به کارگیری ترولی های نظافتی و خدماتی در هتل ها

به کارگیری ترولی های نظافتی و خدماتی در هتل ها

هتل محیطی برای اقامت مسافران است که این مسافران می توانند داخلی و یا خارجی باشند. بنابراین هتل می تواند نقشی اساسی در جذب توریست و گردشگر به یک شهر یا کشور داشته باشد. هتل را با ظاهر زیبای آن، امکانات، خدمات مناسب و درخور میهمان، پاکیزگی و نظم آن می سنجند. بنابراین در صورتی که هریک از این موارد ضعیف باشد می تواند بر روی نظر مسافر تاثیر منفی خود را بگذارد و ممکن است مانع از بازگشت مجدد آن ها به این هتل در سفرهای بعدی شود و یا حتی از سفر آن ها به این شهر نیز جلوگیری نماید. برعکس اگر خدمات هتل و آراستگی و نظافت آن در حد مناسب و قابل قبولی باشد می تواند خاطره ای خوش از این سفر در ذهن مسافر ایجاد کند و این موجب بازگشت مجدد به این هتل و تکرار سفر خواهد شد. یکی از مواردی که گفته شد نظافت و پاکیزگی هتل است که باید به صورت مرتب با تجهیزات مناسب انجام شود. ترولی نظافتی ، ترولی هتلی و ترولی حمل غذابوسیله مناسب برای خدمت رسانی شکیل و منظم به مشتری هستند که در ادامه شرح داده می شوند.

 

دلایل استفاده از ترولی

خدمت رسانی به مسافران در هتل و همچنین نظافت به موقع بخش های مختلف نیازمند تجهیزات مناسب و مدرن است که علاوه بر رسیدن به کیفیت مطلوب دارای ظاهر شکیل و مناسب نیز باشند. ابزار و تجهیزات سنتی کارایی لازم را ندارند و حتی روند نظافت را نیز کند می کنند. از طرفی ظاهر نامناسب این تجهیزات باعث شده هتلداران به تجهیزات مدرن و شکیل روی بیاورند. ترولی ها شامل انواع مختلفی هستند که برای امور متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. نظافت اتاق ها، راهرو ها، لابی و رستوران، تعویض لوازم مصرفی اتاق ها، جابجایی ابزار و تجهیزات نظافتی و شوینده ها، و همچنین جابجایی غذا و خدمت رسانی در رستوران از جمله اموری هستند که به وسیله ترولی به آسانی انجام می شوند. در ادامه سه رده ترولی مناسب برای هتل بررسی خواهند شد.

ترولی نظافت

ترولی نظافتترولی نظافتی دارای انواع مختلفی است که برخی مدل ها می توانند دارای قابلیت های بیشتری باشند. سطل های مجزا برای آب تمیز و آب کثیف و آبگیر دستی بخش هایی هستند که در ترولی های نظافتی مشترک هستند. بدنه اصلی دارای چهار چرخ برای جابجایی آسان در محیط می باشد. سطل ها و قفسات بیشتر برای نگهداری ابزار و تجهیزات نظافتی و جابجایی شوینده ها می باشد. برخی نیز دارای نگهدارنده کیسه زباله نیز هستند. با استفاده از این ترولی نظافت جابجایی تجهیزات نظافتی به راحتی و به یک باره انجام می پذیرد. همین امر موجب جابجایی ایمن تجهیزات و تسریع در امر نظافت می شود. برای نظافت های جزئی روزانه برای سطوح مختلف که لازم به استفاده از دستگاهی مانند اسکرابر نیست، می تواند از ترولی نظافتی استفاده نمود.

ترولی هتلی و خانه داری

ترولی هتلیبعد از آن که مسافر هتل را ترک نمود و اتاق خود را تحویل داد، باید اتاق به خوبی نظافت شود و ملحفه ها و حوله ها تعویض شوند. همچنین بخش های مصرفی مانند مایع دستشویی و شامپو و همچنین محتویات یخچال سریعا جایگزین شوند تا اتاق برای مسافران بعدی آماده شود. ترولی هتلی شامل چند قفسه و کشو برای جابجایی ملحفه ها و سایر تجهیزات و همچنین نگهدارنده کیسه زباله و یا نگهدارنده کیسه ای برای جمع آوری ملحفه های کثیف می باشد.  ترولی خانه داری با ظاهری زیبا علاوه بر اینکه جلوه ای مناسب در هنگام ارائه خدمات در هتل می بخشد، موجب تسریع در عملیات خدمات و رضایت مسافران خواهد گردید.

 

ترولی حمل غذا

ترولی حمل غذانوع دیگری ترولی با نام ترولی حمل غذا وجود دارد که در رستوران هتل برای جابجایی غذا و ظروف کثیف استفاده می شود. با استفاده از این ترولی علاوه بر این که می توان همزمان تعداد زیادی ظرف غذا را جابجا نمود و سریع به میهمانان خدمت رسانی نمود، از سرد شدن غذا نیز جلوگیری می نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید