رعایت استاندارد های بهداشتی بیمارستان، با استفاده از بخارشوی

رعایت استاندارد های بهداشتی بیمارستان، با استفاده از بخارشوی

بخار شوی با استفاده از آب معمولی، بخاری با دمای حدود ۱۶۰ درجه سانتیگراد تولید می کند که توانایی نظافت سطوح مختلف را مطابق با استاندارد های بیمارستانی دارد. بخار با استفاده از حرارت و فشار، سطح را به صورت عمیق پاک می کند. دمای بالای بخار باعث از بین رفتن بیش از ۹۹ % از ویروس ها، میکروب ها، باکتری ها، قارچ ها، کپک ها، بو و عوامل بیماری زا می شود. این دستگاه های نظافتی به علت خاصیت ضد عفونی کنندگی، برای بیمارستان ها، کلینیک ها، درمانگاه ها و خانه های سالمندان و حتی درمانگاه های دامپزشکی مناسب هستند. بخارشوی با حرارت و بدون استفاده از هر گونه مواد شیمیایی و ضدعفونی کننده، سطوح را مطابق با اصول بهداشتی نظافت می نماید. بهداشتی نگه داشتن بیمارستان، اهمیت زیادی برای کاهش آلودگی و عفونت دارد. جهت ایجاد محیطی کاملا بهداشتی باید مناطقی از بیمارستان که تردد بالایی دارند مانند راهرو ها، اتاق انتظار، سرویس بهداشتی و اتاق عمل حداقل به صورت روزانه نظافت شوند، و بعد از آن ها مناطق دیگر مانند اتاق بیمار، حمام، اتاق کارمندان که نیاز به نظافت کمتری نسبت به نواحی پر رفت و آمد دارند، باید شستشو شوند.

 

مزایای بخار شوی صنعتی برای بیمارستان

بخارشوی صنعتی برای بیمارستانبخارشو توانایی شستشوی انواع سطوح را داشته و قادر به از بین بردن آلودگی ها، کاهش واکنش های آلرژیک و ضد عفونی کردن سطوح می باشد. به همین دلیل از آن در محیط های حساس پزشکی استفاده می شود. این دستگاه ها برای نظافت فقط از آب استفاده می کنند و هیچگونه ماده شوینده و یا ضد عفونی کننده نیز در آن ها به کار نمی رود. به همین دلیل سازگار با محیط زیست بوده و هیچ گونه خطری برای کاربر، بیماران و کارمندان نیز نخواهد داشت. در این نوع شستشو، تنها ۵ % از آب با سطح برخورد می کند، به همین دلیل سطح سریعا خشک می شود و مرطوب باقی نمی ماند. به علت صدای کمی که این دستگاه دارد، هیچگونه مزاحمتی برای بیماران ایجاد نمی نماید. با بخارشو می توان هر سطح را تنها در چند دقیقه نظافت کرد، به همین دلیل موجب کاهش زمان لازم برای شستشوی کلی بیمارستان خواهد شد. استفاده از این روش موجب به حداقل رساندن مصرف آب در نظافت شده و همچنین بیمارستان را از استخدام پیمانکاران نظافتی بی نیاز می سازد، این ویژگی ها باعث شده است این دستگاه بسیار مقرون به صرفه باشد.

 

موارد کاربرد بخارشوی صنعتی

بخار شوی صنعتی برای ضدعفونی بیمارستاناز بخارشوی صنعتی می توان برای شستشوی عمومی سطوح مانند کف، دیوارها و پنجره ها استفاده نمود. همچنین برای ضد عفونی کردن وسایل موجود در اتاق ها، آزمایشگاه و اتاق عمل مانند صندلی، مبل، صندلی چرخ دار و تخت نیز می توان بخارشوی را به کار برد. برای شستشوی سطوح پارچه ای و الیاف مانند تشک، ملافه و پرده و حتی فرش و موکت نیز این دستگاه به کار می رود. بخار آب با دمای بالا توانایی حذف چربی و روغن را از تجهیزات آشپزخانه و رستوران داشته و حتی آلودگی شکاف بین سطوح را نیز به خوبی از بین می برد. همچنین در آشپزخانه این دستگاه برای پاک کردن یخچال و فریزر نیز به کار می رود. برای ضد عفونی کردن سرویس بهداشتی، حمام، شیر آلات و آینه بخار شو دستگاه بسیار مناسبی خواهد بود. به دلایل گفته شده دستگاه بخارشوی صنعتی برای بیمارستان ها بسیار ضروری می باشد.

 

 

لینک های مفید:

بخارشوی صنعتی : فهرست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید