آشنایی با مراحل تولید اسکرابر و سوییپر Tennant

آشنایی با مراحل تولید اسکرابر و سوییپر Tennant

کمپانی Tennant از معتبر ترین برند ها در زمینه تولید تجهیزات نظافت صنعتی در جهان می باشد. این کمپانی دستگاه هایی مانند اسکرابر ، سوییپر و پلیشر را در مدل های متنوع و با کیفیت ساخت بالا عرضه می نماید. این دستگاه ها بعلت ساختار صنعتی و قدرتمند، به تجهیزات نظافتی سنگین کار شهرت داشته و اغلب در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. بخش های مختلف تولید این تجهیزات نظافتی از برش دهی فلزات تا سر هم کردن و بازبینی نهایی، به صورت ایمن و در سطح کیفی بالایی انجام می شود. در این مقاله تعدادی از فرآیند های تیم تولید کمپانی Tennant تا رسیدن به یک دستگاه نظافتی با کیفیت معرفی می گردد. در تولید اسکرابر و سوییپر تکنولوژی های منحصر به فردی به کار می رود.

ساخت فلزات و رنگ آمیزی قطعات در تولید اسکرابر و سوییپر

تولید اسکرابر و سوییپر
تولید اسکرابر و سوییپر

قسمت های قابل توجهی از اسکرابر ها و سوییپر های Tennant از جنس فلز ساخته شده اند. در بخش طراحی فلزات مورد نیاز دستگاه های نظافتی، ابتدا فلزات با دستگاه لیزر به طور دلخواه برش داده می شوند. بعد از برش بخش های مورد نیاز، عمل پرداخت با استفاده از روش های متعدد از جمله جوش دادن انجام می گیرد. پس از تولید قطعات فلزی، نوبت به رنگ آمیزی سطح آنها می رسد. رنگ ها به صورت پودری به سطح فلزات مورد نیاز پاشیده می شوند.

 

قالب گیری

قطعات پلاستیکی در ساختار تجهیزات نظافتی و تولید اسکرابر و سویپر مورد استفاده قرار می گیرند. برای تولید این قطعات از روش هایی مانند قالب گیری چرخشی بهره برده می شود. در این روش کمپانی Tennant از مواد پلی اتیلنی با چگالی بالا جهت تزریق به بخش قالب گیری استفاده می کند. قالب در یک سیستم حرارتی، گرم شده تا در نهایت یک ساختار پلی اتیلنی ذوب شده تشکیل شود و شکل مورد نظر بدست آید.

 

سر هم کردن

مراحل تولید اسکرابر و سوییپر
تولید اسکرابر و سوییپر

در این بخش، قسمت های مختلف تجهیزات نظافتی بر روی شاسی دستگاه هنگام تولید اسکرابر یا کف شوی صنعتی و سوییپر سوار می شوند. ابتدا چارچوب فلزی تجهیزات نظافتی در محل قرار می گیرد و به تدریج بخش های دیگر تولید شده بر روی آن سوار می شوند. تکنسین های این بخش، فرآیند مورد نظر را به دقت بازبینی می کنند تا در حین استفاده مشکلات ناخواسته ای برای دستگاه پیش نیاید.

 

بازبینی

قبل از ارسال دستگاه ها به مشتریان، این تجهیزات در بخشی بطور کامل مورد بازبینی قرار می گیرند. در این بخش هرگونه نقص احتمالی بررسی و رفع می شود. همچنین بخش های عملکردی و حرکت روان دستگاه مورد بررسی قرار می گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید