کاربرد های خانگی واترجت

کاربرد های خانگی واترجت

حیاط دار بودن خانه می تواند شادی و نشاط را به همراه داشته باشد. مثلا این امکان وجود دارد که آخر هفته خانواده یا دوستان را در این مکان دور هم جمع کرد. داشتن یک کباب پز تاثیر به سزایی در جذابیت آخر هفته خواهد داشت. ساخت یک محوطه رویایی یا آلاچیق، خانواده را گرد هم می آورد و اوقات خوشی را برای افراد رقم خواهد زد. تنها مشکلی که شما را از استفاده ی مفید از حیاط خانه تان باز میدارد، نظافت و شستشو محوطه ی آن است. اثر چربی روی کباب پز، تکه ذغال ها و چوب های چسبیده به کف آلاچیق و… از جمله آلودگی هایی هستند که زیبایی حیاط خانه را کاهش می دهند. از بین بردن لکه ها به وسیله روش های سنتی، حتی با مصرف زیاد ماده شوینده، کاری طاقت فرسا خواهد بود. دستگاه واترجت خانگی با تجهیز به یک پمپ فشار قوی، قادر است آب را با فشار بالا به سطح پاشش نماید و مزایای متعددی را در شستشوی حیاط خانه فراهم کند.

شستشو با دستگاه واترجت راهکاری مناسب برای از بین بردن چربی های کباب پز

شستشو کباب پز با واترجت خانگیپاک کردن لکه های چربی و روغن ماسیده شده روی سیخ های کباب پز و باربیکیو، یک دغدغه مهم به حساب می آید. با تهیه دستگاه کارواش صنعتی مشکلات شستشوی کباب پز برطرف می شود. لکه هایی که پیش از این با روش های سنتی به سختی و با زحمت فراوان پاک می شدند، با به کارگیری این شوینده فشار قوی به راحتی بر طرف می گردند. در استفاده از واتر جت برای شستشو کباب پز باید توجه داشت، بسته به نوع آن، قبل از استفاده از دستگاه کباب پز را از برق، مخزن پروپان و یا خط لوله گاز طبیعی جدا کرد. برای بکار بردن واترجت در شستشو کباب پز بهتر است از نازل تیغه ای استفاده شود. برای این کار ابتدا باید با ۴۵ درجه شروع کرد و برای لکه های مقاوم تر چربی، از نازل ها با زاویه کم تر استفاده نمود.

 

 

استفاده از کارواش خانگی برای شستشو خودرو

شستشو خودرو با واترجت یا کارواش خانگی

یکی از راه های شستشو ماشین در خانه، استفاده از روش های سنتی شستشو است که علیرغم صرف انرژی، زمان و مواد شوینده زیاد همچنان لکه های آب روی ماشین باقی خواهد ماند. در نتیجه روش سنتی، کیفیت شستشو و زیبایی ظاهر خودرو را کاهش خواهد داد. داشتن یک کارواش خانگی در کنار مزیت ذکر شده برای شستشو لکه های مقاوم چربی در کباب پز، می تواند برای سهولت و صرفه جویی در هزینه شستشو ماشین به کار گرفته شود. برای این کار بهتر است ابتدا با نازل تیغه ای دارای زاویه پاشش کوچک برای از بین بردن لکه و آلودگی های مقاوم استفاده کرد؛ مرحله بعد مواد شوینده را اعمال کرد و در آخر با نازل های با زاویه پاشش عریض، مواد شوینده باقی مانده بر روی خودرو را شستشو داد.

 

 

شستشو سطوح چوبی، کاربرد دیگر واترجت خانگی

شستشو چوب با واترجت و نحوه انجام آن

برای شستشوی بخش هایی از محیط مانند آلاچیق، حصار چوبی، پله های چوبی و حتی صندلی باغی که از جنس چوب هستند، می توان از واترجت استفاده کرد. فقط باید توجه داشت که برای شستشوی چوب، لازم است از واترجت های  با فشار های بسیار پایین استفاده شود. فشار های بالا باعث آسیب به چوب و نفوذ آب در بافت چوب می شود و خم شدن و پوسیدگی چوب را به دنبال دارد. هم چنین برای شستشو چوب با واترجت نباید از مواد شوینده استفاده نمود.

 

 

شستشوی سطوح کف و نما با واترجت

کف پارکینگ، راهرو های بتنی باغ، نما و کف بتنی حیاط و قسمت های آجری خانه معمولا سخت ترین بخش های شستشوی نما و کف هستند. با استفاده از واتر جت و به کارگیری نازل های مناسب، مقاوم ترین لکه های این سطوح از بین می روند. در کنار این کاربرد، استفاده از نازل سوزنی برای کف شویی باعث خارج کردن برگ و علف های هرز از نقاطی که دسترسی به آنها سخت است، می شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید