ارائه خدمات، تجهیزات و مشاوره تخصصی شرکت ابراهیم در نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی تهران

ارائه خدمات، تجهیزات و مشاوره تخصصی شرکت ابراهیم در نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی تهران

امروزه در شهر های بزرگ و بسیاری از کلان شهر ها، مجتمع های تجاری و فروشگاه های زنجیره ای بطور گسترده در حال راه اندازی یا تاسیس شده اند. شهروندان می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها، نیاز های خود را در زمینه مواد غذایی، بهداشتی و … در یک مکان و بدون نیاز به مراجعه به مغازه های متعدد تامین نمایند. این فروشگاه ها باعث کاهش تردد و رفت آمد افراد، آلودگی هوا و مصرف سوخت می شوند. نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی محلی برای ارائه خدمات و تجهیزات برای این فروشگاه ها و مجتمع های تجاری است.نمایشگاه کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی، بزرگترین رویداد در زمینه خدمات فروشگاهی در خاورمیانه به حساب می آید. این نمایشگاه هر ساله با حضور متولیان و فعالان فروشگاه های زنجیره ای خرده و عمده فروش و دیگر بخش های مرتبط داخلی برگزار می شود. همچنین شرکت های خارجی از بعضی کشور ها از جمله ترکیه، چین و کره جنوبی، با هدف ارائه نوین ترین تجهیزات، کالاها و خدمات در زمینه فروشگاه های زنجیره ای در این رویداد بزرگ حضور دارند. از اهداف مهم نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی می توان به آشنایی مصرف کنندگان با کالا ها و خدمات با کیفیت داخلی و بین المللی، ایجاد رقابت در تولید برای دسترسی به نیاز های واقعی مصرف کنندگان و حمایت از کالا ها و محصولات داخلی اشاره نمود.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی iran shop 2019

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم بعنوان نماینده انحصاری برند ها معتبر دنیا در زمینه تجهیزات نظافت صنعتی شناخته می شود. این تجهیزات در محیط های مختلف صنعتی، تجاری، اداری و … در کشور مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از کاربرد های این تجهیزات، استفاده در فروشگاه های زنجیره ای و هایپر های بزرگ می باشد. اسکرابر صنعتی برای نظافت و شستشوی کف سالن ها، سوییپر صنعتی برای نظافت پارکینگ ها و محوطه، جاروبرقی برای جاروب زدن محیط و واترجت صنعتی برای شستن تجهیزات از جمله این دستگاه ها هستند. به همین جهت شرکت ابراهیم با سابقه بیش از ۲۵ ساله در زمینه تامین تجهیزات نظافت صنعتی در کشور، در نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی امسال حضور دارد. ارائه مشاوره های تخصصی برای رفع نیاز های نظافتی فروشگاه ها و تامین تجهیزات نظافتی از جمله خدماتی است که شرکت ابراهیم در نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی تهران ارائه می نماید.

دوازدهمین دوره نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای در روز های ۱۲ الی ۱۵ دی ماه ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. افزایش قابل توجه فضای نمایشگاهی و تعداد بیشتر مشارکت کنندگان از مزیت های نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی امسال نسبت به سال گذشته می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید