نظافت باشگاه گلف با دستگاه سوییپر

نظافت باشگاه گلف با دستگاه سوییپر

ورزش گلف در یک فضای باز با سبک طراحی خاص انجام می گیرد. گلف بازانی که به باشگاه گلف مراجعه می کنند، انتظار محیطی تمیز و پاکیزه را دارند. این موضوع در تمامی بخش های باشگاه مانند ورودی، رختکن، پارکینگ و زمین گلف دارای اهمیت است. استفاده از تجهیزات نظافتی دستی با توجه به وسعت زمین این بازی و بخش های دیگر چندان معقول نبوده و دشواری های خاص خود را دارد. امروزه پیشرفت در تکنولوژی در حوزه تجهیزات نظافتی نیز تاثیر گذار بوده و در ارتباط تجهیزات مخصوصی با نام سوییپر تولید شده اند. سوییپر صنعتی فرآیند جمع آوری آلودگی ها را بصورت مکانیزه و بوسیله برس ها انجام می دهد. در این مقاله اهمیت نظافت باشگاه گلف با سوییپر در این باشگاه ها مورد بررسی قرار می گیرد.

معرفی سوییپر صنعتی

نظافت باشگاه گلف با سوییپرسوییپر صنعتی یکی از دستگاه های نظافتی مورد استفاده در محوطه های بیرونی و داخلی جهت جمع آوری زباله و خاک به حساب می آید. این دستگاه یک یا چند برس جانبی دارد که وظیفه جمع کردن آلودگی ها از اطراف را بر عهده دارند. در بخش مرکزی زیر دستگاه یک برس دیگر قرار دارد که آلودگی ها را به مخزن منتقل می نمایند. مخزن دستگاه توسط برس مرکزی و بطور مناسب پر می شود تا حداکثر حجم آن مورد استفاده قرار گیرد. سوییپر ها دارای سیستم فیلتراسیون و در بعضی مدل ها سیستم مکش گرد و غبار بر روی برس ها هستند.

برنامه ریزی نظافت باشگاه گلف با سوییپر

ورزشکاران از ابتدای ورود به باشگاه گلف یعنی ورود به پارکینگ به تمیزی و پاکیزگی محیط توجه دارند. برای ایجاد محیطی تمیز و مرتب، یک برنامه ریزی صحیح جهت انجام امور نظافتی ویژه بایستی صورت گیرد. در این برنامه، عملکرد و هزینه بکارگیری نیروی خدماتی و یا تجهیزات نظافتی مانند سوییپر بایستی بررسی شود. بکارگیری تجهیزات نظافتی مناسب، در درازمدت هزینه های نظافت را کاهش داده و تصویری حرفه ای از باشگاه به مراجعین ارائه می دهد.

 

محیط های نیازمند نظافت در باشگاه گلف

نظافت باشگاه گلف با سوییپربخش های مختلف باشگاه گلف مانند رختکن ها، محوطه بیرونی، غذاخوری بایستی با تجهیزات نظافتی مانند سوییپر صنعتی تمیز شوند. در این بین نظافت بخش هایی مانند محوطه نزدیک ورودی بخش سرپوشیده باشگاه و اتاق نگهداری کیف های گلف در اولویت قرار دارد. در اتاق نگهداری کیف های گلف و کفش ها، آلودگی هایی مانند چمن، ماسه و برگ درختان توسط ترولی ها و کفش بازیکنان انباشته می شود. هرگونه آلودگی باید از این محیط ها حذف گردد تا بتوان جلوی تولید گرد و غبار در اثر تردد افراد بر روی این آلودگی ها را گرفت. گرد و غبار ایجاد شده بر روی وسایل افراد نشسته و احساس ناخوشایندی را به گلف بازان منتقل می نماید. البته فرآیند نظافت در این محیط ها نیز باید به گونه ای باشد که از بلند شدن گرد و خاک جلوگیری شود. سوییپر صنعتی مجهز به سیستم مکش گرد و غبار راهکار مناسبی برای نظافت این محیط هاست. عدم نظافت این دو بخش توسط تجهیزاتی مانند سوییپر ، باعث انتشار آلودگی به بخش های دیگر مانند غذاخوری، سرویس بهداشتی، رختکن و بخش اداری می گردد.

کاربری دستگاه سویپر صنعتی

دستگاه سوییپر در مدل های دستی و خودرویی تولید می شود. مدل های خودرویی با پدال گاز و فرمان هدایت شده و سوییپر دستی با هل دادن یا هدایت دستگاه توسط کاربر رو به جلو حرکت می نماید. بنابراین هر کاربری با یک آموزش ساده و کم می تواند به سادگی و با ایمنی مناسب سوییپر را هدایت کند. نظافت باشگاه گلف با سوییپر صنعتی باعث افزایش سرعت نظافت شده و زمین برای انجام یک فرآیند نظافت حرفه ای و موثر فراهم می شود. استفاده از این دستگاه در محیط باشگاه سطح کلاس مجموعه را نیز نزد مشتریان بالاتر می برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید