نمایشگاه مواد غذایی و حضور شرکت ابراهیم

نمایشگاه مواد غذایی و حضور شرکت ابراهیم

رشد و پویایی و پیشرفت و از همه مهم تر سلامت افراد یک جامعه ارتباط مستقیم با مواد غذایی مصرفی در آن جامعه دارد. غذای ناسالم و یا غذایی که در طی فرآیند های غیراستاندارد تولید شده می تواند سلامت و کارآیی بخش عظیمی از آن جامعه را به مخاطره بیندازد. از این رو صنایع غذایی و تجهیزات به کارگرفته شده در این عرصه در کشورهای مختلف به عنوان مهم ترین صنایع به شمار آمده و مورد توجه بسیار قرار دارد. در ایران نیز همه ساله نمایشگاه های مرتبط بسیاری در این زمینه برگزار می گردد که مورد توجه شرکت ها و صاحبان کسب و کارها، مدیران و مسؤولان مرتبط قرار می گیرد. نمایشگاه صنایع غذایی یکی از مهم ترین این نمایشگاه ها می باشد.

نمایشگاه صنایع غذایی

در همین راستا نمایشگاه مواد غذایی، تجهیزات رستورانی و خدمات مهمانداری از تاریخ ۲۸ بهمن لغایت ۱ اسفند در مرکز نمایشگاه های بین الملی ایران مال از ساعت ۱۴ الی ۲۲ برگزار می گردد. شرکت ابراهیم نیز همچون همیشه در همه نمایشگاه ها و عرصه های مرتبط با حوزه فعالیت خود حضور به عمل می آورد. شرکت در نمایشگاه های متعدد و متفاوت موجب آگاهی از نیازهای جدید، تکنولوژی های به روز، محصولات و تجهیزات جدید در یک عرصه خاص می گردد.

صنایع غذایی و تجهیزات نظافت تخصصی

مواد غذایی و تجهیزات رستورانی در گروه صنایعی هستند که ارتباط مستقیم با تجهیزات نظافتی دارد. اکثر سالن های تولیدی، رستوران ها، آشپزخانه های صنعتی در گروه محیط هایی هستند که به شست و شوی مداوم و مراقبت های بهداشتی نیاز دارند. در نتیجه تجهیز به دستگاه های نظافت تخصصی باید در دستور کار این قبیل محیط ها قرار بگیرد. برخی از این دستگاه ها و تجهیزات عبارت اند از:

  • دستگاه اسگرابر به منظور شست و شوی سطوح کف سالن های تولیدی، رستوران ها و…
  • دستگاه واترجت به ویژه واترجت آب گرم برای شست و شو و ضدعفونی کردن تجهیزات، دستگاه ها و ابزارها در کارخانه های تولید غذا و آشپزخانه ها
  • دستگاه بخارشوی صنعتی به منظور ضد عفونی کردن و از میان برداشتن لکه های روغن و چربی از روی سطوح و تجهیزات

 

 

 

نمایشگاه مواد غذایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید