نظافت خودرو در روزهای بارانی با تجهیزات نظافت صنعتی

نظافت خودرو در روزهای بارانی با تجهیزات نظافت صنعتی

از رایج ترین وسایل حمل و نقل در شهرها، خودرو می باشد و افراد به دلایل متفاوت از جمله تردد به محل کار، تفریح و … از اتومبیل شخصی به طور مرتب استفاده می کنند. یکی از مشکلاتی که در رابطه با استفاده روزمره از خودرو مطرح است، آلودگی آن و نیاز به نظافت مدوام است. نظافت خودرو می تواند امری زمان بر و دشوار باشد، همچنین برای شستشوی خودرو و نظافت داخل خودرو نیاز به صرف انرژی، آب و مواد شوینده بسیار بوده و جهت کاهش چنین مشکلاتی بهتر است از شیوه مناسب نظافتی برای شستشوی خودرو بهره جست. در روز های بارانی و فصول بهار و پاییز آلودگی های خودرو بیشتر شده و تقریبا به صورت روزانه نیاز به شستشوی خودرو وجود دارد. می توان با استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی به صورت بهینه به شستشو و نظافت خودرو در فصول پر بارش پرداخت.

 

شستشوی بدنه ماشین با واترجت صنعتی

نظافت صنعتیبه منظور شستشوی مداوم بدنه خودرو در فصول پاییز و بهار پس از بارش باران، می توان از تجهیزات نظافت صنعتی کاربردی بهره برد. بهترین دستگاه برای روشویی خودرو، دستگاه کارواش صنعتی می باشد. دستگاه کارواش انواع متفاوتی دارد، در صورتی که نیاز به شستشو کمتر بوده می توان از کارواش خانگی استفاده کرد و برای شستشوی تعداد بیشتر خودرو یا شستشوی خودرو به صورت روزانه بهتر است از انواع صنعتی واترجت بهره برد. فشار آب بالای واترجت و امکان تنظیم فشار این دستگاه برای شستشوی کامل و با کیفیت بدنه خودرو و همچنین جلوگیری از آسیب به بدنه بسیار کارامد می باشد. برخی از انواع دستگاه واترجت صنعتی مجهز به سیستم فوم پاش می باشند که در صورتی که نیاز به شستشوی راحت تر و با کیفیت تر باشد، می توان از این نوع واترجت بهره برد.

 

نظافت داخل خودرو با جاروبرقی صنعتی

نظافت صنعتیبه منظور جاروب و نظافت داخلی سطوح خودرو می توان از تجهیزات تخصصی مانند جارو برقی صنعتی بهره برد. جاروبرقی کارواشی با قدرت کار مداوم و هر روزه، پاکیزگی دائمی را فراهم می نماید. فیلتر قدرتمند جاروبرقی صنعتی از بازگشت آلودگی به داخل محیط خودرو جلوگیری کرده و حتی ریز ترین ذرات به داخل مخزن منتقل می شوند. نظافت مخزن جاروبرقی صنعتی بسیار ساده بوده و به همین ترتیب مجموع نظافت داخلی خودرو در مدت زمان کمتری انجام می گیرد. همچنین می توان از تنظیف های نظافتی با کیفیت به منظور نظافت داشبورد، بخش داخلی درها و دیگر نقاط داخل خودرو استفاده کرد. برای شستشوی صندلی های خودرو، بهترین وسیله دستگاه اسپری مکش می باشد که علاوه بر شستشوی ابر های صندلی به طور کامل در کوتاه ترین زمان، به دلیل مکش قوی، خشک شدن سریع صندلی را نیز به ارمغان می آورد.

 

مزایای شستشوی خودرو با تجهیزات نظافت صنعتی

نظافت صنعتیاستفاده از تجهیزات نظافت صنعتی با کیفیت موجب بهینه سازی فرآیند شستشو خواهد شد. این بهینه سازی از جنبه های متفاوتی رخ می دهد که برخی از آن ها عبارت اند از: کمک به محیط زیست از طریق کاهش مواد شوینده استفاده شده در فرآیند نظافت که شیمیایی و بسیار آسیب زا هستند، کاهش مصرف آب و جلوگیری از هدر رفتن ذخایر آبی، بهبود سرعت عمل نظافت و امکان شستشوی خودرو در کوتاه ترین زمان، سهولت کاربری و نیاز به صرف انرژی کم از طرف کاربر برای شستشوی کامل خودرو، بهبود کیفیت نظافت و رضایت کاربر در انتهای شستشو و … که همگی موجب افزایش روز افزون محبوبیت استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی شده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید