چگونه اسکرابر مناسب برای شستشوی انبار انتخاب کنیم؟

چگونه اسکرابر مناسب برای شستشوی انبار انتخاب کنیم؟

از جمله بخش های چالش برانگیز در نظافت اماکن متفاوت قسمت های وسیع سطوح هموار کف می باشد. گستردگی سطوح نیازمند صرف وقت فراوان و بکارگیری نیروهای خدماتی به تعداد بالا می باشد. یکی از اماکنی که گستردگی آن موجب دشوار شدن فرآیند نظافت می شود، انبار می باشد. نظافت با روش های سنتی موجب خستگی مفرط کاربر نظافتی، مصرف بالای آب و مواد شوینده،‌ به طول انجامیدن نظافت و… می شود و به همین دلیل در بهینه ترین حالت ممکن نظافت انجام نخواهد شد. اما با بکارگیری تجهیزات نظافت صنعتی مانند اسکرابر به منظور شستشوی سطوح هموار کف می توان به بهترین نحو ممکن سطوح را شستشو داد.

 

لزوم استفاده از اسکرابر در نظافت انبار

انبار ها به طور معمول محیط های وسیعی هستند و در چنین اماکنی ستون های متعدد، قفسه های بزرگ و تردد بالا وجود دارد که این امر موجب بروز مشکلاتی برای شستشوی سطوح هموار کف می شود. به همین دلیل می بایست با استفاده از شیوه های تخصصی نظافتی و بکارگیری تجهیزات حرفه ای و با کیفیت به کفشویی انبار ها به طور موثر پرداخت. اما چگونه می توان از تجهیزات تخصصی به منظور نظافت موثر استفاده کرد؟ بهترین دستگاه برای شستشوی سطوح هموار کف، دستگاه اسکرابر صنعتی می باشد. مکانیزم عمل اسکرابر در شستشوی انبار به این صورت است که در ابتدا آب و مواد شوینده بر روی سطح پاشش می شود و برس زنی با قدرت انجام می گیرد. همزمان با حرکت دستگاه نوبت به سیستم مکش اسکرابر رسیده و توسط موتور مکنده قدرتمندی که در این دستگاه تعبیه شده است، همه آب و آلودگی باقی مانده بر روی سطوح با موتور مکنده و لاستیک تی به داخل مخزن آب کثیف هدایت می شوند. بدین ترتیب سطح به طور کامل شستشو داده شده و خشک می شود. احتمال بروز همه مخاطراتی که ممکن است در اثر مرطوب ماندن سطح اتفاق افتد، از بین رفته و بدین ترتیب پاکیزگی در کمترین زمان،‌ با بالاترین کیفیت و در امن ترین حالت ممکن ارائه خواهد شد.

 

چگونه بهترین مدل اسکرابر را انتخاب کنیم؟

دستگاه زمین شور صنعتی در مدل های متفاوتی طراحی،‌ تولید و روانه بازار شده است؛ اما به منظور نظافت موثر و جلوگیری از آسیب به سطوح و دستگاه می بایست بهترین مدل برای کفشویی مناسب انبار انتخاب شود. اسکرابر به جهت کنترل هدایت در دو مدل دستی و سرنشین دار تولید شده است. انتخاب نوع هدایت اسکرابر از طریق بررسی مساحت و موانع موجود امکان پذیر است: از اسکرابر دستی می توان به منظور کفشویی انبار های کوچک یا انبار هایی با موانع زیاد و قفسه های متعدد استفاده کرد اما برای شستشوی سطوح هموار در انبار های وسیع می بایست از مدل سرنشین دارد زمین شور صنعتی بهره برد. نوع دیگر ویژگی اسکرابر منبع تغذیه این دستگاه می باشد؛ کفشوی باتری دار و کفشوی کابلی دو مدل متفاوت با بهره گیری غیریکسان از منبع تغذیه می باشند. در انبار هایی که دسترسی عالی و مناسب به پریز برق وجود دارد می توان از اسکرابر کابلی به منظور کفشویی استفاده کرد تا مشکلات شارژ مجدد دستگاه،‌ هزینه بالاتر اسکرابر باتری دار، وزن بالاتر و… را نداشته باشد. اما در بخش هایی از انبار که دسترسی به پریز برق ندارند می بایست با زمین شوی باتری دار به نظافت سطوح کف پرداخت. با انتخاب صحیح کفشوی برای انبار ها، بدون آسیب به دستگاه و سطح کف، شستشوی کامل و با کیفیت در زمانی کم با مصرف معقول آب و مواد شوینده انجام خواد پذیرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید