برس اسکرابر ۵K، محصول جدید کمپانی Columbus

برس اسکرابر ۵K، محصول جدید کمپانی Columbus

کمپانی آلمانی Columbus بعنوان یک تولید کننده پیشرو در طراحی و تولید دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی و تجهیزات جانبی مرتبط ، یک برس اسکرابر جدید به نام برس ۵K به بازار عرضه نموده است. برس اسکرابر ۵K در قطرهای متفاوت از ۳۳۰ میلیمتر تا ۵۳۰ میلیمتر عرضه شده است و امکان کاربرد آن با انواع مدل های اسکرابر دستی و خودرویی همچنین پولیشرهای کمپانی  Columbus وجود دارد.این برس خلاقانه از ۵ نوع الیاف متفاوت تشکیل شده است. الیاف ویژه بکار رفته در این برس و نحوه خاص قرارگیری آنها، امکان انجام عملیات شستشوی عمیق توسط برس را فراهم نموده وعملکرد بی نقص اسکرابر را بر روی سطوح مختلف تضمین می نمایند.  تمامی مراحل طراحی و تولید برس اسکرابر  ۵K در کشور آلمان صورت گرفته است و این محصول دارای طول عمر بالا می باشد.

همانطور که ذکر گردید، در تولید این برس کارآمد از پنج نوع الیاف مختلف استفاده شده است. الیاف به کار رفته در تولید این برس علاوه بر جنس متفاوت، دارای قطر و شکل متفاوت نیز باشند به طوریکه سه نوع از آنها به شکل انحنادار و دو نوع دیگر بدون انحنا و صاف هستند.

برس جدید اسکرابر متشکل از 5 نوع الیاف مختلفمشخصات الیاف مورد استفاده در برس اسکرابر  ۵k به شرح زیر می باشد :

– الیاف انحنادار از جنس پلی پروپیلن به  قطر ۰.۵ میلیمتر و به رنگ زرد

– فیبر انحنادار به قطر ۰.۳۰ میلیمتر و دارای رنگ طبیعی

– فیبر انحنادار به قطر ۰.۷۵ میلیمتر و دارای رنگ طبیعی

– الیاف صاف و بدون انحنا از جنس پلی پروپیلن به قطر ۰.۲۵ میلیمتر، به رنگ قهوه ای

– فیبر صاف و بدون انحنا به قطر ۰.۷۵ میلیمتر و دارای رنگ طبیعی

ترکیب پلی پروپیلنی در کنار فیبر، همچنین قطر و شکل متفاوت الیاف به کار رفته، کارایی این برس اسکرابر را به نحو قابل توجه افزایش می دهد.

از برس  ۵K برای انجام عملیات شستشوی عمیق بر روی سطوح سیمانی، کاشی غیرلغزنده، انیدریت، آسفالت، رزین اپوکسی و رزین پلی یورتان می توان استفاده نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید