نظافت سالن سینما و تئاتر با جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی

نظافت سالن سینما و تئاتر با جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی

سالن های سینما و تئاتر مراکز عمومی پر رفت و آمدی هستند روزانه افراد زیادی به آن مراجعه می کنند و در حقیقت علاقه مندان به سینما و تئاتر همواره در سالن های سینما حضور دارند. استفاده از انواع خوراکی و تنقلات در سینما رواج زیادی دارد و روزانه حجم زیادی از این مواد غذایی به سینما وارد می شود. مصرف مواد خوراکی در این مراکز و حجم بالای رفت و آمدها، با تولید زباله همراه است و نیروهای خدماتی را با چالش های زیادی رو به رو می کند. اغلب زباله های پراکنده شده در محیط سینما ریز هستند و برای جمع آوری آن ها باید دقت بیشتری به کار گرفته شود و از همین رو زمان و انرژی بیشتری صرف جمع آوری این زباله ها خواهد شد. استفاده از جاروبرقی صنعتی یکی از سریع ترین و کارآمدترین روش ها برای نظافت روزانه و عمیق سالن های سینما و تئاتر به شمار می آید.

سینما چه بخش هایی را در بر می گیرد؟

سالن های سینما بخش های مختلفی را در بر می گیرند و تمامی بخش های آن و به ویژه بخش هایی که عموم افراد در آن حضور دارند، باید روزانه نظافت و رسیدگی شوند؛‌ سالن سینما، راهروها و راه پله ها،‌ بوفه، نمای ساختمان، صندلی ها، سرویس های بهداشتی و … از جمله مهم ترین این بخش ها هستند. در سالن اصلی سینما بیشترین حجم آلودگی یافت می شود و بنابراین سطح زمین و صندلی ها نیازمند بیشترین رسیدگی و نظافت می باشند. با توجه به میزان بالای ترددها حجم عملیات نظافت در سینما افزایش می یابد و بنابراین نیروهای انسانی باید بهترین شیوه را برای نظافت محیط به کار گیرند تا دچار فشار و زحمت مضاعف نگردند.

اهمیت و ضرورت استفاده از جاروبرقی صنعتی در سینما

دستگاه جاروبرقی اولین ابزاری است که جهت فرآیند نظافت انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرد. سالن های سینما و تئاتر نسبت به محیط های خانگی وسعت بالاتر و حجم آلودگی بیشتری دارند و در نتیجه جارو برقی خانگی جوابگوی نظافت چنین محیط هایی نخواهد بود. طراحی و تولید دستگاه های جاروبرقی صنعتی، نیمه صنعتی و تجاری مشکلات مربوط به عملیات نظافت را در محیط های تجاری بزرگ از میان برداشته و سبب گردیده این عمل سریع و آسان انجام پذیرد.

نظافت کف سالن با جاروبرقی صنعتی

زباله های پراکنده شده بر روی سطح زمین به وسیله جاروبرقی صنعتی یا نیمه صنعتی جمع آوری می گردد و با توجه به داشتن مخازنی با گنجایش مناسب، سالن های وسیع به راحتی نظافت می شوند. زباله ها بر روی زمین و در میان صندلی ها پراکنده شده و این اتفاق نظافت را دشوارتر می سازد. در این شرایط بهره مندی از جاروبرقی صنعتی یا نیمه صنعتی با ابعاد مناسب و همین طور استفاده از جاروهای کوله ای یک راهکار کاملاً مؤثر به شمار می آید. مکنده های صنعتی و نیمه صنعتی علاوه بر دارا بودن ساختار منسجم و ظرفیت بالا، از قدرت مکش فوق العاده برخوردار می باشند و از این رو فرآیند نظافت با کیفیت بالا انجام پذیرفته و جمع آوری انواع زباله ها امکان پذیر می گردد. جاروبرقی صنعتی و رده های مشابه برای انواع کفپوش در سینما قابل استفاده است.

نظافت صندلی ها با جاروبرقی

نظافت صندلی های سالن های سینما یکی از مهم ترین و چالش برانگیزترین مرحله از نظافت سینما به شمار می آید. برای نظافت صندلی ها می توان جاروبرقی کوله ای استفاده نمود تا کاربر به راحتی بتواند در فضای میان صندلی ها حرکت کند. به منظور نظافت هر چه بهتر صندلی ها می توان نازل های ویژه بهره گیری نمود. به عنوان مثال نازل سر گرد برس دار جهت نظافت سطح صندلی به طور کامل بسیار مناسب است و جهت تمیز نمودن فضای بین صندلی ها که دسترسی محدود و دشوار دارد، استفاده از نازل آلومینیومی سر تخت به عنوان بهترین گزینه مطرح می شود.

تفاوت جاروبرقی صنعتی و جاروبرقی کوله ای

دستگاه های جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی رده های قدرتمندی از مکنده ها هستند که انواع آلودگی را در محیط های گوناگون از میان بر می دارند. در برخی محیط ها نظیر سالن های سینما و تئاتر بخش هایی وجود دارد که تنها با استفاده از جاروهای کوله ای قابل نظافت هستند. جاروهای کوله ای به اندازه ای دستگاه های جاروبرقی صنعتی قوی نیستند و در صورتی که امکان به کارگیری از مکنده های صنعتی و نیمه صنعتی وجود داشته باشد، بهتر است از چنین جاروهایی بهره برد. جاروبرقی کوله ای برای فضاهای بسیار محدود میان ردیف های صندلی ابزاری ایده آل به شمار می آید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید