تاریخچه شرکت RCM ایتالیا

تاریخچه شرکت RCM ایتالیا

شرکت RCM از برند های معتبر اروپا در زمینه تولید و ارائه تجهیزات نظافت صنعتی اسکرابر ، سوییپر و مکنده صنعتی می باشد. این شرکت با هدف افزایش بهره وری و کاهش اثرات زیست محیطی، دستگاه های نظافتی خود را طراحی و عرضه می نماید. عملکرد عالی دستگاه ها، هزینه های نظافتی را کاهش داده و در مصرف آب، انرژی و مواد شوینده صرفه جویی می کند. در ادامه مبحث، تاریخچه شرکت RCM از ابتدا تاکنون بیان می شود.

تاسیس شرکت RCM

در سال ۱۹۶۷ شرکت RCM با هدف نظافت موثر و سریع کارخانجات ایتالیا، به ایده ساخت دستگاه سوییپر رسید. اولین سوییپر این شرکت، دستگاه R700 نامیده شد که دارای فیلتر سلولزی، سیستم فیلتراسیون قدرتمند، مخزن برزگ و مخزن تخلیه عقب بود.

 

سوییپر R500

سوییپردر سال ۱۹۷۰، اولین مدل از سوییپر R500 تولید و عرضه شد تا نیاز بسیاری از کارخانجات ایتالیا را بر طرف نماید. تا سال ۱۹۹۱ از این دستگاه در حدود ۵۰ هزار عدد تولید و عرضه شد.

مدل های دیگر سوییپر

با توجه به نیاز بعضی صنایع مانند صنایع سرامیک جهت نظافت محیط، دستگاه بزرگتری با نام R850 طراحی شد. بعد از طراحی چند سوییپر مشابه مانند R581 ،  R702  و R702 ، شرکت RCM سویپر کابین دار RX 918 را در سال ۱۹۸۳ تولید نمود. در سال ۱۹۸۶ اولین سویپر خودرویی ترکیبی بنزین – باتری تولید و عرضه شد.

 

تولید اسکرابر

اسکرابردر سال ۱۹۹۰ تولید اولین اسکرابر دستی و خودرویی صورت گرفت. اسکرابر خودرویی دارای مخازن با ظرفیت بالای ۲۸۰ لیتر و پهنای نظافت ۱۰ سانتی متر و منبع تغذیه باتری بود.

اسکرابر های دیگر

در سال ۲۰۰۰ یکی دو مدل دیگر از اسکرابر های دستی توسط شرکت RCM تولید شد. ۳ سال بعد اسکرابر های GO و Jumbo برای شستشوی سطوح کف در صنایع مختلف عرضه شدند. ۶ سال بعد، اسکرابر باتری دار elan طراحی گردید که دارای سهولت کاربری و سیستم هدایت خودرویی بود. اسکرابر قدرتمند Tera یکی دیگر از محصولات شرکت RCm  است که دارای ساختار محکم، سیستم هدایت خودرویی و تعمیر و نگهداری آسان و کم هزینه می باشد. برای افزایش ایمنی در حین حرکت بر روی سطوح شیبدار و لغزنده، اسکرابر Tera در سال ۲۰۱۶ با سه لاستیک تولید شد تا ایمنی کاربر و دستگاه حفظ گردد.

 

سوییپر های دیگر

سویپردر سال ۱۹۹۱ برای کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت و استاندارد دستگاه، سوییپر Brava عرضه شد. مخزن دستگاه در این مدل به عنوان پوشش بخش فیلتر نیز عمل کرد.  سه سال بعد سوییپر R703 عرضه شد که مواد جمع آوری شده را مستقیما به یک کیسه پلاستیکی منتقل می نمود تا گرد و خاکی در حین تخلیه مخزن ایجاد نشود. سوییپر های خودرویی Boxer، Mille و Duemila  در طول سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۰ تولید و عرضه شدند تا محیط های وسیع داخلی و بیرونی بهتر و سریع تر نظافت گردند. شرکت RCM اولین سوییپر شهری خود با نام Ronda را نیز در سال ۲۰۰۰ تولید نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید