخاب نمود. این تجهیز در دو نوع دستی و سرنشین دار طراحی می شوند. اگرچه طرز کار اسکرابر در مدل های مختلف غالبا مشابه است اما متناسب با مدل های مختلف ممکن است برخی تفاوت ها به چشم خورد. در مدل دستی کاربر باید با اعمال نیرو به دستگاه موجب حرکت و هدایت آن شود. اسکرابر دستی ممکن است به موتور جلوبرنده مجهز باشد، در این صورت کاربر هیچ گونه نیازی به اعمال نیرو به دستگاه به منظور به حرکت درآوردن آن نداشته و فقط باید هدایت آن را در مسیر دلخواه به عهده گیرد.

اسکرابر دستی ایده آل برای نظافت صنعتی
اسکرابر دستی ایده آل برای نظافت صنعتی

ویژگی های دستگاه  اسکرابر صنعتی

تعداد برس ها به مدل دستگاه مربوط می شود برخی از آن ها دارای دو برس است که در خلاف جهت هم حرکت می کند. طرز کار اسکرابر به شیوه ای طراحی شده که به خوبی می تواند آلودگی ها در قسمت های مختلف محیط مانند درزها و یا گوشه های دیوار و… را پاک کند. چرخش برس ها همزمان با فشار به زمین موجب می شود هیچ گونه آلودگی در سطح باقی نماند. این دستگاه همچنین دارای موتور مکنده و شیلنگ مکش است که می تواند آب های کثیف را به داخل مخزن بکشد. دستگاه اسکرابر بدون هیچ وسیله اضافی با کمک یک کاربر می تواند فضای وسیعی مانند کارخانه ها و یا فرودگاه و مکان های سربسته بزرگ و نمایشگاه را تمیز کند. طرز کار اسکرابر برای مکان های مختلف یکسان است. انجام عملیات نظافت توسط این دستگاه به صورت بسیار حرفه ای و دقیقی انجام می شود و هیچ رد و لکی از آلودگی به جای نمی گذارد و تنها چیزی که به خوبی قابل مشاهده می باشد حرکت برس ها بر روی سطوح است.

آموزش طرز کار اسکرابر

طرز کار اسکرابر به این شیوه است که ابتدا آب تمیز روی سطوح آلوده پاشش شده و سپس بخش برس زنی دستگاه با چرخش برس ها شروع به فعالیت می نماید. این برس ها با اعمال فشاری یکنواخت تمامی سطوح را به دقت پاکسازی می نمایند. آب آلوده ای که در کف زمین پس از شستشو ایجاد می گردد به وسیله سیستم مکش تعبیه شده در دستگاه جمع آوری شده و به مخزن آب کثیف منتقل می گردد. یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه کفشوی صنعتی انجام عملیات نظافت مسافت زیاد در زمان کوتاهی بوده است.

اسکرابر صنعتی دستگاهی کاربرپسند
اسکرابر صنعتی دستگاهی کاربرپسند

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید