شروع فصل پاییز و چالش های نظافتی جدید

شروع فصل پاییز و چالش های نظافتی جدید

در بسیاری از مناطق کشورمان، تغییر فصل به منزله تغییر در چالش های نظافتی می باشد. چند روزی به شروع فصل پاییز باقی مانده و امور نظافتی محیط بیرونی بایستی با شرایط این فصل سازگاری پیدا کنند. تابستان با گرما و خشکی خود، آلودگی و زباله ها را انباشته و محیط های مختلف را دچار آلودگی نموده است. بنابراین ریزش برگ ها در فصل پاییز این آلودگی ها را مدفون می کند. در ادامه چالش های نظافتی در فصل پاییز و راهکار های نظافتی آن ها با بکارگیری دستگاه هایی مانند دستگاه سویپر صنعتی مورد بررسی قرار می گیرد.

ایجاد تصویری مناسب از مجموعه با استفاده از دستگاه سویپر و مکنده شهری

دستگاه سویپر شهری مکانیزهتمیز بودن فضای بیرونی یک مجموعه، تصویر مناسبی از آن به مراجعین منتقل می کند. حفظ تمیزی فضای بیرونی همچنین موجب ارزشمند تر شدن یک کسب وکار می شود. سوییپر ها و مکنده های کارآمد قادرند گرد و خاک و آلودگی های دیگر را جمع آوری نموده و تمیزی محیط بیرون را تضمین می کنند. اما باید دید چگونه می توان تصویری مناسب از یک مجموعه ارائه داد ؟

۱-استفاده از تجهیزات ایمن و کارآمد :  انتخاب یک مکنده شهری سازگار با شرایط محیط، راهکار مناسبی برای حفظ بهداشت محیط می باشد. همچنین دستگاه سویپر صنعتی با جمع آوری آلودگی ها و کنترل انتشار گرد و خاک در محیط، یک محیط تمیز و ایمن را فراهم می کند.

۲- بکارگیری تجهیزات چند منظوره شهری : تطابق تجهیزات با نوع نیاز به منظور نظافت موثر گرد و خاک، سبب ایجاد تصویری مناسب از یک مجموعه در ذهن مراجعه کنندگان می شود. بنابراین بهتر است محیط بیرونی را با استفاده از دستگاه های چند منظوره ( سوییپر شهری ) که نظافت یک مرحله ای طیف وسیعی از آلودگی ها را انجام می دهند، تمیز نمود.

 

بهبود کیفیت هوا

دستگاه سویپر صنعتی سرنشین داراغلب سوییپر ها علاوه بر جمع آوری آلودگی ها، قادر به کنترل گرد و غبار هستند. در محیط هایی مانند پارکینگ ها، این گرد و غبار ها هر جایی دیده شده و مشکل ساز می باشند. جمع آوری ذرات گرد و غبار توسط سوییپر ها موجب حفظ کیفیت هوا و جلوگیری از مشکلات تنفسی احتمالی برای افراد می شود. دو نکته مهم در این زمینه مورد توجه است :

۱-استفاده از سیستم کنترل گرد و غبار چند مرحله ای : در سوییپر های بسیار کارامد و حرفه ای و مکنده های شهری کارآمد با سیستم کنترل گرد و غبار چند مرحله ای تعبیه شده تا نتیجه مطلوب در کنار حفظ کیفیت هوای محیط بدست آید. سیستم های کنترل گرد و غبار بسیار خوب دارای قابلیت جذب ذرات معلق کم تر ۱۰ میکرون هستند.

۲-استفاده از تکاننده فیلتر : دستگاه سویپر یا مکنده شهری مجهز به تکاننده فیلتر، سبب جدا شدن ذرات به دام افتاده در عمق فیلتر می شوند تا عملکرد فیلتر بهبود یابد. در نتیجه کیفیت هوای بهبود یافته، طول عمر فیلتر بیشتر می شود و زمان تعویض آن به تعویض می افتد.

 

جمع آوری آلودگی ها بعد از وقایع طبیعی

دستگاه جاروب مکانیزه یا سوییپر دستی آب جاری شده در اثر وقایعی مثل طوفان و سیل به مدیریت صحیح نیاز دارد. کاهش آلودگی و زباله داخل این آب بعنوان یک راهکار مناسب در جهت بهبود کیفیت آب و در جهت حفظ محیط زیست ضروری است.­ به منظور به حداقل رساندن این آلودگی ها، جمع آوری آلودگی ها از خیابان و پارکینگ ها باید انجام گیرد.

۱-استفاده از دستگاه سویپر : سوییپر صنعتی انتخاب مناسبی برای نظافت محیط های مستعد به طغیان آب هستند. این دستگاه به خوبی از پس جمع آوری آلودگی ها و زباله های ریزی که در اثر طوفان با آب جاری شده همراه شده اند، بر می آید.

۲-انتخاب دستگاه چند منظوره : سوییپر ها قادرند با حداقل کردن آلودگی ها از آب جاری شده، کیفیت آب را نیز بهبود ببخشند. سوییپر های با کیفیت با بهره مندی از برس های جانبی، می توانند به زیر بخش هایی مانند نیمکت ها نفوذ کنند و آنها نظافت نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید