ویژگی های سوییپر شهری M60 CB

ویژگی های سوییپر شهری M60 CB

نظافت و جمع آوری زباله ها از جمله نیاز های اساسی و ضروی در جوامع بشری می باشد. افزایش روز افزون جمعیت شهر ها و تردد و ازدحام بالای آنها در امکان عمومی، موجب آلودگی سطوح شهری شده و جلوه های بصری و آرامش ساکنین شهر ها را کاهش می دهد. علاوه بر این ها نظافت و جمع آوری آلاینده ها از سطوح خیابان ها و معابر، با کاهش رشد و تکثیر حشرات و جانوران موذی چون مگس ها و موش ها، گام موثری در راستای تامین سلامت و بهداشت جامعه می باشد. مسلم است که وسعت بالای خیابان ها و معابر و حجم بالای آلاینده ها، مانع از کارآمدی شیوه های سنتی در نظافت شهر ها می باشد، از این رو استفاده از سیستم های مدرن و ماشین آلات مکانیزه ایی چون سوییپر های شهری، پاسخ مناسبی به نیاز های نظافتی جوامع مدرن بشری بوده و با ارائه نظافتی با کیفیت، موثر و مقرون به صرفه موجب افزایش بهره وری و سودآوری سیستم های ندیریت شهری می گردد.


مزایای استفاده از سویپر های شهری در نظافت

سوییپر شهری و کاربرد آن در نظافتنظافت و جمع آوری دستی و سنتی آلاینده ها از سطوح شهری با توجه به حجم آلاینده ها و وسعت اماکن شهری، به تعداد زیادی پرسنل و نیروی خدماتی نیاز دارد. بررسی های انجام شده نشان می دهد که بخش اعظم هزینه های بخش نظافت مربوط به نیروی خدماتی بوده و هزینه های هنگفتی را بر سیستم های مدیریت شهری وارد می آورد. این در حالیست که استفاده از ماشین آلات صنعتی چون دستگاه های سوییپر علاوه بر افزایش سرعت و کیفیت عملیات نظافت، با کاهش در تعداد نیروی خدماتی تاثیر قابل ملاحظه ایی در کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری دارند. سوییپر شهری MACRO M60 CB از جمله سوییپر های کارآمد در نظافت های سنگین شهری بوده که به واسطه بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و طراحی منحصر به فرد خود، توانایی ویزه ایی در جمع آوری موثر و با کیفیت زباله های ریز و درشت شهری دارد.


ویژگی های کلی سویپر شهری MACRO M60 CB

سوییپر شهری و مزایای استفاده از اناستفاده از سیستم های خودکار در کنار سیستم های مکانیکی، و تناسب آن ها با تجریبات کاربر، استفاده از این دستگاه را آسان نموده است. کنترل پنل این دستگاه بسیار ساده بوده و با فشار دکمه easy start تمامی عملیات های انتخاب شده توسط کاربر به صورت اتوماتیک انجام شده و استفاده از سامانه های هوشمند در کنترل پنل، مانع از آسیب دستگاه توسط خطاهای احتمالی کاربر می گردد. تجهیز این دستگاه به سامانه های هوشمند تنظیم دور موتور، تاثیر قابل ملاحظه ایی در کاهش مصرف سوخت و در نهایت کاهش هزینه ها دارد. استفاده از برس رولی بزرگ مرکزی و نوار نقاله عمودی توانایی این دستگاه را در جمع آوری آلاینده های سنگین و بزرگ ارتقا داده و موجب افزایش سه برابری سرعت نظافت این دستگاه در مقایسه با نمونه های مشابه شده است. استفاده از سیستم پاشش آب بر روی برس های جانی نیز مانع انتشار گرد و غبار ناشی از برس زنی می گردد. کنترل فرمان دستگاه بر روی چهار چرخ، دامنه هدایت دستگاه را کاهش داده و از این رو امکان دسترسی به نقاط خارج از دسترس را برای کاربر فراهم نموده است. این سوییپر ها بر روی چرخ های جلو و عقب خود مجهز به کمک فنر های هیدروپنوماتیک بوده که علاوه بر افزایش راحتی کاربر در استفاده از دستگاه سوییپر، با تغییر ارتفاع خودرو، امکان عبور دستگاه را از روی موانعی چون سرعت گیر ها و ریل ها امکان پذیر نموده است.


ویژگی های کابین دستگاه سوییپر صنعتی

سوییپر شهری و کابین رانندهقرار گرفتن جایگاه کاربر در قسمت میانی کابین سوییپر، دید کاربر را از محیط پیرامون افزایش داده و امکان کنترل بازوی متحرک ( برس سوم) را آسان نموده است. استفاده از سامانه های گرمایشی و سرمایشی در کابین راننده، از کاربر در برابر سرما و گرما محافظت می نماید.




ویژگی های مخزن دستگاه

سوییپر شهری وو مخزن هیدرولیکیتخلیه مخزن این دستگاه ها به صورت هیدرولیک بوده و ارتفاع جک هیدرولیک از از ۱۱۰ تا ۲۳۰ سانتیمتر متغییر می باشد. مخزن ۶ متر مکعبی این سوییپر از استیل ضد زنگ ساخته شده و توانایی حمل ۶۰۰۰ کیلوگرم زباله را دارا می باشد. استفاده از فیلتر های پلی استری با ابعاد بزرگ مانع از انتشار ذرات ریز گرد و غبار از داخل مخزن به بیرون می شود. حجم مخزن آب این سوییپر لیتر بوده ۶۲۰ و در صورت تجهیز سوییپر به سیستم کنترل گرد و غبار ناشی از سیستم برس زنی ۱۲۲۰ لیتر افزایش می یابد.


ویژگی های سامانه برس زنی

سوییپر شهری و سامانه برس زنیاین دستگاه سوییپر ایتالیایی مجهز به یک برس رولی مرکزی، دو برس دیسکی جانبی و یک برس دیسکی متحرک در جلوی دستگاه می باشد که امکان دسترسی و نظافت نقاط دشوار را برای کاربر فراهم نموده است. پهنای برس رولی مرکزی ۱۳۰۰ میلی متر بوده و قطر هر یک از برس های دیسکی جانبی برابر با ۷۰۰ میلی متر می باشد که موجب افزایش پهنای نظافتی این دستگاه تا ۲۷۰۰ میلی متر می گردد. استفاده از برس متحرک سوم با قطر ۹۰۰ میلی متر و قابلیت حرکت ۱۸۰ درجه، پهنای نظافتی این دستگاه را تا ۳۶۰۰ میلی متر افزایش می دهد. فشار برس های این دستگاه به راحتی از داخل کابین راننده امکان پذیر بوده و موجب افزایش عمر مفید برس ها می گردد.


ویژگی های موتور جاروب خیابانی

وییپر شهری و برس سوماستفاده از موتور های دیزلی مرسدس بنز یورو ۴ با توان ۱۱۰ کیلو وات و قدرت ۱۴۷ اسب بخار و سیستم هدایت هیدرواستاتیکی از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد. حداکثر سرعت این سوییپر برابر با ۴۲ کیلومتر در ساعت بوده و امکان نظافت سطوح با شیب کمتر از ۲۰% را دارد.




دیگر ویژگی های این دستگاه سوییپر

سوییپر شهریشعاع چرخشی این دستگاه ها به واسطه کنترل فرمان بر روی چهار چرخ، ۴۴۳۰ میلی متر می باشد. وزن این دستگاه ۱۳۲۵۰ کیلوگرم بوده و در صورت نصب بازوی متحرک ( برس سوم) به ۱۳۴۰۰ کیلوگرم افزایش می یابد. این دستگاه سوییپر به منظور جمع آوری الاینده ها از نقاطی که دسترسی به آنها دشوار است از خرطومی مکنده به طول ۶ متر قطر ۱۴۰ میلی متر که در بخش انتهایی مخزن نصب شده است، استفاده می نماید.


لینک های مفید:

سوییپر صنعتی: فهرست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید