سوییپر اسکرابر Combo E، ایمن، قابل اعتماد و کارآمد

سوییپر اسکرابر Combo E، ایمن، قابل اعتماد و کارآمد

دستگاه های سوییپر صنعتی برای جمع آوری آلودگی های سطوح و زباله و خاک طراحی شده اند. این دستگاه ها امر نظافت را بخصوص در محیط های وسیع تسهیل نموده و نسبت به روش سنتی از مزایای متعددی برخوردار هستند. شرکت RCM یکی از برند های معتبر دنیا در زمینه تولید تجهیزات نظافتی است که در بخش طراحی و ساخت سوییپر ها نیز فعالیت دارد. دستگاه های دو منظوره سوییپر اسکرابر با قابلیت شستشو و نظافت همزمان سطح، یکی دیگر از تولیدات شرکت RCM می باشد. محصول جدید این شرکت، مدل باتری دار سوییپر اسکرابر COMBO E است که در ادامه به ویژگی ها و مزایای استفاده از آن پرداخته می شود.

معرفی سوییپر اسکرابر COMBO E

دور زدن سوییپر صنعتیدستگاه ترکیبی سوییپر اسکرابر COMBO E دارای قدرت و کارایی بالایی است و منبع تغذیه آن باتری های لیتیومی می باشد. این دستگاه بطور همزمان عملیات نظافت و شستشوی سطح را انجام می دهد و برای تمیز کردن فضاهای بزرگ داخلی و بیرونی در صنایع و کارخانجات و انبار ها مناسب است. سوییپر اسکرابر COMBO E بعلت سبک طراحی، دید مناسبی به کاربر می دهد تا عملیات نظافت را بصورت ایمن و دقیق به انجام رساند. ویژگی هایی مانند ظرفیت بالای مخزن زباله، سیستم فیلتراسیون توانمند در حذف ذرات به کوچکی ۱۰ میکرون و باتری لیتیومی مدولار، عملکرد نظافتی دستگاه را در بهترین شرایط قرار داده اند. این سوییپر اسکرابر دارای سطح فیلتراسیون بالایی در مقایسه با دیگر محصولات مشابه بازار می باشد که عملکرد نظافت را بهبود بخشیده است. همچنین طراحی این سویپر اسکرابر به گونه ای است که دستگاه در حداقل فضا قادر به دور زدن می باشد.

ویژگی های باتری دستگاه COMBO E

سوییپر صنعتی combo Eباتری سوییپر اسکرابر COMBO E ایمن و پایدار است. این باتری به گونه ای طراحی شده که در زمان یک ساعت در حدود ۵۰ درصد شارژ می شود. در واقع شارژ و دشارژ باتری بصورت ناقص قابل انجام است و این موضوع در بهره وری و کارکرد باتری تاثیری ندارد. این نوع باتری بطور قابل توجهی هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد. در مجموع ویژگی های باتری لیتیومی بکار رفته در این دستگاه شامل طول عمر بالاتر، عملکرد ثابت و بدون افت، سیکل حدود ۳۰۰۰ برای هر باتری، وزن کم و عدم نیاز به تعمیر و نگهداری می شوند. باتری دستگاه هیچگونه آلودگی گسیل نمی کند و بنابراین دستگاه COMBO E مجهز به این باتری برای نظافت محیط های حساس و سرپوشیده مثل صنایع غذایی کاربرد دارد.

مد های مختلف دستگاه COMBO E

سوییپر صنعتی combo Eسه مد نظافت، شستشو و ترکیب نظافت و شستشو با استفاده از این دستگاه امکان پذیر است. در مد ترکیبی نظافت و شستشوی، دو برس غلطکی با چرخ در خلاف جهت یکدیگر عملیات نظافت و شستشوی را انجام می دهند. تی مکش در انتهای دستگاه آب و آلودگی را جمع می کند تا به مخزن آب کثیف فرستاده شوند. در مد نظافت، از دو برس قدرتمند برای جمع آوری آلودگی ها استفاده می گردد. این آلودگی ها به مخزن زباله انتقال می یابند. مد شستشو نیز دستگاه را به یک اسکرابر صنعتی تبدیل می کند که سطح را با برس آغشته به آب یا ماده شوینده و آب شستشو می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید