سرمایه گذاری بر روی خرید اسکرابر پیش از شروع کسب و کار

سرمایه گذاری بر روی خرید اسکرابر پیش از شروع کسب و کار

تاسیس مجتمع های تجاری و اداری، افتتاح فروشگاه های کوچک و بزرگ شخصی،‌ ساخت مجتمع های مسکونی، راه اندازی شرکت های خصوصی،‌ تاسیس بیمارستان و مراکز آموزشی مانند دانشگاه ها و… نیازمند برنامه ریزی پیش از شروع کسب و کار می باشد. بررسی و تحقیق در رابطه با نحوه شروع کسب و کار، نحوه آماده سازی محیط و فضای مناسب و… از جمله مواردی است که در حین راه اندازی یک مجتمع جدید به کار خواهد آمد. اما از مواردی که پیش از شروع کسب و کار کمتر مورد توجه قرار می گیرد، بررسی نیاز های نظافتی محیط است. به منظور انجام بهینه نظافت و موثر بودن عملکرد شستشوی سطوح می توان از دستگاه اسکرابر صنعتی استفاده کرد.

لزوم استفاده از اسکرابر صنعتی

به منظور پاکیزه سازی و نظافت سطوح می توان از رایج ترین شیوه یعنی استفاده از تجهیزات دستی استفاده کرد؛ اما با توجه به مشکلاتی که روش دستی نظافت دارد بهتر است شیوه ای جایگزین را انتخاب نمود. برخی از مشکلات روش دستی شستشوی سطوح کف عبارت اند از: طول کشیدن فرآیند نظافت و مزاحمت برای افراد حاضر در محیط‌، مرطوب ماندن سطوح و امکان بروز مخاطراتی از قبیل لغزش افراد و زمین خوردن، آسیب به محیط زیست با مصرف بسیار زیاد آب و مواد شوینده مضر، خسته شدن کاربر به دلیل طراحی نامناسب تجهزات دستی شستشو،‌ کیفیت پایین و عدم رضایت کافی پس از کفشویی، نیاز به تعداد بالای نیرو های خدماتی و افزایش هزینه ها و… که همگی موجب کاهش محبوبیت و دور شدن از استاندارد های شیوه های دستی کفشویی می شوند. به همین دلیل بهتر است از تجهیزات تخصصی برای شستشو و نظافت کامل سطح هموار کف در اماکن تجاری، اداری، صنعتی، مسکونی و… بهره جست. دستگاه اسکرابر صنعتی یکی از کاربردی ترین و تخصصی ترین دستگاه ها در زمینه نظافت صنعتی می باشد. این دستگاه با شستشوی کامل و با کیفیت سطوح و خشک کردن کامل سطح پس از شستشو موجب جلوگیری از آسیب به افراد خواهد شد و همچنین کیفیت کفشویی با دستگاه اسکرابر بسیار بالا خواهد بود.

عملکرد دستگاه کفشوی در ساختمان های تازه تاسیس

بررسی، انتخاب و خرید اسکرابر پیش از شروع پروژه های مسکونی‌، تجاری، اداری و… دو ویژگی مهم دارد: ویژگی اول این است که از این دستگاه می توان در مراحل راه اندازی و آماده سازی سطوح پیش از افتتاح استفاده کرد و ویژگی دوم ماندگاری دستگاه برای شستشوی دائمی و روزانه سطوح است. عملکرد دستگاه اسکرابر در ساختمان ها در ادامه تشریح می شود: در ابتدا آب و مواد شوینده بر روی سطوح پاشش می شود، سپس همزمان با پاشش آب عملیات برس زنی توسط برس های بسیار با کیفیت انجام می پذیرد و در این مرحله همه آلودگی ها از سطوح کف بیرون کشیده می شود. پس از شستشو و در حین عبور و حرکت دستگاه،‌ به طور همزمان با عملیات برس زنی، همه آب و آلودگی های باقی مانده بر روی سطوح توسط لاستیک تی و سیستم مکش قدرتمند به داخل مخزن آب کثیف منتقل می شوند. بدین ترتیب همه سطوح کامل شستشو شده و در نهایت هیچ آلودگی و رطوبتی بر روی سطح باقی نمی ماند. به دلیل عملکرد حرفه ای اسکرابر، مصرف آب و مواد شوینده در حین شستشو بسیار کم می شود و خستگی حاصل از شستشو توسط کاربر به دلیل طراحی ارگونومیک دستگاه ها تا حد زیادی کاهش می یابد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید