جاروبرقی صنعتی کارهای سنگین

جاروبرقی صنعتی کارهای سنگین

دستگاه های جاروبرقی صنعتی کارهای سنگین به طور خاص جهت استفاده در محیط های صنعتی طراحی و ساخته شده اند. ساختار مکنده های صنعتی سخت کار به گونه ای است که از قدرت مانور بالایی برخوردار بوده و تمامی قطعات و تجهیزات به کار رفته در آن با دوام، مقاوم، قابل اطمینان و با طول عمر بالا هستند. جاروهای صنعتی کارهای سنگین بدنه ای فولادی با روکشی ضخیم از اپوکسی دارند که به منظور استفاده در شرایط سخت کاری مناسب می باشند. این رده از مکنده های صنعتی برای جمع آوری مواد، تمیز کردن خطوط تولید، ماشین آلات صنعتی، محوطه ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. جاروبرقی صنعتی کارهای سنگین دائم کار بوده که کارکرد مداوم و پیوسته دارد و می تواند به عنوان مکنده ثابت در مراکز صنعتی به کار گرفته شود.



ویژگی های جاروبرقی صنعتی سنگین کار

مکنده های صنعتی دارای اجزا و قطعاتی منحصر به فرد هستند که در کنار یکدیگر عملکرد بی نظیر و استثنایی این دستگاه را سبب می شوند. برخی از این اجزا عبارت اند از:

پمپ ساید چنل و موتور توربینی

بیشتر دستگاه های جاروبرقی کارهای سنگین مجهز به پمپ ساید چنل هستند که یکی از انواع قدرتمند پمپ مکنده است که قدرت مکش بسیار بالا تولید می کند و طول عمر بسیار بالایی دارد. مکنده های صنعتی کاربردهای چندگانه دارند و جهت استفاده در محیط هایی با عملیات چندگانه مناسب و ایده آل هستند. الکتروموتور جاروهای صنعتی از نوع توربینی است؛ موتور توربینی بسیار پر قدرت عمل نموده که یک موتور القایی است و اجزای سایشی ندارد از همین رو دچار استهلاک و خرابی نشده بنابراین کارکرد دائمی و طولانی مدت مکنده را امکان پذیر می سازد.

 

 

 

سیستم فیلتراسیون

فیلتر به کار رفته در دستگاه های جارو برقی صنعتی کارهای سنگین می تواند از نوع پلی استر ستاره ای و یا کارتریجی در کلاس L، M و H باشد. این فیلترها با برخورداری از سطح مقطع بسیار زیاد عملکردی فوق العاده در فرآیند فیلتر سازی ذرات با ابعاد مختلف، ارائه می دهند. در مکنده های صنعتی علاوه بر فیلتر اصلی امکان نصب فیلتر ایمنی وجود دارد.

 

 

 

 

سیستم نظافت فیلتر یکپارچه

فیلتر مکنده های صنعتی سخت کار با استفاده از سیستم های یکپارچه تمیز می شوند. تکاننده فیلتر و کمپرسور هوا از جمله سیستم های کارآمد نظافت فیلتر به شمار می آیند. وجود سامانه نظافت فیلتر یکپارچه سبب ثابت ماندن قدرت مکش دستگاه و بهینه سازی عملکرد آن می گردد. برخی از انواع دستگاه های جاروبرقی صنعتی کارهای سنگین که دارای سیستم نظافت فیلتر کمپرسور هوا می باشند، در صورتی که دو سری فیلتر داشته باشند، امکان تمیز کردن فیلتر بدون نیاز به خاموش کردن مکنده وجود دارد.

 

 

 

سایکلون

سیستم به فناوری اطلاق می گردد که در ورودی مواد به مخزن مکنده جریان گردابی ایجاد می کند. در مکنده های سایکلون دار دهانه مکش مماس بر بدنه مخزن تعبیه شده و مواد هنگام وارد شدن مخزن جریان گردابی پیدا می کنند. این پدیده سبب می شود ذرات سنگینی که همراه هوا هستند پیش از آن که با فیلتر تماس داشته باشند، از هوا جدا شده و در مخزن ته نشین شوند. وجود سایکلون در دستگاه های جارو برقی صنعتی سخت کار کیفیت سامانه فیلتراسیون و طول عمر فیلتر را افزایش می دهد.

 

 

 

مخزن جاروبرقی صنعتی کارهای سنگین

دستگاه های مکنده صنعتی سخت کار به دارای مخزنی فولادی با روکش اپوکسی می باشند و علاوه بر آن دارای قابلیت نصب مخزن استیل ضد زنگ (Stainless Steel) نیز هستند. مخزن مکنده با استفاده از اهرم های مخصوص به آسانی از بدنه اصلی دستگاه جدا شده و به دلیل وجود چرخ های کوچک گردان زیر مخزن، در هنگام پر بودن به راحتی تا محل تخلیه حمل می شوند.

 

 

 

کاربرد مکنده صنعتی سخت کار

دستگاه های جاروبرقی صنعتی کارهای سنگین در مدل های بسیار متنوعی طراحی و تولید شده اند که با انواع شرایط کاری به ویژه شرایط دشوار سازگاری دارند. با استفاده از این تجهیزات می توان حجم بالایی از جامدات و مایعات، مواد روغنی و چگال، ذرات ریز و پودری، گرد و غبار، مواد سمی، مواد و گرد و غبار انفجاری، پودر سنگ آهن و ده ها نوع دیگر از مواد را در محیط های صنعتی جمع آوری نمود. مکنده های صنعتی و تجهیزات جانبی آن ها با توجه به حجم و ابعاد مواد، وزن و ماهیت ذرات انتخاب می گردند و علاوه بر نظافت و غبارگیری جهت انتقال مواد نیز مورد استفاده قرار می گیرند.


لینک های مفید :

جاروبرقی صنعتی : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید