حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه برترین های توسعه ساختمان

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه برترین های توسعه ساختمان

پیشرفت و توسعه در هر یک صنایع کشور در گرو هم اندیشی صاحب نظران و تولید محصولات با کیفیت می باشد. صنعت ساختمان یکی از صنایع مهم کشور می باشد که در سالیان اخیر سیر صعودی و تحول خود را به تدریج طی نموده است. برگزاری نمایشگاه های تخصصی ساختمان، فرصتی مناسب برای گرد هم آمدن مهندسین، متخصصین و دست اندرکاران این صنعت و معرفی دستاورد ها، محصولات و خدمات شرکت های داخلی و خارجی به حساب می آید.

معرفی نمایشگاه برترین های توسعه صنعت ساختمان

اولین دوره نمایشگاه برترین های توسعه صنعت ساختمان ( CIDEX 2018)، اردیبهشت ماه سال جاری با حضور جمعی از شرکت های معتبر داخلی و خارجی برگزار می گردد. در این نمایشگاه بزرگ و معتبر، حدود ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی دستاورد های خود را عرضه می نمایند. این نمایشگاه تخصصی توسط اتاق تعاون ایران و در محل بازار بزرگ ایران برگزار می گردد. بازار بزرگ ایران یا ایران مال با حدود یک میلیون و ۹۵۰ متر مربع مساحت، بزرگترین مرکزی تجاری و تفریحی خاورمیانه می باشد. محل برگزاری نمایشگاه، اولین بخشی است که به تازگی در این بازار بزرگ افتتاح شده است. ایران مال یک مجموعه چند منظوره تفریحی، تجاری و اداری بسیار وسیع در منطقه ۲۲ تهران می باشد. بهبود وضعیت صنعت ساختمان در کشور و استفاده از توانمندی شرکت های خارجی از اهداف برگزاری این نمایشگاه تخصصی به حساب می آیند.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه برترین های توسعه صنعت ساختمان

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم، در حال حاضر به عنوان یکی از برترین تامین کنندگان تجهیزات نظافت صنعتی در ایران به حساب می آید. این شرکت در راستای تامین نیاز های نظافتی بخش های صنعتی، تجاری، اداری و …، دستگاه های نظافتی مانند اسکرابر ، سوییپر ، واترجت صنعتی و جاروبرقی صنعتی را از برند های معتبر اروپا تامین می نماید. این شرکت به منظور آشنایی بیشتر فعالان صنعت ساختمان با راه حل های نظافتی و معرفی دستگاه های خود در نخستین نمایشگاه برترین های توسعه صنعت ساختمان شرکت نموده است.

شرکت ابراهیم از شما فعالان صنعت ساختمان دعوت می نماید تا در روز های ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ از غرفه این شرکت در نمایشگاه برترین های توسعه صنعت ساختمان بازدید فرمایید.

 

نمایشگاه صنعت ساختمان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید