حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه شهر گردشگر

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه شهر گردشگر

صنعت گردشگری از صنایع پر بازده و بسیار درآمد زا در کشور های مختلف جهان می باشد. این صنعت از یک طرف با توجه به گسترش روز افزون صنایع حمل و نقل و سهولت جابجایی افراد و از طرف دیگر به دلیل جاذبه های طبیعی و تاریخی سراسر جهان، امروزه به یکی از پر در آمد ترین صنایع تبدیل شده است. البته این صنعت در کشور ما رشد مد نظر را نیافته و نیازمند کار و توسعه بیشتر است. از همین رو سازمان میراث فرهنگی اقدام به برگزاری نمایشگاه شهر گردشگر برای اولین بار نموده تا به تدریج در صنعت گردشگری رشد و توسعه ایجاد کند. این نمایشگاه بیشتر در ارتباط با زیر ساخت های مرتبط با صنعت گردشگری و نحوه برخورد با گردشگران است.

نمایشگاه شهر گردشگر، فرصت ها و چالش ها

رشد مبالغ اختصاص یافته از صندوق توسعه ملی به صنعت گردشگری موجب شده تا این صنعت پول ساز در کشورمان به سمت رشد و درآمدزایی بیشتر برود. برگزاری نمایشگاه شهر گردشگر، یکی از استراتژی هایی است که به تازگی توسط سازمان میراث فرهنگی ارائه شده تا صنعت گردشگری رشد و توسعه یابد. اولین دوره نمایشگاه شهر گردشگر در فضایی بسیار مدرن و وسیع در محل دائمی نمایشگاه های بازار بزرگ ایران برگزار می گردد. بازار بزرگ ایران یک مجموعه چند منظوره تفریحی، اقامتی، تجاری و فرهنگی است که با نام ایران مال نیز شناخته می شود. محل دائمی نمایشگاه های این بازار با فضایی بسیار مدرن و شیک، پذیرای فعالان صنایع مختلف و بازدیدکنندگان می باشد. این نمایشگاه بزرگ، با حضور فعالان بخش خصوصی گردشگری، مسئولان دولتی، هتلداران، آژانس های مسافرتی و ایرلاین ها در شهریور ماه ۱۳۹۷ برگزار می شود.

فعالیت شرکت ابراهیم در نمایشگاه شهر گردشگر

شرکت ابراهیم ارائه کننده تجهیزات نظافت صنعتی و نماینده انحصاری برند های معتبر اروپا می باشد. این شرکت، دستگاه های نظافتی مانند اسکرابر ، سوییپر، واترجت و جاروبرقی را از برند های معتبر اروپا تامین می نماید. شرکت ابراهیم در جهت تامین نیاز های نظافتی صنایع مختلف کشور و تعامل با فعالان هر صنعت، در نمایشگاه های مرتبط با صنایع شرکت می کند. این نمایشگاه ها محلی مناسب برای دریافت پیشنهاد های نظافتی شرکت ابراهیم در جهت بهبود سطح نظافت محیط های صنعتی و تجاری می باشد. در همین راستا، این شرکت در نخستین نمایشگاه شهر گردشگر حضور یافته است.

شرکت ابراهیم از شما دعوت می کند تا از غرفه این شرکت در نخستین نمایشگاه شهر گردشگر ( اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری ) در روز های ۴ تا ۷ شهریور ماه ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بازار بزرگ ایران بازدید نمایید.

 

نمایشگاه شهر گردشگر
                                           غرفه شرکت ابراهیم در نمایشگاه شهر گردشگر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید