چگونه راحت تر خانه تکانی کنیم؟

چگونه راحت تر خانه تکانی کنیم؟

شستشو و نظافت سطوح خانه معمولا آخرین مرحله در خانه تکانی است. شستشوی سطوحی مانند دیوار ها، میز، مبلمان و… فرآیندی طاقت فرسا و دشوار است. علاوه بر این نیاز به صرف زمان بسیار زیادی برای شستشوی همه سطوح می باشد. روش دستی نظافت و شستشو رایج ترین شیوه برای خانه تکانی می باشد، ولی با توجه به مشکلات و دشواری های این روش، بهتر است از محصولات با کیفیت برای شستشوی دستی استفاده نمود. علاوه بر این می توان از تجهیزات نظافت صنعتی نیز برای خانه تکانی کمک گرفت. برخی از تجهیزاتی که در نظافت خانه نقش بسزایی دارند عبارت اند از: بخارشوی، کیت شستشوی سطوح صیقلی، نماشوی و… که در این مقاله کارکرد هر کدام به تفصیل تشریح گشته است.

 

 

بخش های متفاوت خانه تکانی

خانه تکانی

شستشوی سطوح خانه و همچنین نظافت قسمت های متفاوت موحب دشوار شدن خانه تکانی می شود. به همین دلیل بهتر است از تجهیزات با کیفیت استفاده نمود. به منظور دسترسی بهتر به همه بخش ها می توان از تجهیزات متفاوت برای شستشو و خانه تکانی کمک گرفت. تجهیزات بسیاری برای کمک به سهولت خانه تکانی وجود دارد؛ برخی از مهم ترین تجهیزات در خانه تکانی عبارت اند از بخارشوی، کیت شستشو و نماشوی داخلی که در ادامه کارایی هر کدام به همراه مزایای استفاده از آن ها تشریح می شود.

 

 

 

شستشوی مبلمان و فرش با اسپری مکش

خانه تکانی

یکی از دشوار ترین و زمان بر تر بخش های خانه تکانی، نظافت مبلمان و فرش است. در طول سال آلودگی های متفاوتی بر روی مبلمان ایجاد می شود. در انتهای سال و در حین خانه تکانی شستشوی آلودگی هایی که تثبیت شده اند بسیار دشوار است. همچنین مرطوب ماندن مبلمان و فرش به دلیل باقی ماندن آب موجب ایجاد بوی نامطبوع می شود. استفاده از دستگاه اسپری مکش که مجهز به سیستم مکش می باشد، شستشوی فرش، موکت و مبل ها را بسیار ساده می کند. سیستم پاشش فوم و مکش آلودگی ها سهولت کاربری، سرعت و کیفیت بالا را در هنگام خانه تکانی ارائه می کند.

 

 

کیت تخصصی شستشوی شیشه و سطوح صیقلی

خانه تکانی

یکی از تجهیزات کاربردی دستی در خانه تکانی brilliant kit می باشد. این کیت تخصصی شستشو مناسب برای شستشو و نظافت سطوح صاف و صیقلی مانند آینه، شیشه و… می باشد. تجهیزات کیت شستشو عبارت اند از: نگهدارنده پد دستی، نگهدارنده پد تی، دسته تلسکوپی، پد تی مخصوص شیشه و پد تی میکروفایبر. به دلیل طراحی ارگونومیک تجهیزات نظافت دستی، کیفیت نظافت در حین خانه تکانی افزایش یافته و سرعت بالا می رود. به همین ترتیب کاربر قادر است در مدت زمان کمتر و با صرف انرژی حداقلی به نظافت بپردازد.

 

 

 

نماشوی داخلی

خانه تکانی

شستشوی سطوح شیشه ها با کیت تخصصی شیشه شور امکان پذیر می باشد، اما به منظور سرعت بخشیدن به کار در خانه هایی که دارای شیشه های بزرگتری می باشند می توان از نماشوی داخلی استفاده نمود. لنس های تلسکوپی و بلند نماشو های داخلی شستشوی شیشه در محیط خانه ها را بسیار ساده تر خواهد کرد. علاوه بر سهولت کاربری، کیفیت بسیار بالای ارائه شده توسط پد های میکروفایبر نماشور ها، موجب شستشوی کامل و بدون برجای ماندن رد آب بر روی شیشه ها می گردد.

 

 

نظافت با جاروبرقی

خانه تکانی

یکی از دستگاه های کاربردی که به منظور نظافت کامل مورد نیاز است، جاروبرقی می باشد. دستگاه جاروبرقی انواع متفاوتی دارد که با توجه به مساحت محیط و کارایی لازم می توان از انواع مدل های این دستگاه برای جاروب و نظافت منزل بهره جست. جاروبرقی های رده صنعتی کوچک، نسبت به جاروبرقی های معمولی برتری های بسیاری دارند. استفاده از جارو برقی صنعتی در نظافت منزل و خانه تکانی به دلیل بهره مندی این دستگاه از فیلتر های قدرتمند، موجب افزایش بهداشت می گردد. همچنین سرعت عمل با استفاده از جاروبرقی های با کیفیت بالا خواهد رفت.

 

 

بخارشوی، ابزاری کاربردی در خانه تکانی

خانه تکانی

شستشوی دیوار و سطوح اصلی ترین فرآیند در خانه تکانی است. استفاده از تجهیزات دستی موجب به طول انجامیدن فرآیند نظافت می گردد. خستگی کاربر پس از شستشوی دیوار و دیگر سطوح بسیار زیاد می باشد. به همین دلیل بهتر است از روشی جایگزین برای شستشوی سطوح استفاده کرد. دستگاه بخارشوی صنعتی یکی از کاربردی ترین دستگاه های نظافت صنعتی می باشد. با بهره گیری از بخارشوی که مجهز به سیتسم مکش می باشد می توان سطوح دیوار و دیگر سطوح را به سادگی و در کوتاه ترین زمان شستشو داد.

 

 

شستشوی حیاط با کارواش دستی

خانه تکانی

شستشوی حیاط در خانه ها مهم ترین بخش شستشوی عیدانه می باشد. جارو کردن و شستشوی حیاط فرآیندی زمان بر می باشد. آلودگی های متفاوت با گذشت زمان در گوشه کنار حیاط جمع شده و نظافت آن ها بسیار دشوار است. یکی از راه حل های موثر برای شستشوی حیاط در خانه تکانی، استفاده از دستگاه کارواش  می باشد. دستگاه کارواش صنعتی انواع متفاوتی دارد که می توان با انتخاب دبی و فشار مناسب با مکان شستشو، بهترین کیفیت را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون صرف انرژی زیاد در انتهای شستشو در اختیار داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید