آشنایی با انواع دستگاه کارواش آب گرم صنعتی

آشنایی با انواع دستگاه کارواش آب گرم صنعتی

دستگاه کارواش آب گرم به منظور انجام طیف گسترده ای از شستشوها مانند شستشوی وسایل نقلیه، ماشین آلات صنعتی، تجهیزات صنعتی و انواع سطوح با آلودگی های سخت مورد استفاده قرار می گیرد و هنگامی که با جرم و آلودگی هایی رو به رو باشیم که آب سرد قدرت کافی برای پاک کردن آن ها را ندارد واتر جت آب گرم می تواند یک راه حل ایده آل و کارآمد به شمار آید. شوینده فشار قوی آب گرم در صنایعی هم چون کشاورزی، دریایی، حمل و نقل، نفت و پتروشیمی، صنایع غذایی و بسیاری دیگر از واحدهای صنعتی دارای کاربردهای فراوان است.

واترجت آب گرم جهت انجام فعالیت های نظافتی سخت، لایه برداری های عمیق و یا شستشوهای سبک تر مناسب می باشد. یکی از کاربردهای مهم واترجت آب گرم از بین بردن آلودگی های چرب و روغنی است و در صورتی که سطوح و تجهیزات به این نوع از آلودگی آغشته شده باشد کارواش آب گرم با عملکردی مناسب قادر به شستشوی روغن و چربی خواهد بود بدون آن که نیازی به مصرف مواد شوینده یا شیمیایی باشد.

واترجت آب گرم
انواع گوناگون واترجت آب گرم

انواع دستگاه کارواش آب گرم

شوینده های فشار قوی آب گرم مجهز به گرمکن آب هستند که موجب افزایش دمای آب ورودی به واتر جت می شود. این دستگاه در مدل های متنوعی عرضه شده تا همه کاربران با شرایط و امکانات مختلف بتوانند از واترجت آب گرم استفاده نمایند. در دستگاه های واترجت آب گرم قطعه گرمکنی تعبیه شده است که درجه حرارت آب را به سرعت افزایش می دهد. دستگاه های کارواش صنعتی آب گرم بر اساس نوع گرمکن آن ها دارای انواع متنوعی هستند که عبارت اند از:

۱- واترجت الکتریکی با گرمکن دیزل

واترجت الکتریکی با گرمکن دیزل

دستگاه واترجت آب گرم برقی مجهز به پمپ آب الکتریکی و مشعل گرمکن دیزلی است. گرمکن ساختاری استوانه ای شکل و عمودی دارد که همانند یک سیم پیچ است. مشعل با یک جرقه الکتریکی اولیه روشن می شود و آب با ورود به مشعل شروع به گرم شدن می کند و از آن جایی که در زمان عبور از مشعل حرکتی مارپیچ دارد مدت زمان بیشتری به طول می انجامد تا آب از گرمکن خارج شود در نتیجه میزان افزایش درجه حرارت آب بیشینه می گردد و آب به طور پیوسته گرم می ماند.

 

۲- واترجت الکتریکی با گرمکن المنتی (برقی)

واترجت الکتریکی با گرمکن المنتی (برقی)

واترجت الکتریکی با گرمکن المنتی جهت استفاده در محیط های حساس با استانداردهای نظافتی بسیار بالا طراحی گردیده است. عملکرد گرمکن برقی واترجت صنعتی به گونه ای است که جریان آب از مجاورت آن عبور کرده و گرم می شود. گرمکن الکتریکی در مقایسه با گرمکن دیزلی آب را کمتر گرم می کند با این حال قادر است آب را پیوسته گرم نگه دارد.

 

۳- واترجت آب سرد با گرمکن دیزل

واترجت آب سرد با گرمکن دیزل

گرمکن دیزل (Hot Box) به عنوان یک ماژول جداگانه و اختیاری در کنار دستگاه واتر جت آب سرد عرضه می شود. کاربرانی که کارواش صنعتی آب سرد در دسترس خود دارند در صورت نیاز به جریان فشار قوی آب گرم می توانند دستگاه Hot box دیزلی را تهیه کرده و آب گرم فشار قوی برای شستشوی مورد نظر خود را فراهم نمایند. این وسیله آب سرد را تا دمای ۱۲۰ درجه سانتی گراد گرم می کند و مجهز به ترموستات تنظیم دمای آب می باشد. این گرمکن با جرقه ای ناشی از برق تک فاز راه اندازی می شود.

 

 

 

 

اطلاع از قیمت دستگاه کارواش آب گرم

۴- واترجت آب گرم تریلر

واترجت آب گرم تریلر

واتر جت صنعتی تریلر یکی از انواع شوینده های فشار قوی آب گرم است که موتور و گرمکن هر دو تماماً به وسیله سوخت دیزلی تغذیه می شوند و گرمکن بخشی از دستگاه است. دستگاه تریلر آب گرم که کاربردهای فراوانی دارد برای شستشوهای سخت و سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و بر روی چرخ های مستحکم نصب شده که حمل و نقل آن را سهولت بخشیده است. شوینده فشار قوی تریلر هم به عنوان واترجت آب سرد و هم به عنوان واترجت آب گرم قابل به کار گیری است.

۵- کارواش آب گرم ثابت

کارواش آب گرم

کارواش صنعتی سه فاز ثابت در محیط های صنعتی به صورت ثابت و مرکزی نصب می گردد و در مدل های الکتریکی و دیزلی عرضه شده است. این واتر جت در محیط هایی که جا به جایی دستگاه ضروری نبوده و یا با محدودیت رو به رو است، به کار می رود. در دستگاه های واتر جت آب گرم ثابت با مشعل دیزلی گرمکن دارای طراحی اختصاصی جهت دریافت حداکثر بهره وری از حرارت مشعل است.

واترجت: فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید