اعطای پولیشر E400S شرکت کلمبوس برای پشتیبانی از کارآموزان

اعطای پولیشر E400S شرکت کلمبوس برای پشتیبانی از کارآموزان

شرکت کلمبوس تولید کننده دستگاه های نظافت صنعتی حرفه ای به یکی از کالج های شهر دوسلدورف آلمان با عنوان Heinrich Hertz Berufskollegs، دستگاه پولیشر اهدا نمود. در این کالج دوره های تخصصی و حرفه ای در زمینه نظافت برگزار می گردد و کارآموزان در رشته نظافت ساختمان این کالج بی صبرانه در انتظار آموزش عملی خود هستند و وجود این دستگاه در محیط آموزشی برای این افراد بسیار جذاب خواهد بود. کلمبوس پولیشر مدل E 400 S‌ را در اختیار آن ها قرار داده است. کالج فنی و حرفه ای دارای ۱۳۵ دانش آموز می باشد که در سه پایه مختلف در آن مشغول تحصیل در دوره های عمومی و تخصصی می باشند. این دستگاه با هدف پشتیبانی از تمرین های عملی در زمینه علوم تمیزکاری محیط، اهدا گردید.

اهدای پولیشر به مدیران کالج

دکتر Karl Heinz Kuhn مدیر کالج فنی و حرفه ای و آقای Rene Frackowiak رئیس هیئت مدیره امتحانات دستگاه پولیشر را از آقای Norber Heider‌ که به نمایندگی از شرکت کلمبوس در کالج حضور داشت، دریافت کردند و از آن ها به خاطر تعهدات و پشتیبانشان تشکر داشتند. دکتر Karl Heinz Kuhn در این دیدار بیان نمود : “دستگاه پولیشر با سرعت کم تولید شرکت کلمبوس یک ماشین نظافتی کلاسیک واقعی است و کارآموزان ما مشتاقانه منتظر اولین تجربه عملی خود برای با دستگاه E 400 S می باشند.

معرفی دستگاه E 400 S

دستگاه پولیشر E400S یک تجهیز نظافتی تک برسه است که به منظور جلادهی سطوح کف مورد استفاده قرار می گیرد و برای نظافت های روزانه و عمیق کاربرد دارد. سرعت چرخش برس این دستگاه ۴۰۰ دور بر دقیقه بوده که به عنوان یکی از پولیشرهای با سرعت پایین شناخته می شود. این رده از پولیشرها برای براق کردن سطوح صیقلی بسیار مناسب و ایده آل است. بدنه دستگاه تمام استیل بوده که سبب افزایش طول عمر و مقاومت ماشین نظافتی می گردد. هم چنین این پولیشر از طراحی کاربر پسندی بهره مند گردیده که می تواند برای آموزش دانش آموزان مفید و موثر باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید