نظافت اصولی و یک روزه خانه با کارواش خانگی

نظافت اصولی و یک روزه خانه با کارواش خانگی

نظافت و شستشوی سطوح خانگی موجب بهبود سطح بهداشت و زیبا تر شدن جلوه های بصری در ساختمان ها خواهد شد. به همین دلیل می بایست با استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی در کوتاه ترین زمان ممکن به بالا ترین حد بهداشت و پاکیزگی دست یافت. یکی از کاربردی ترین تجهیزات در نظافت کلی ساختمان ها،‌ دستگاه کارواش خانگی می باشد که با خرید این دستگاه مقرون به صرفه، می توان به سادگی همه سطوح هموار و ناهموار در ساختمان ها را شستشو داد. اما کارکرد این دستگاه چگونه است و چطور خرید یک دستگاه می تواند در مدت یک روز موجب برقراری نظافت کامل در ساختمان های مسکونی و باغ های شخصی شود؟

 

لزوم استفاده از تجهیزات صنعتی

در شستشوی سطوح هموار و ناهموار در ساختمان ها، مشکلات متعددی وجود دارد. برخی از این مشکلات عبارت اند از: سرعت کم و به طول انجامیدن فرآیند نظافت، کیفیت پایین تجهیزات دستی در نظافت کامل، ارگونومیک نبودن ابزار نظافت و خسته شدن کاربر حین نظافت و پس از آن،‌ مصرف آب و مواد شوینده بسیار زیاد،‌ آسیب به محیط زیست و… . با توجه به مشکلات روش دستی شستشوی سطوح در ساختمان های خانگی، می بایست با استفاده از راهکاری کاربردی و موثر به شستشوی بهینه سطوح پرداخت. تجهیزات صنعتی در صورتی که درست انتخاب شوند و متناسب با نوع محیط تحت نظافت و جنس و مساحت سطوح باشند،‌ بهترین نتیجه را ارائه خواهند کرد.

 

چرا کارواش خانگی؟

دستگاه های نظافت صنعتی انواع متفاوتی دارند که کاربردی ترین دستگاه در امور نظافتی خانگی، دستگاه کارواش دستی می باشد. دستگاه کارواش خانگی با امکان شستشوی سطوح متعدد از قبیل سطوح هموار و ناهموار در کوتاه ترین زمان توسط فشار بالای آب، دستگاهی موثر در نظافت خانگی محسوب می شود. از این دستگاه می توان به منظور شستشوی سطوح هموار کف حیاط و پارکینگ، درب مجتمع های مسکونی، شستشوی تجهیزات باغی از قبیل کباب پز، میز و صندلی، نرده و… ، حیاط خانه و حتی شستشوی خودرو های موجود در پارکینگ استفاده کرد. به دلیل کیفیت بالای ارائه شده و فراهم نمودن امکان نظافت چندمنظوره توسط یک دستگاه، در صورتی که نیاز به شستشوی مداوم در ساختمان وجود داشته باشد و بودجه مساعد برای خرید دستگاه از طرف ساختمان کم باشد، می بایست با خرید واترجت صنعتی مقرون به صرفه و با کیفیت، به نظافت خانگی پرداخت.

 

کارکرد و مزایای استفاده از دستگاه کارواش خانگی

عملکرد دستگاه واترجت به این صورت است که آب با فشار عادی شهری وارد دستگاه شده و توسط پمپ و موتور قدرتمند، فشار آب چندین برابر خواهد شد. این فشار بالای آب ویژگی های بسیار زیادی برای فرآیند شستشو به همراه دارد که برخی از این ویژگی ها عبارت اند از: شستشوی موثر و با کیفیت بالا به دلیل بیرون کشیدن همه آلودگی ها از بطن سطوح،‌ کوتاه شدن فرآیند نظافت و سرعت عمل بالای شستشوی خانگی، کاهش مصرف آب و مواد شوینده مضر و کمک به طبیعت،‌ کاهش هزینه های بالای کاربر نظافتی و آب و مواد شوینده، امکان شستشوی چندمنظوره سطوح هموار و ناهموار توسط یک دستگاه، عدم خستگی کاربر در حین نظافت و پس از آن به دلیل طراحی ارگونومیک و حرفه ای دستگاه ها و در نهایت فراهم شدن امکان نظافت به صورت هفتگی و مداوم به منظور برقراری پاکیزگی همیشگی. این مزایای متعدد و صرفه اقتصادی موجب محبوبیت هرچه بیشتر دستگاه کارواش خانگی شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید