حضور شرکت ابراهیم در نهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت

حضور شرکت ابراهیم در نهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت

صنعت نفت با توجه به حجم بالای ذخایر نفتی کشورمان، از نقش مهمی در پویایی و رونق اقتصاد کشور برخوردار است. به همین جهت، تجهیزات مورد استفاده در بخش های مختلف آن می بایست از کیفیت مناسبی بهره ببرند. در صنعت نفت کشور ، به تولید کنندگان داخلی این تجهیزات بها داده شده تا تولید کنندگان ساخت داخل بتوانند سهم بیشتری در این صنعت داشته باشند.

نمایشگاه های مرتبط با این صنعت ، محلی مناسب برای ارائه این تجهیزات و معرفی آن ها به حساب می آیند. نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت ، از جمله این نمایشگاه هاست که بزرگترین رویداد نمایشگاهی کشورمان در زمینه تولیدات ساخت داخل بوده و به صورت سالانه برگزار می شود. نهمین دوره از این نمایشگاه در روز ۱۱ آبانماه سال جاری کلید می خورد و تا ۱۴ آبان ادامه خواهد داشت. هدف از برگزاری نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت ، معرفی آخرین دستاورد های تولید کنندگان ساخت داخل در زمینه طراحی و ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت و آشنایی علاقه مندان و فعالان این صنعت با فعالیت های تولید کنندگان داخلی از طریق برگزاری نشست های تخصصی می باشد.

ارائه تجهیزات نظافت صنعتی شرکت ابراهیم در نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت

نیاز های نظافتی از جمله مهم ترین نیاز ها در هر بخش صنعتی از جمله صنعت نفت می باشند. شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم ، بهترین ارائه دهنده تجهیزات نظافت صنعتی با شناخت کامل از این نیاز ها ، با کیفیت ترین محصولات را برای این صنعت فراهم نموده است. این شرکت برای ارتباط بیشتر با فعالان و کارشناسان صنعت نفت کشور و معرفی تجهیزات جدید و کارآمد خود، در نمایشگاه ها حضور پیدا می کند. نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت از جمله این نمایشگاه هاست که از رویداد های مهم صنعت نفت به حساب می آید. شرکت ابراهیم در این نمایشگاه دستگاه های نظافتی مانند اسکرابر و جاروبرقی را جهت استفاده در امور نظافتی بخش های مختلف صنعت نفت عرضه می نماید. این دستگاه ها ساخت شرکت های معتبر اروپا در زمینه تجهیزات نظافت صنعتی هستند و از کیفیت و طول عمر بالایی بهره می برند.

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم ، از شما کارشناسان و علاقه مندان صنعت نفت کشور دعوت به عمل می آورد تا در روز های ۱۱ الی ۱۴ آبان سال ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز ،از غرفه این شرکت در نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت بازدید نمایید.

 

نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت
                                غرفه شرکت ابراهیم در نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید