مزیت های واترجت Kränzle به دیگر نمونه های مشابه

مزیت های واترجت Kränzle به دیگر نمونه های مشابه

شوینده های فشار قوی یا همان دستگاه های واترجت صنعتی تجهیزات مکانیزه ایی می باشند که با استفاده از پاشش پر فشار آب تمامی آلاینده های چسبیده به سطوح را نظافت می نمایند. دو فاکتور مهم و کلیدی این دستگاه ها، فشار و سرعت آب خروجی می باشد، هر چه فشار آب خروجی افزایش یابد، توان دستگاه در نظافت لایه های عمیق آلودگی افزایش یافته و هر چه سرعت یا دبی آب خروجی بیشتر باشد، سرعت عملیات بیشتر شده و در نتیجه نظافت در زمان کوتاه تری خاتمه می یابد. توان و کارایی بالای این دستگاه ها در نظافت سطوح افقی و عمودی و کاربری راحت این دستگاه موجب افزایش محبوبیت این دستگاه ها در بین کاربران گردیده است. در میان انواع برند های گوناگون دستگاه واترجت ، شوینده های فشار قوی شرکت Kränzle به دلایلی که در ادامه مطرح می شود، از برتری ویژه ایی نسبت به نمونه های مشابه برخوردارند.

 

۱- ۳۰ درصد فشار بیشتر در واترجت صنعتی Kränzle

واترجت یا کارواش صنعتیبسیاری از واترجت های موجود در بازار به منظور استفاده از مواد شوینده در عملیات شستشو مجهز به انژکتور می باشند. در این دستگاه ها آب پر فشار به منظور ترکیب با مواد شوینده ( پاشش کم فشار مواد شوینده) از یک نازل باریک عبور می کند و همین امر موجب کاهش ۳۰ درصدی در فشار آب خروجی می گردد. در حالیکه شرکت Kränzle به منظور غلبه بر این افت فشار و استفاده حداکثری از ظرفیت و توان دستگاه مجهز به مخزن تنظیم آب بوده و مکش مواد شوینده را همزمان با مکش آب انجام می دهد. از این رو ترکیب آب و مواد شوینده همزمان وارد پمپ شده (پاشش پر فشار مواد شوینده) و با فشار به بیرون پاشش می گردد، ترکیب مواد شوینده و آب قبل از پمپ مانع از افت فشار آب خروجی می گردد. از دیگر مزیت های استفاده از مخزن تنظیم آب می توان به کاهش میزان افت فشار آب ورودی و کاهش حباب در آب ورودی به پمپ اشاره نمود. از این رو استفاده از مخزن تنظیم آب تاثیر بسزایی در عملکرد و کارآیی بالای دستگاه دارد.

 

۲- عمر طولانی قطعات به کار رفته در ساختار پمپ دستگاه

پمپ این دستگاه ها از فولاد ضد زنگ و پوشش سرامیکی ، طی یک فرایند پر هزینه ساخته شده است. استفاده از فولاد ضد زنگ در ساخت پیستون و پوشش سرامیکی محفظه، استهلاک و فرسایش پمپ را به مقدار قابل ملاحظه ایی کاهش داده و در نتیجه موجب افزایش عمر مفید دستگاه می گردد.

 

۳- پمپ مقاوم در برابر شرایط کمبود آب

واترجت صنعتی یا واتر جتفعالیت پمپ در نبود آب موجب افزایش دما و استهلاک پمپ گردیده و همین امر کاهش عمر مفید دستگاه را در پی دارد. اما استفاده از پوشش دو لایه تفلون-گرافیت در ساختار پمپ اصطکاک و دما را به مقدار قابل توجه ای کاهش داده و دستگاه را در برابر شرایط کاری بدون آب تا ۲ ساعت مقاوم می سازند.

 

۴- قطعات ضد خوردگی دستگاه های واتر جت

از آنجایی که این دستگاه ها در تماس مستقیم و مداوم با آب قرار دارند، در ساخت تمامی آنها از سرامیک و فلزات ضد خوردگی استفاده شده و موجب حفظ عملکرد بهینه دستگاه در مدت زمان طولانی می گردد.

 

۵- سر سیلندر های ساخته شده از برنج

واترجت یا کارواش صنعتیتمامی سر سیلندر های این واترجت ها ساخت کشور آلمان بوده و به منظور افزایش عمر مفید سر سیلندر ها از برنج در ساخت آنها استفاده شده است.

 

 

۶- تست تمامی محصولات تولیدی

تمامی محصولات تولیدی شرکت Kränzle قبل از خروج از کارخانه تست و عملکرد آنها بررسی می شود. در نهایت تنها محصولاتی مجوز خروج از کارخانه را دریافت می کنند که عملکرد آنها منطبق با استاندارد های شرکت باشد.

 

۷- عملکرد فوق العاده بی صدا

واترجت یا کارواش صنعتیاغلب دستگاه های واترجت این شرکت مجهز به سیستم راه انداز آرام موتور و موتور های الکتریکی با دوام و بی صدای ۴ قطبی با ۱۴۰۰ دور بر دقیقه می باشند. این عوامل موجب افزایش عمر مفید دستگاه و عملکرد ان در بازه زمانی بیشتر می گردد.

 

۸- ارتقا واترجت های آب گرم

افزایش ۹۳ درصدی ظرفیت سیستم گرمکن واترجت های آب گرم جدید، موجب کاهش در مصرف انرژی، سازگاری بیشتر با محیط زیست، و افزایش درجه حرارت آب خروجی دستگاه گردیده است.

 

۹- حفظ دمای سیستم گرمکن کارواش صنعتی

واترجت صنعتی یا کارواش صنعتیاستفاده از سیستم گرمایشی با طراحی ویژه در این دستگاه ها ، انحراف دمایی را به میزان قابل توجه +/-۱ درجه سانتیگراد کاهش داده است.

 

۱۰- تجهیز واتر جت های آب گرم به دو موتور

تمامی مدل های آب گرم شوینده فشار قوی شرکت Kränzle به منظور کاهش استهلاک واحد گرمکن در هنگام استفاده از آب سرد، مجهز به دو موتور می باشد. یک موتور برای راه اندازی پمپ دستگاه و موتور دیگر به منظور راه اندازی سیستم گرمکن.

 

۱۱- استفاده از دو نشانگر برای آب و روغن

واترجت صنعتی یا کارواش صنعتیاین دستگاه ها به منظور نمایش فشار آب و فشار روغن مجهز به دو نشانگر مجزا هستند.

 

۱۲- نصب دو نمایشگر مدت زمان کارکرد در تمامی واترجت ها

تمامی واترجت های این شرکت مجهز به دو نمایشگر مدت زمان کارکرد مجزا می باشند، یک نمایشگر برای پمپ و نمایشگر دیگر برای سیستم گرمکن. این نمایشگر ها کاربر را از زمان مناسب برای سرویس و رسیدگی به دستگاه مطلع می نماید.

 

۱۳ – تجهیز به فشار سنج بزرگ

واترچت یا کارواش صنعتیتمامی دستگاه های این شرکت مجهز به فشار سنج های بزرگ و ضد زنگ با عملکرد بالا می باشند. این شرکت، تمامی قطعات را با کیفیت بالایی طراحی و تولید نموده است.

 

۱۴- گستردگی محصولات تولیدی

شرکت Kränzle بر اساس چند مدل پمپ و موتور، طیف گسترده ایی از محصولات را به بازار عرضه نموده است. مهمتر از همه استفاده از قطعات یدکی و جانبی متنوعی می باشد که موجب سهولت کار می گردد.

 

۱۵ -تولید تقریبا بیش از ۹۰ درصد قطعات دستگاه ها در آلمان

واترجت آلمانی یا کارواش آلمانیبیش از ۹۰ درصد قطعات این واترجت ها در آلمان تولید می شود. در واقع این شرکت یک شرکت تولیدی بوده و همین امر موجب کنترل بهتر کیفیت محصولات تولیدی می شود.

 

لینک های مفید:

واتر جت صنعتی : فهرست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید