حمایت از محیط زیست با بکارگیری کارواش خانگی

حمایت از محیط زیست با بکارگیری کارواش خانگی

شستشو و نظافت در خانه ها و اماکن کوچک و غیر صنعتی، نیاز به مداومت دارد تا همواره به صورت منظم باشد. در صورتی که شستشوی روزمره و به صورت منظم موجب به هدر رفتن منابع آبی و آسیب به محیط زیست می شود. همچنین استفاده از مواد شوینده برای کره زمین بسیار مضر بوده و به مرور زمان استفاده بی رویه از این مواد صنعتی ممکن است موجب بروز آسیب به زیست محیط و کره زمین گردد. به همین دلیل می بایست از روشی استفاده کرد که با کاهش مصارف آب و مواد شوینده و همچنین بهینه سازی فرآیند به منظور کم شدن هزینه ها، امکان نظافت مداوم فراهم گردد. از بهترین شیوه های بهینه ساز شستشو، استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی می باشد. کاربردی ترین دستگاه برای مصارف خانگی و شستشو کارواش خانگی (واترجت) است.

 

چگونه به بهینه سازی شتسشو توسط کارواش خانگی کمک کنیم؟

کمک به کره زمین با کارواش خانگیکاهش هزینه و مصرف با استفاده از واترجت بر هیچ کس پوشیده نیست؛ اما می توان با رعایت نکاتی کوچک موجب کاهش هر چه بیشتر استفاده از منابع آبی و منابع انرژی شد و از این طریق به حفظ محیط زیست نیز کمک کرد. برخی از این نکات بسیار ساده بوده و بدون در دست داشتن تجهیزاتی خاص، می توان این نکات را به سادگی رعایت نمود.

 

استفاده از کارواش دستی و انجام نظافت بر روی فضای سبز

شستشوی خودرو با کارواش خانگیاستفاده از کارواش خانگی به دلیل سهولت کاربری بسیار ساده بوده و می توان آن را جابجا کرد. بهترین مکان برای شستشوی خودرو یا وسائلی که قابل حمل می باشند، بر روی سبزه ها است. دلیل اهمیت شستشو بر روی فضای سبز این است که آب و مواد شوینده اضافی به داخل سبزه ها رفته و جذب زمین می شود. زمین قدرت تفکیک داشته و آب بدون آلودگی به منابع زیر زمینی بر می گردد. از این رو می توان به سادگی به بازگشت آب به زمین کمک کرد. این بازگشت آب در صورتی است که اگر فرآیند شستشو بر روی آسفالت و دیگر کفپوش ها صورت گیرد، همه آب مصرفی به فاضلاب هدایت شده و از بین می رود.

 

شستشو با مواد شوینده استاندارد

مواد شوینده کارواش خانگیبا استفاده از کارواش خانگی نیاز به بهره گیری از مواد سمی و شیمیایی به منظور افزایش بهره وری بسیار کاهش می یابد، زیرا فشار آب با قدرت بسیار بالا قادر به نظافت کامل خواهد بود. اما در صورت نیاز به مواد شوینده باید توجه داشت که بهترین نوع مواد شوینده آن هایی هستند که قابل تجزیه بوده و در ساختار آن ها مواد سمی وجود ندارد. با استفاده از این مواد آسیبات محیط زیستی کم شده و همچنین از آلوده شدن غذای حیوانات به مواد سمی نیز جلوگیری می شود.

 

نظافت و شستشوی بهینه پس از بارش باران

باران و شستشو با کارواش خانگیخودرو یا تجهیزاتی که در فضای باز قرار داشته اند در هنگام بارش باران در مجاورت نزولات جوی قرار داشته اند و تا حد زیادی آلودگی آن ها شسته شده است. به همین دلیل در صورت شروع نظافت پس از باران، این تجهیزات ساده تر شستشو شده و به طور کامل پاکیزه می شوند. سهولت بیشتر در شستشو و آلودگی کمتر موجب استفاده کمتری از منابع آبی شده و به محیط زیست کمک خواهد شد.

 

بهره گیری از کارواش خانگی کم مصرف

کمک به محیط زیست با کارواش خانگیکاملا واضح است که کارواش خانگی در مقایسه با روش های سنتی در مصرف آب بسیار صرفه جویی می کند. اما در انواع خود این کارواش دستی، مدل هایی وجود دارد که بسیار کم مصرف تر هستند. به منظور کمک بیشتر به محیط زیست می توان با دقت در انواع مدل های واترجت خانگی، مناسب ترین و کم مصرف ترین نوع دستگاه واتر جت خانگی را انتخاب نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید