شرکت کلومبوس و دستگاه های نظافت صنعتی

شرکت کلومبوس و دستگاه های نظافت صنعتی

در سال ۱۹۲۶ میلادی ساخت دستگاه پولیشر مجهز به سیستم مکش و مناسب برای شست و شوی سطوح چوبی و پلیمری آغازگر فعالیت شرکتی به نام کلومبوس شد، طولی نکشید که این شرکت در گروه برترین تولیدکنندگان دستگاه های نظافت صنعتی قرار گرفت. دستگاه اسکرابر را شاید بتوان در دسته محبوب ترین و شناخته شده ترین دستگاه های تولیدی این شرکت بزرگ دانست.

عوامل متمایز کننده شرکت کلومبوس

یکی از ملزومات دستیابی به بهترین نتیجه، مشخص نمودن اهداف و تعیین مواردی است که پایندی به آنها در شرایط گوناگون از ملزومات باشد. این برند با تولید انواع مختلف دستگاه زمین شوی برقی و باتری دار، تحول بزرگی در راستای ارتقا و بهبود کیفیت نظافت انواع کفپوش ها ایجاد نموده است. این امر را می توان اساس موفیت شرکت های بزرگ دانست. از جمله برخی از این موارد که همواره در دستور کار شرکت کلومبوس بوده است عبارت است از:

به کارگیری مهندسین خبره

همواره پیش از اقدام به تولید و یا ارائه هر گونه محصول، سؤالاتی مطرح می شوند که پیش از هر اقدامی یافتن پاسخی مناسب نیاز است. برای مثال: محصول ارائه شده به چه شیوه ای طراحی گردد تا نیاز پیش آمده به طور کامل برطرف شود؟ چگونه طراحی مدنظر با رعایت پارامترها و اصول مهندسی اعمال گردد تا بیشترین کارایی حاصل شود؟ طرح سؤالاتی از این قبیل و یافتن پاسخ درخور تنها با به کارگیری و استفاده از مهندسین و کارشناسان با تجربه و خبره امکان پذیر می باشد. که این امر در شرکت Columbus از اهداف مهم بشمار می آید.

استفاده از مواد با کیفیت

ارائه محصولاتی ساخته شده از مقاوم ترین و با کیفیت ترین قطعات و اتصال دقیق و بی نقص اجزا به یکدیگر از جمله دیگر تعهدات این شرکت در تولید دستگاه های نظافت صنعتی می باشد.

سازگاری با محیط

به کارگیری مواد قابل بازیافت در تولید دستگاه هایی سازگار با محیط زیست، بهینه در مصرف انرژی از موارد رعایت شده توسط شرکت کلومبوس است.

خدمات اختصاصی

با توجه به تعداد بالا و تنوع بسیار زیاد محصولات ارائه شده از جانب شرکت Columbus این شرکت به تیمی کارشناس به منظور ارائه مشاوره های تخصصی به مشتریان خود مجهز می باشد تا به آنها محصولی متناسب با نیاز عرضه گردد. این خدمات پس از تهیه دستگاه به صورت خدمات پس از فروش به کاربران ارائه می شود.

ویژگی دستگاه اسکرابر شرکت  Columbus

دستگاه کفشوی یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین محصولات ارائه شده توسط این شرکت بزرگ است. اما این دستگاه قدرتمند ویژگی های متعددی دارد که آن را در نوع خود به یکی از بهترین ها تبدیل نموده، به برخی از این ویژگی ها در ادامه اشاره می شود.

آسان در استفاده

به کارگیری آسان و کاربرپسند دستگاه اسکرابر صنعتی ساخت کلمبوس آلمان به گونه ای است که به کاربر این امکان را می دهد تا بدون پیچیدگی به استفاده از آن بپردازد.

قدرت مکش بالا

سیستم مکش این دستگاه با قدرتی بسیار زیاد امکان فراهم کردن سطحی خشک پس از شست و شو را به وجود می آورد.

کارکرد بی صدا

این دستگاه ها در بسیاری از انواع کاملا ایده آل برای بکارگیری در محیط های حساس به صدا می باشند، کارکرد دستگاه با صدایی بسیار پایین محیطی مطلوب و با آرامش را برای افراد حاظر محیا می نماید.

ساخت ارگونومیک

راحتی و آسایش کاربران از جمله مهم ترین نکاتی است که شرکت کلومبوس از ابتدای طراحی محصولات تا تولید و ارائه آنها مدنطر دارد. ساختار ارگونومیک و کاربرپسند از جمله ویژگی های بارز دستگاه اسکرابر این شرکت می باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید