حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه هتلداری

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه هتلداری

صنعت هتلداری را می توان یکی از مهم ترین صنایع هر کشور دانست، که پرداختن به آن موجب سودآوری، گسترش فرهنگی، اشتغال زایی و رونق و رشد اقتصادی هر کشور می گردد. از این رو در سراسر جهان همواره از این صنعت به عنوان یک عامل رشد و پیشرفت یاد شده و سرمایه گذاری در آن به عنوان یک سرمایه گذاری ملی به شمار می آید. به همین جهت همه ساله نمایشگاه های مختلفی در این زمینه برگزار می شود تا صاحب نظران و صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ در این زمینه به ارائه خدمات و تبادل اطلاعات بپردازند و از این تعامل در جهت سازندگی و پیشرفت حداکثری استفاده نمایند.

شرکت  ابراهیم و حضور در نمایشگاه هتلداری

شرکت ابراهیم با سابقه ای درخشان در زمینه ارائه تجهیزات و خدمات نظافت صنعتی به صنایع و مراکز مختلف مفتخر به حضور در تمام نمایشگاه های مرتبط با حوزه فعالیت خود می باشد و از این عرصه مهم به منظور معرفی محصولات و برقراری ارتباط با فعالان حوزه های مختلف، اطلاع از نیازها، تکنولوژی روز و تبادل اطلاعات با سایر فعالان بهره می برد. نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری یکی از این نمایشگاه ها است. این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه هتلداری و محصولات قابل ارائه توسط شرکت ابراهیم

وسعت دستگاه ها و تجهیزات نظافتی ارائه شده توسط شرکت ابراهیم به گونه است که برای انجام عملیات نظافت به شیوه ای کاملا تخصصی و متناسب با محیط می تواند دستگاه های با بهترین کیفیت را ارائه دهد. برخی از دستگاه های نظافغت تخصصی پرکاربرد در صنعت هتلداری عبارت اند از:

. دستگاه اسکرابر به منظور شست و شوی سطوح کف بخش های مختلف از جمله لابی هتل ها

. واترجت صنعتی به منظور از میان برداشتن لکه ها و شست و شوی عمیق سطوح مختلف

. جاروبرقی هتلی به منظور نظافت با کیفیت فرش و موکت و…

. دستگاه سوییپر به منظور نظافت محوطه بیرونی هتل ها

. دستگاه نماشوی

                                                                        نمایشگاه هتلداری

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید