برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی نظافت صنعتی در ایران

برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی نظافت صنعتی در ایران

امروزه انجام عملیات نظافت و شستشوی مراکز مسکونی، تجاری و صنعتی به شیوه‌ای اصولی و صحیح از مقوله حفظ پاکیزگی و بهداشت محیط فراتر رفته و در رده مباحث ایمنی و اقتصادی قرار می گیرد. حذف شیوه‌های سنتی و ناکارآمد و جایگزین نمودن آنها با روش‌های نوین و بکارگیری تجهیزات مکانیزه مدرن در نظافت صنعتی و خانگی، نه تنها موجب افزایش کیفیت و سرعت عملیات گردیده است بلکه با صرفه جویی در منابع و ارتقاء کیفیت نگهداری و حفظ مواد و تجهیزات موجود در محیط، کاهش کلی هزینه ها و بهره اقتصادی بالا را به همراه دارد.

اگرچه اهمیت نظافت بهینه و بهره گیری از تکنولوژی روز در انجام آن، به تدریج بر مصرف کنندگان خانگی و همچنین فعالین عرصه تجارت و صنعت کشور آشکار شده است، اما همچنان بخشی از پتانسیل بالقوه راهکارهای نوین نظافت و شستشو در سودآوری اقتصادی و تاثیر آن در افزایش کیفیت و کارایی پنهان مانده است که این امر به عدم شناخت کافی افراد نسبت به طیف گسترده محصولات جدید عرضه شده در بازار ، تکنولوژی های مدرن به کار رفته در تولید آنها و کاربردهای خاص این محصولات باز می‌گردد.
بدون شک برگزاری سمینارها و نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه شستشو و نظافت صنعتی، خانگی و خدماتی موجب آشنایی هر چه بیشتر مسئولین و مصرف کنندگان با موارد بیان شده گردیده و زمینه را برای بهره مندی بیشتر از تجهیزات مدرن و مواد تخصصی نظافتی در محیط‌های گوناگون خانگی، تجاری و صنعتی فراهم می نماید.
در این راستا، نخستین نمایشگاه تخصصی شستشو و نظافت صنعتی، خانگی، خدماتی، مواد شوینده و تجهیزات وابسته با حضور معتبرترین فعالین این حوزه شامل شرکت های تأمین کننده، شرکت های خدمات نظافتی و تولیدکنندگان از تاریخ ۱۲ الی ۱۶ مرداد ماه ۱۳۹۶ ( به جز ۱۴ مرداد) در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران – بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.
شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم بعنوان یکی از پیشگامان این صنعت پذیرای عموم علاقمندان در غرفه ۱۷ بوده و آماده معرفی طیف گسترده محصولات خود و راهکاری نوین نظافتی مرتبط می باشد.

حضور شرکت ابراهیم در نخستین نمایشگاه تخصصی نظافت صنعتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید