کاربرد تجهیزات و لوازم جانبی واترجت

کاربرد تجهیزات و لوازم جانبی واترجت

نظافت و شستشو امری مهم و ضروری برای حفظ بهداشت و سلامت افراد می باشد. تمیزی و درخشندگی سطوح و محیط علاوه بر ارتقای جلوه های بصری، تاثیر قابل ملاحظه ای در افزایش کارایی تجهیزات دارد. شستشو نظافت سطوح در دسترس بسیار ساده بوده و با ابزار های متفاوتی امکان پذیر می باشد، در حالیکه شستشوی سطوح دور از دسترسی چون کانال ها و مجاری باریک و هود های آشپز خانه کاری بسیار دشوار می باشد. علاوه بر این ها نوع آلاینده ها و جنس سطوح نیز تاثیر بسزایی در نوع عملیات نظافتی و کارآمدی آن ها در بر طرف کردن آلودگی ها و حفظ کیفیت سطوح دارد. استفاده از دستگاه های صنعتی چون دستگاه های واترجت یا شوینده های فشار قوی بهترین گزینه برای نظافت و شستشوی سطوح حساس و ارزشمند می باشد.

 

آشنایی با دستگاه واترجت صنعتی

کارواش صنعتیدستگاه های واترجت صنعتی یا همان شوینده های فشار قوی، دستگاه های توانا و قدرتمندی برای از بین بردن انواع آلودگی ها از روی سطوح مختلف می باشند. این دستگاه ها با استفاده از پاشش آب پر فشار بر روی سطوح هدف، توانایی بالایی در نظافت و از بین بردن آلاینده هایی چون باقی مانده های رنگ، لاستیک، درزگیر ها، آدامس ها و دیگر آلاینده ها از روی سطوح کف، دیوار ها، سقف، پارکینگ ها، پیاده راه ها، خودرو ها، کانال ها و درچه ها دارند. پارامتر هایی چون فشار آب خروجی، دمای آب و نازل های گوناگون، تاثیر بسزایی در سازگاری دستگاه با نوع عملیات نظافتی دارند. استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی گوناگون توانایی دستگاه های واترجت آلمانی را در انجام انواع گوناگون عملیات های نظافتی افزایش داده است. به کار گیری نازل های متنوع در کنار پاشش آب پر فشار ضمن تسهیل در دسترسی به نقاط دشوار، با هدایت و تنظیم پاشش آب تاثیر بسزایی در کیفیت و زمان لازم برای نظافت و افزایش بهره وری دارد. به عنوان نمونه استفاده از آب گرم در نظافت آلاینده های روغنی کارایی بیشتری از اب سرد داشته و یا استفاده از نازل های برسی، موجب ارتقا کیفیت نظافتی این دستگاه می گردد.

 

مزایای تجهیز دستگاه های کارواش صنعتی به سیستم گرمکن الکتریکی

کارواش صنعتی و نظافت هودهمانطور که پیش تر اشاره شد، دستگاه های واترجت صنعتی با استفاده از پاشش پر فشار اب روی سطوح هدف تمامی انواع آلاینده ها را از بین برده و سطوحی پاک و عاری از آلودگی ایجاد می نمایند. نظافت هود ها در آشپز خانه ها و صنایع غذایی یکی از دشوار ترین عملیات های نظافتی می باشد، نظافت و شستشوی سطوح چرب و روغنی این هود ها با استفاده از شیوه های سنتی نظافت بسیار دشوار و زمان بر می باشد. در حالیکه دستگاه های واترجت آب گرم با استفاده از پاشش آب پر فشار با حرارت های بالا انواع آلاینده های روغنی را از روی سطوح حذف نموده و موجب تمیزی و نظافت آنها می گردند. استفاده از انرژی الکتریکی به منظور گرم نمودن آب در این دستگاه ها موجب سازگاری آنها با اصول بهداشتی آشپز خانه ها و صنایع غذایی می گردد.

 

 

مزایای استفاده از تجهیزات جانبی در دستگاه واتر جت

واترجت و نظافت سل های خورشیدیامروزه با پیشرفت تکنولوژی و تمایل افراد برای استفاده از انرژی های پاک شاهد گسترش روز افزون سلول های خورشیدی یا باتری های خورشیدی می باشیم. این سلول ها به واسطه تماس مستقیم با فضای بیرونی مستعد انواع الودگی ها می باشند. نظافت و از بین بردن آلاینده های نشست کرده بر روی این سلول ها به خاطر حساسیت بالایی که دارند، کار بسیار دشواری است که به ابزار های خاصی نیاز دارد. دستگاه های واترجت صنعتی یا همان کارواش های صنعتی با استفاده از نازل های برسی و پاشش آب با فشار های پایین بدو ن ایجاد خسارت و آسیب بر سلول های خورشیدی، آنها را نظافت می نمایند.

 

لینک های مفید:

واترجت صنعتی: فهرست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید