گزارش روزنامه آسیا درباره فعالیت های شرکت ابراهیم در زمینه مشتری مداری

گزارش روزنامه آسیا درباره فعالیت های شرکت ابراهیم در زمینه مشتری مداری

روزنامه اقتصادی آسیا در شماره ۳۹۵۷ مورخ ۱۸ دی ماه ۱۳۹۵، بخشی از صفحه ویژه نمایشگاه بین المللی تهران خود را به تشریح فعالیت های شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم در زمینه مشتری مداری اختصاص داده است.
در این گزارش، امیرحسین حکایتی، کارشناس فروش شرکت ابراهیم ضمن اشاره به تجربه ۲۵ ساله این شرکت در تأمین و عرضه تجهیزات نظافت صنعتی مدرن مورد نیاز صنایع کشور از تولید کنندگان مطرح اروپایی نظیر آلمان و ایتالیا، به تفصیل به تشریح فعالیت های گروه صنعتی ابراهیم در زمینه تأمین حداکثر رضایت خاطر مشتریان و همراهی همه جانبه با ایشان در فرآیند انتخاب محصول، خرید و خدمات پس از فروش، می پردازد.
کارشناس فروش شرکت ابراهیم با اعلام این نکته که شرکت ابراهیم یکی از ۱۵۰ شرکت دریافت کننده لوح تقدیر از سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می باشد، خاطر نشان نمود که رویکرد اصلی این مجموعه پاسخگویی به نیازهای نظافتی صنایع کشور از طریق ارائه تجهیزات نظافت صنعتی مدرن و برخوردار از آخرین تکنولوژی روز دنیا و سازگار با محیط زیست به منظور صرفه جویی هر چه بیشتر در منابع آب و انرژی می باشد.
طبق گفته حکایتی شرکت ابراهیم با عرضه بیش از ۶۰۰ نوع کالا شامل انواع اسکرابر ، سوییپر، واترجت ، جاروبرقی صنعتی ، ترولی نظافتی و … به بازار، اولویت خود را بر یاری رساندن به مشتری در انتخاب محصولی دقیقا متناسب با نیاز وی، بنا نهاده است. همچنین همراهی مجموعه ابراهیم با مشتریان خود محدود به ارائه باکیفیت ترین محصولات موجود در بازار و مشاوره و کارشناسی دقیق برای انتخاب مناسب ترین گزینه ممکن نبوده و این شرکت با ارائه گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش به مدت ۱۵ سال، دغدغه مشتریان را نسب به خدمات پس فروش برطرف می نماید.
اعتبار شرکت ابراهیم در بازارهای بین المللی سبب گردیده است که این شرکت حتی در دوران تحریم در تأمین محصولات و تجهیزات جانبی مورد نیاز مشتریان خود دچار هیچ گونه مشکلی نگردیده و ضمن ایجاد بازار مناسب برای مشتریان جدید، مشتریان قبلی را به خوبی حفظ نماید.
حکایتی ضمن اشاره به مشکلات متعدد فعالین حاضر در حوزه تجهیزات نظافت صنعتی، هرگونه بهانه برای کم کاری و عدم ارائه خدمات مطلوب به مشتری را رد نمود و اعلام کرد که گروه صنعتی ابراهیم با برخورداری از بیش از ۱۴۰ نفر پرسنل در ۱۰ شعبه نمایندگی در سرتاسر ایران، آمادگی کامل برای خدمات رسانی به صاحبان صنعت و تجارت در کشور را دارد.

گزارش روزنامه آسیا در مورد شرکت ابراهیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید