۵ دلیل برای استفاده از سوییپر صنعتی

۵ دلیل برای استفاده از سوییپر صنعتی

چرا سوییپر؟ در این مقاله می خوانیم.

هر واحد تجاری و صنعتی که تاسیس می شود نیازمند ایجاد یک فضای تمیز و پاکیزه است تا کارکنان و افرادی که به آن جا مراجعه می کنند احساس خوبی داشته باشند و در محیط پاک و پاکیزه ایی زمان خود را بگذرانند.
جدا از اینکه یک محیط تمیز از بروز بیماری ها و عفونت های احتمالی جلوگیری می کند،‌ افزایش بهره وری کاری را نیز به همراه دارد. هنگامی که یک سرمایه گذار به محل کار مراجعه می کند،‌ با دیدن یک فضای مرتب و تمیز اعتمادش به مجموعه بیشتر شده و احتمال سرمایه گذاری در آن جا بالا می رود. به همین ترتیب تمیز بودن فضای بیرونی و خیابانی نیز از اهمیت بسیار بالایی یرخوردار است. سوییپر های دستی و سبک تا مدل صنعتی آن، این محیط عاری از آلودگی را فراهم می کنند.
اما تنها دلیل استفاده از سوییپر ها به همین محدود نمی شود و در ادامه به سودمندی ها و ضرورت های استفاده از یک دستگاه سوییپر پرداخته شده است.

بالاترین حالت بهره وری

 

سوییپر صنعتیاز آن جایی که ماشین های نظافتی سوییپر مجهز به صفحه کنترل های کارآمد و کاربر پسند هستند، صنایع و مشاغل نیازی به پرداخت هزینه های اضافی برای آموزش کادر اجرایی در استفاده از سوییپر نیست بلکه تنها کافی است تا روی بالا بردن بهره وری شرکت و سود دهی آن کار کنند و دیگر نگران بهداشت محیط و نگهداری و حفظ پاکیزگی آن نباشند. با توجه به راحتی کار با سوییپر ها، استفاده از این ماشین ها سبب توسعه حداکثری در کار خواهد شد.

 

استانداردهای بالای نظافتی

یکی از مشخص ترین مزیت های استفاده از ماشین سوییپر در بحث نظافت محیط های بیرونی کارخانه ها و خیابان های شهرک های صنعتی،‌ قابلیت آن ها در برآورده کردن انتظارات بهداشتی در بالاترین سطح است. موتور قوی و قدرتمند استفاده شده در سوییپر صنعتی، این ماشین ها را مناسب برای به کارگیری در انبارها،‌ جاده های طولانی و راه های باریک می کند و به این ترتیب آلودگی، گرد و خاک را از هر سطح سخت پاک می شود و سبب افزایش عمر و بهره وری آن ها می شوند.

به همین ترتیب،‌کارفرما ها می توانند با تکیه بر ماشین های نظافتی سوییپر از تمیز بودن محیط کار خود اطمینان حاصل کنند.

هزینه های پایین نگهداری و تعمییرات

برخلاف بعضی از دستگاه های نظافت صنعتی، ماشین سوییپر در برابر موقعیت های متفاوت و سخت در نظافت، مقاوم است. با اینکه ممکن است در ابتدا، خرید دستگاه سوییپر هزینه بر به نظر برسد اما در طولانی مدت به علت با دوام بودن و دقت نظافتی شان ثابت می کنند که از حرفه ایی ترین ها در زدودن آلودگی روی سطوح هستند. همچنین با داشتن استانداردهای بالا در تولید قطعات و قسمت های ماشین سوییپر، تعویض یا تعمیر آن به حداق ممکن می رسد. توجه به داشتن گارانتی از نکات مهم در خرید دستگاه های سوییپر است.

ایمنی

این وظیفه یک سازمان است تا محیط کار ایمنی را برای کارکنان خود فراهم آورد و در همین راستا اطمینان حاصل کردن از ایمن بودن کار با تجهیزات و به خصوص ماشین سوییپر از وظایف کارفرما است. توجه به نکات ایمنی در هنگام کار کردن و ایمن بودن دستگاه برای کار کردن با آن علاوه بر افزایش کیفیت عملیات نظافتی، از هرگونه مشکلات حقوقی پیشگیری می کند. طراحی ارگونومیک سوییپر، کار کردن با آن را بسیار روان و راحت کرده است.

ساختار مقاوم و با دوام سوییپر

در راستای اهداف صنایع، سوییپر ها و ماشین های جاروب خیابانی، بسیار مقاوم اند و حتی در صورت وجود یک صدمه خوردگی احتمالی روی دستگاه آن را به همان حالت در مدت های طولانی حفظ می کند. همچنین سوییپر صنعتی و سخت کار به دلیل بدنه بسیار محکمی که دارد، اجازه نفوذ خراش را به داخل نمی دهد و نقش یک سپر را برای قطعات داخلی ایفا می کند و عمر مفید سویپر را بالا می برد.

سوییپر

خلاصه مقاله

به طور کلی، استفاده از سوییپر ها و ماشین های نظافتی خیابانی در صنایع و کارخانجات بسیار سودمند و گاهی ضروری است. قبل از خرید یک ماشین سوییپر باید از گارانتی صفحه کنترل دستگاه و لوازم ایمنی آن اطمینان حاصل کرد. تنها در این صورت می توان بهینگی در نظافت و ارزش و اعتبار محصول خریداری شده را تضمین کرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید