تکنولوژی جدید ec-h2o در اسکرابر ها

تکنولوژی جدید ec-h2o در اسکرابر ها

 

تکنولوژی جدیدی با نام ec-h2o یا ec-water وجود دارد که باعث می شود آب همانند یک محلول پاک کننده عمل نماید. استفاده از این تکنولوژی در اسکرابر ها باعث می شود بتوان بدون استفاده از هیچ گونه ماده شوینده، محیط را نظافت نمود. عدم استفاده از مواد شیمیایی برای نظافت سطوح، موجب حفاظت از محیط زیست می گردد. همچنین به دلیل عدم انتشار گاز و بوی مواد شوینده در محیط، مشکلات و آسیب های تنفسی نیز برای افراد حاضر در آن محیط به وجود نمی آید. از این سو در بسیاری از محیط ها مخصوصا صنایع غذایی، کارگاه های پخت نان و شیرینی و یا آشپزخانه های صنعتی استفاده از این نوع اسکرابر بسیار کارا خواهد بود. این نوع از کفشوی ها امروزه با عنوان کفشوی های دوستدار محیط زیست عنوان می شوند.

 

ec-h2o چیست و چگونه عمل می کند؟

Ec-water و اسکرابر جدید تکنولوژی جدید ec-h2o یا ec-water تنها با استفاده از یک دستگاه الکتریکی و بدون افزودن هیچ گونه ماده ای انجام می شود. آب شیر وارد یک محفظه شده و در معرض ولتاژ الکتریکی قرار می گیرد. این عمل باعث باردار شدن مولکول های آب می گردد. اتم ها و مولکول های باردار پس از برخورد با آلودگی ها باعث در هم شکسته شدن آن ها می شوند. پس از این که آلودگی به بخش های کوچکتر شکسته شد، به راحتی از سطح جدا می شود. بعد از این عمل مولکول های آب بار خود را از دست داده و به صورت مولکول عادی همراه با آلودگی جاری می شوند. بدین روش آب بدون هیچ چگونه ماده شوینده ای آلودگی ها را در خود حل کرده و به خوبی سطوح را شستشو می نماید. این روش یکی از نانو تکنولوژی های نظافتی است که در برخی اسکرابر ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مزایای استفاده از اسکرابر سازگار با محیط زیست

اسکرابر جدید بدون استفاده از مواد شویندهکف شوی هایی که با استفاده از این نوع تکنولوژی عمل شستشوی سطوح را انجام می دهند به طور مؤثر تری آلودگی ها را از سطح جدا می کنند. به دلیل ویژگی ایجاد شده در آب، انقباضی در سطح صورت می گیرد که باعث کاهش خطرات و صدمات ناشی از سقوط و لغزش می گردد. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این نوع کفشوی کاهش اثرات زیست محیطی است زیرا از مواد شیمیایی که برای طبیعت مضر است استفاده نمی گردد. کاهش هزینه های کلی به دلیل عدم استفاده از مواد شوینده و به سبب حذف آموزش، خرید، ذخیره سازی و حمل و نقل نیز یکی دیگر از مزایای استفاده از این تکنولوژی جدید می باشد. استفاده ننمودن از مواد شوینده در نظافت باعث می شود با خاطری آسوده بتوان از این نوع کفشوی ها در محیط های مختلفی که از حساسیت ویژه ای برخوردار هستند، مانند صنایع غذایی، آشپزخانه ها، رستوران و شیرینی پزی ها استفاده نمود، زیرا در این روش بوی ناخوشایند ناشی از مواد شوینده در محیط پخش نخواهد شد.

 

در ویدئوی زیر نحوه عملکرد اسکرابر های دارای تکنولوژی ec-h2o نشان داده شده است.

 

 

لینک های مفید :

اسکرابر صنعتی : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید