جایگزینی واترجت به جای شیوه های قدیمی

جایگزینی واترجت به جای شیوه های قدیمی

در بسیاری از زمینه ها افراد تمایل دارند به منظور کاهش هزینه ها کارهایشان را خود در دست گیرند و آن ها را به انجام برسانند. یکی از این امور مربوط به فعالیت های نظافتی و شستشو می شود. دستگاه های واترجت از جمله ابزارهای حرفه ای هستند که کار با آن ها بسیار ساده بوده و با استفاده از آن ها کاربران خود می توانند نیازهایشان را مرتفع ساخته و شستشوی مورد نظر را انجام دهند. بهره گیری از دستگاه های واترجت صنعتی یا کارواش خانگی علاوه بر این که سبب می گردد کاربران عملیات مورد نظر را، خود کامل کنند مزایای بسیار زیادی دیگری نیز به همراه دارد.

 

ارزش بخشیدن به محیط

واترجتتمامی دستگاه های واترجت در رده های گوناگون خانگی، تجاری، صنعتی و فوق فشار قوی نه تنها موجب می شوند که خواسته های مصرف کنندگان برآورده شود بلکه محیطی که واترجت در آن استفاده می گردد، ارزش پیدا می کند. به عنوان مثال شستشوی نمای یک ساختمان با استفاده از واترجت جلوه ای به آن بنا می بخشد که هیچ کدام از شیوه های دستی نمی تواند چنین نتیجه مطلوبی بر جای گذارد.

 

 

 

 

جلوگیری از بروز آسیب ها

واترجتهر ساله تعداد زیادی از افراد در مراکز صنعتی و نیمه صنعتی، محیط های تجاری و حتی خانگی به دلیل انجام امور نظافتی با روش های نادرست دچار آسیب های جدی می شوند. شوینده های فشار قوی ابزارهایی با ضریب ایمنی بالا است که علاوه بر ارائه عملکردی با قدرت زیاد و کیفیت بی نظیر، کاربران را از آسیب های جدی هنگام استفاده در امان نگه می دارد.

 

 

 

 

 

افزایش طول عمر تجهیزات

واترجتچه در مراکز صنعتی و چه در اماکن مسکونی بی توجهی به بهداشت و تمیزی محیط سبب انباشت آلودگی ها شده که می تواند منجر به آسیب وسایل و تجهیزات موجود در محیط و کاهش طول عمر آن ها گردد. هم چنین در کارگاه ها و کارخانه های صنعتی تجمع آلودگی بر عملکرد ماشین آلات تأثیر نامطلوب گذاشته که در نتیجه آن کیفیت محصولات نهایی نیز افت پیدا می کند. بهره مندی از دستگاه های واترجت شرایط محیط را بهبود می بخشد و بر طول عمر وسایل و تجهیزات می افزاید.

 

 

 

 

 

تجهیزات حرفه ای برای کنترل بهتر امور

واترجتهمه ما می دانیم که در هنگام انجام هر فرآیندی استفاده از ابزارهای حرفه ای و پیشرفته تا چه اندازه مؤثر خواهد بود و عملیات نظافت نیز از این قاعده مستثنا نیست. دستگاه واترجت ابزاری است که فشار آب را افزایش می دهد و با پاشش آب فشار قوی بر روی سطوح موجب حذف آلودگی ها می گردد. نیروی حاصل از آب سطوح را تمیز می کند و لازم نیست برای تمیزی بیشتر مقدار بیشتری آب یا ماده شوینده مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه علاوه بر این که واتر جت تمامی سطوح هموار و ناهموار را با کیفیتی قابل توجه و بدون ایجاد هیچ گونه صدمه و آسیبی شستشو می دهد، مصرف آب و مواد شوینده کاهش چشمگیری می یابد. ویژگی های ذکر شده بخشی از فاکتورهایی است که دستگاه های واترجت را به ابزارهایی حرفه ای تبدیل می نماید.

 

 

 

مراقبت از سطوح با واترجت

واترجتپیش از انتخاب شوینده فشار قوی مناسب کارشناسان به بررسی محیط، تجهیزات و بروز آسیب های احتمالی می پردازند. آن ها با تشخیص نوع و شدت آلودگی و هم چنین میزان آسیب پذیری سطوح بهترین ابزارها را ارائه می دهند به گونه ای که با به کار گیری واترجت مناسب سطح مورد نظر به خوبی شستشو و لایه برداری می شود و سطح کیفیت و کارایی اولیه خود را باز می یابد. به این ترتیب با حذف لایه های جرم، رسوب و آلودگی از فرسایش و خوردگی سطوح جلوگیری شده و از آن حفاظت به عمل می آید.

 

 

 

 

کاهش زمان نظافت

واترجتزمان یک سرمایه ارزشمند است که برای همه افراد و مشاغل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. ارزش وقت، عملیات نظافت را نیز شامل می شود و زمان صرف شده برای نظافت و شستشو برای کاربران مهم خواهد بود. واترجت به سبب داشتن ساختاری منحصر به فرد دارای سرعت عمل بالایی است و علاوه بر این که قدرت بی نظیری در کندن آلودگی ها دارد، سرعت کار تا چندین برابر افزایش پیدا می کند. بنابراین حتی اگر زمانی که کاربران برای شستشوی محیط یا تجهیزات در اختیار دارند، محدود باشد بدون نگرانی در ارتباط با زمان قادر به استفاده از واترجت هستند و در مدت زمانی کوتاه به اهداف مورد نظر خود دست می یابند.

 

 

 

کاهش تعداد نیروهای انسانی

واترجتبا استفاده از دستگاه های واترجت صنعتی و کارواش خانگی تعداد نیروهای انسانی کاهش یافته و در نتیجه آن هزینه ها کم می شود و بازدهی اقتصادی افزایش می یابد.

 

لینک های مفید:

واترجت : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید