مزایا و کاربردهای دستگاه کارواش خانگی

مزایا و کاربردهای دستگاه کارواش خانگی

کاربر دستگاه واترجت یا کارواش تنها به صنایع محدود نشده و در محیط های خانگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل آن تولید انواع گوناگون تجهیزات شوینده فشار قوی می باشد. دستگاه کارواش خانگی قدرت شستشو را افزایش داده و فرآیند نظافت محیط برونی خانه با کیفیتی بی نظیر انجام می پذیرد. تمیز نمودن نمای ساختمان ها مسکونی، حیاط، باغ، پیاده رو، اتومبیل، نرده ها و … با استفاده از روش های سنتی می تواند دشوار و زمان بر باشد و حتی در مواردی آسیب رسان خواهد بود. این در حالی است که به وسیله دستگاه کارواش خانگی یا واترجت خانگی شستشوی قسمت های نام برده سهولت می یابد و نتیجه به دست آمده رضایت بخش است. دستگاه واترجت مزایای بسیار زیادی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به کاهش چشمگیر مصرف آب و مواد شوینده، افزایش کیفیت و سرعت شستشو و سهولت کاربری اشاره نمود. در ادامه به برخی از کاربردهای کارواش خانگی اشاره می کنیم.

 

شستشوی نرده و فنس در حیاط و باغ

کارواش خانگیدر محیط های خانگی و دیگر اماکنی که دارای حیاط و باغ هستند، نرده ها و فنس های فلزی و یا چوبی وجود دارد که با گذشت زمان و به دلایل گوناگون دچار آلودگی شده و سطح آن ها از جرم پوشیده می شود و از آن جایی که این وسایل در محیط های باز قرار دارند سرعت کثیف شدن آن ها بیشتر خواهد بود بنابراین نظافت آن ها اهمیت پیدا می کند. با استفاده از کارواش خانگی به همراه نازل های تخت نرده ها و فنس ها تمیز شده و کیفیت اولیه خود را باز می یابند. واتر جت های خانگی دارای فشار مناسب و قابل تنظیم هستند و کاربر می تواند با توجه به جنس سطح فشار را به مقدار ایده آل تغییر داده، کم و یا زیاد کند که در نتیجه آن سطح هیچ گونه آسیبی نمی بیند.

جرم زدایی از سطح زمین و دیوارها

کارواش خانگیدر محوطه های بیرونی منطق مسکونی به طور معمول پوشیده شده از سیمان، سنگ فرش و موزائیک هستند و بر اثر رفت و آمد، بارندگی و دیگر عوامل محیطی آلوده شده و در صورتی که سطح خلل و فرج داشته باشد شدت این آلودگی افزایش می یابد. نظافت سطح زمین و دیوارها در محوطه بیرونی خانه ها و پارکینگ حائز اهمیت می باشد زیرا آلودگی ها به راحتی به داخل راه پیدا می کنند. یکی دیگر از کاربردهای منحصر به فرد دستگاه کارواش خانگی شستشوی سطوح سخت است که با پاشش آب فشار قوی جرم های سخت و عمیق سطوح کف را شستشو می دهد. اگر شدت آلودگی بیش از حد معمول باشد با نصب نازل دوار با سهولت کنده می شوند زیرا نازل دوار جرم ها را چرخانده و از سطح جدا می کند.

 

حذف رنگ های پوسیده

کارواش خانگیبه منظور جدا کردن رنگ های پوسیده که از سطح بلند شده اند، دستگاه واترجت یا کارواش خانگی یک ابزار کارآمد و مقرون به صرفه به شمار می آید. به این ترتیب با انتخاب نازل مناسب و تنظیم میزان فشار پوسیدگی های سطحی از وسایل جدا شده و سطح برای رنگ آمیزی دوباره آماده سازی می گردد. برای رنگ زدایی از فلزات نازل دوار و یا نازل ۱۵ درجه و جهت رنگ زدایی چوب می توان از نازل ۲۰ درجه استفاده نمود.

 

 

نظافت و تخلیه استخر با کارواش خانگی

کارواش خانگیاستخرها، حوض ها و آب نماهایی که در حیاط ها و باغ ها قرار دارند با استفاده از دستگاه واتر جت قابل نظافت و شستشو خواهد بود. پس از تخلیه آب استخر و حوض، دیواره و کف استخر با دستگاه کارواش شستشو می شود و جرم، گل و لای، رسوبات آهکی و دیگر آلودگی های باقی مانده از بین می رود. از طرف دیگر با نصب نازل لجن کش (Sludge Sucker) از جنس استیل ضد زنگ بر روی واتر جت آب و یا لجن باقی مانده در کف استخرها تخلیه می گردد.

 

 

شستشوی اتومبیل و پارکینگ

کارواش خانگییکی از کاربردهای ویژه کارواش خانگی شستشوی اتومبیل و دیگر وسایل نقلیه است که با مصرف آب کم و بدون صرف نیروی مضاعف عملیات شستشوی خودرو را انجام می دهد. اگر سطح زمین در پارکینگ به مواد چرب و روغنی آغشته شده باشد با بهره مندی از جریان آب فشار قوی این آلودگی ها از میان برداشته می شوند.

 

لینک های مفید :

کارواش خانگی : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید