ارتقای کیفیت امور خانه داری و نظافت در هتل با بکارگیری ترولی های هتلی

ارتقای کیفیت امور خانه داری و نظافت در هتل با بکارگیری ترولی های هتلی

میزان پاکیزگی و کیفیت در خدمات رسانی در اماکن پر ترددی همچون هتل ها نقش چشم گیری در جلب رضایت میهمانان دارد. درک این مساله موجب شده است که امروزه در این اماکن انواع تجهیزات مدرن نظافت صنعتی و خدماتی خانه داری بکار گرفته می شود. بکارگیری این تجهیزات تاثیر بسزایی در ارتقای کیفیت نظافت و خدمات رسانی در این مراکز ایفا نموده است. از این جهت امروزه طیف گسترده ای از این تجهیزات در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از پر کاربرد ترین آنها ترولی هتلی می باشد. این تجهیزات از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار بوده که سبب سرعت و سهولت در امور خدماتی همچون تعویض ملحفه، حوله و انواع وسایل کاربردی مسافران شده اند. بعلاوه این تجهیزات مکمل مناسبی برای دستگاه های نظافت صنعتی نیز می باشند که حفظ سلامت و ارتقای بهداشت کلی فضاهای داخلی هتل را تضمین می نمایند.

انواع ترولی هتلی

ترولی های هتلی دارای ساختاری ساده و کاربرپسند می باشند که امکان طبقه بندی وسایل در این تجهیزات وجود دارد. لذا کاربر می تواند همواره چندین وسیله را با استفاده از آنها در میان طبقات هتل حمل می باشد و همزمان امکان پاکسازی آلاینده های موضعی ایجاد شده بر سطوح کف و دیوار ها به کمک لاین تجهیزات فراهم آمده است . ترولی هتلی و نظافتی دو دسته از این تجهیزات هستند که ساختار ارگونومیک، وجود چرخ های هرز گرد، بدنه مقاوم از برترین ویژگی های این تجهیزات می باشد و مزایای بسیاری را به ارمغان آورده است.

ترولی خانه داری

 

ترولیترولی خانه داری امکان حمل ملحفه، حوله، وسایل مصرفی مسافران را فراهم می آورد که زیبایی ظاهری آن جلوه بصری محیط را حفظ می نماید. علاوه بر این وجود طبقه بندی مناسب سرعت خدمات رسانی به مسافران افزایش بخشیده است. دسته ارگونومیک این ترولیها موجب حرکت سریع و آسان آن در میان طبقات هتل می شود. به کمک این تجهیزات همچنین می توان ملحفه های آلوده را حمل نموده و به اتاق لاندری انتقال نمود. این چرخ دستی ها کاملا کاربردی طراحی شده اند از این رو با توجه به نیاز کاربر امکان افزودن طبقات بیشتر به ترولی وجود دارد تا وی بتواند وسایل را طبق برنامه کاری خود دسته بندی نماید.

 

 

ترولی نظافت

ترولی

گاهی در میان طبقات آلاینده ها به صورت موضعی به وجود می آیند که زیبایی فضا را از بین برده و باقی ماندن این آلاینده ها در محیط سطح بهداشت کلی را کاهش داده و سلامت افراد را به خطر می اندازد. به منظور حذف این آلاینده ها نمی توان از تجهیزات نظافت صنعتی همچون اسکرابر استفاده نمود به همین جهت ترولی نظافت مکمل های مناسبی هستند. به کمک یک ترولی نظافتی با کیفیت عملیات نظافت، گرد گیری و غبارروبی از تجهیزات موجود در طبقات هتل و اتاق ها را به انجام رساند. بر روی این ترولی ها سطل هایی جهت شستشوی تی وجود دارد که می توان تی را درون این سطل به خوبی شستشوی نموده و سطوح آلوده کف را به کمک آنها پاکسازی نمود.

 

مزایای استفاده از ترولی های با کیفیت هتلی

ترولی بکارگیری تجهیزاتی ترولی خانه داری و نظافتی در هتل ها مزایای بسیاری را به ارمغان می آورد. از مهم ترین این مزایا می توان به مسائلی همچون حفظ سلامت کارکنان، حمل و نقل سریع و آسان وسایل مصرفی مسافران، افزایش سرعت در خدمات رسانی در هتل ها، ساختار مقاوم، قدرت مانور بالای دستگاه در انجام امور خانه داری و نظافتی، افزایش نظم در انجام امور خدماتی هتلی، صرفه جویی در زمان و انرژی کاربر اشاره نمود. همچنین سختارظاهری و بدنه این تجهیزات به گونه ای است که کاملا سازگار با محیط زیست بوده و مواد بکار رفته در آنها قابلیت بازیافت این تجهیزات را تضمین می نماید. افزودن تجهیزات جانبی همچون نگهدارنده های دسته، محفظه جدا کننده آب و مواد شوینده نیز موجب افزایش بهره وری ترولی های هتلی شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید