انتخاب اسکرابر با ابعاد مناسب؛ فواید اسکرابر های صنعتی کوچک

انتخاب اسکرابر با ابعاد مناسب؛ فواید اسکرابر های صنعتی کوچک

روند رو به رشد استفاده از اسکرابرها باعث شده است که برای راحتی بیشتر مشتریان، ابعاد آن ها کوچکتر شده و به شکل منسجم تری طراحی شوند. از جمله نکاتی که برای مشتریان دارای اهمیت می باشد این است که ماشین های کف شوی سبک بوده و بازده پاک کنندگی بالایی داشته باشند علاوه بر این قدرت مانور و تحرک آنها تا حدامکان بالا باشد. به نظر می رسد برای مشتریان هزینه نسبت به ابعاد دارای اولویت بالاتری باشد، و اولویت های بعدی هزینه های سرویس و نگهداری، کاربر پسند بودن، قدرت مانور و سهولت استفاده خواهند بود. اسکرابر باید مناسب محیط بوده، مخازن آن به آسانی پر و خالی شوند و حمل و نقل آن به آسانی صورت گیرد. با توجه به اهمیت ابعاد دستگاه و لزوم تناسب آن با مساحت محیط، بسته به موقعیت می توانیم ماشین هایی با ظرفیت مخازن ۱۰ تا ۱۵۰ لیتر را انتخاب نماییم. کوچکتر شدن زمین شوی ها دارای مزایای زیادی از جمله کاهش هزینه، کاهش وزن، افزایش قدرت مانور و افزایش تنوع کاربرد آنها خواهد شد که در ادامه به این موارد می پردازیم:

کاهش هزینه در استفاده از اسکرابر های کوچک

اسکرابر نمایشگاه خودروهنگامی که محیط محدود و کوچک است، بهره وری اقتصادی مهمترین دلیل استفاده از ماشین های فشرده می باشد. در صورتی که در چنین محیط هایی از اسکرابرهای بزرگ استفاده شود، اپراتور باید مدام تلاش کند تا ماشین را از مسیر های باریک و سخت عبور دهد،  در چنین شرایطی با استفاده از ماشین های کوچکتر سرعت انجام عملیات بالاتر خواهد بود. معمولا هزینه های کمتر ماشین های کوچک باعث می شود توجه مشتریان به این ماشین ها جلب شود. اگرچه بهره وری اقتصادی، مهمترین جنبه در خرید یک ماشین کوچک می باشد، اما خرید اسکرابر های کوچک از لحاظ صرفه جویی در هزینه های دیگر نیز دارای اهمیت می باشد. همانند هزینه مرتبط با زمان غیر مفید برای پر و خالی کردن مجدد دستگاه که در مدل های کوچکتر این اتلاف زمانی کمتر است.

 

زمین شوی با وزن کم برای سطوح حساس

اسکرابر سبک مناسب برای سالن ورزشیکوچکتر شدن اسکرابرها دارای مزایای زیادی است از جمله این که باعث کاهش وزن دستگاه می شود؛ کاهش وزن دستگاه موجب می شود احتمال خسارت به سطوح حساس به حداقل رسد. علاوه بر این ها وزن کم برای اپراتوری که  ماشین را هدایت می کند، یک امتیاز مهم محسوب می شود. ماشین های با وزن سبک علاوه بر سهولت استفاده، فشار کمتری بر سطح وارد می کنند. وزن و فشار چرخ اسکرابرهای سنگین می تواند برای برخی سطوح مانند سطوح چوبی یا نرم و یا سطوح سالن ورزشی مشکلاتی را به وجود آورد. سطوح سرامیکی نیز در برابر فشار بسیار حساس می باشند.

 

قدرت مانور بالا، مهم ترین مزیت زمین شوی صنعتی کوچک

اسکرابر سبک قابلیت تحرک بیشتری داردکاهش وزن و کوچکتر شدن ابعاد دستگاه نیز موجب سهولت  هل دادن ماشین در اسکرابر های دستی می شود. طراحی های هوشمندانه و فشرده باعث ایجاد یک ماشین ساده با قدرت مانور بالا می شود. ماشین کف شوی سبک با ابعاد کوچک قدرت مانور بیشتری دارد و میزان مصرف توان در آن کمتر است.

 

 

موارد استفاده اسکرابرهای کوچک

IMG_1182ماشین اسکرابر کوچک برای شستشوی گوشه ها، کناره های دیوار و راهرو های باریک و راه پله ها بسیار مناسب هستند. این ماشین ها برای استفاده در محیط های کوچک یا محیط های انباشته از موانع محیطی مانند انبارها گزینه ای ایده آل به شمار می آیند. همچنین برای تمیز کردن زیر میز، زیر تخت ها و سایر وسایل ثابت از این نوع اسکرابر استفاده می شود در حالی که اسکرابرهای قدیمی این قابلیت را ندارند. مدل های سبک و دارای ابعاد کوچک برای بالا بردن از پله ها و عبور از ورودی ها مناسب هستند. با استفاده از یک اسکرابر کوچک ۱۰ لیتری، امکان شستشوی فضای زیر مبلمان نیز وجود دارد. ماشین های فشرده در هنگام استفاده یا نگهداری نیز جای کمتری را اشغال می کنند.

 

انتخاب بهترین ابعاد برای ماشین اسکرابر

دقت در انتخاب بهترین ابعاد برای اسکرابر بسیار مهم است و همان طور که گفته شد، انتخاب کوچکترین دستگاه همیشه بهترین انتخاب نخواهد بود. برخی مشتریان که معمولا خانم هایی هستند تمایل به استفاده از دستگاه های تا حد ممکن کوچک دارند، و یا کسانی که از کار کردن با دستگاه های بزرگ می ترسند، به اشتباه اسکرابر های کوچکی را انتخاب می کنند. برای رفع مشکل این دسته از مشتریان می توان برای اپراتورها دوره های آموزشی برگزار کرد.
اگر دستگاه خریداری شده توسط مشتری بسیار کوچک باشد باید زمان بیشتری برای تمیز کردن صرف شود، و چنانچه وسعت محیط خیلی بالا باشد موجب مصرف زیاد آب، مواد شیمیایی، و برق خواهد شد. بنابراین شکی در این نیست که انتخاب بهترین ابعاد ماشین که مناسب با کار و محیط مورد نظر است، می تواند بیشترین سود را برای مشتری داشته باشد.

 

لینک های مفید:

اسکرابر: فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید