اسکرابر و سوییپر بخریم یا اجاره کنیم؟

اسکرابر و سوییپر بخریم یا اجاره کنیم؟

اماکن گوناگون آلودگی های متفاوتی دارند. نظافت و شستشو  در هر مکانی شرایط خاصی داشته و لزوم بهره گیری از تجهیزات خاص در هر محیطی با محیط دیگر متفاوت است. شستشو و نظافت سطوح کف در همه اماکن یکسان است و نیاز به مداومت در پاکیزگی کفپوش در هر مکانی وجود دارد. استفاده مداوم از تجهیزات نظافتی مستلزم کیفیت بالا و هزینه پایین است. در ادامه برخی از تجهیزات نظافت صنعتی مانند اسکرابر و سوییپر که شستشو و نظافت سطوح هموار کف در اماکن متفاوت را انجام می دهند بررسی می شود. از مهم ترین سوالاتی که برای صاحبین اماکن متفاوت و کسب و کار ها وجود دارد، تفاوت خرید و اجاره تجهیزات نظافت صنعتی است که در این مقاله به تفصیل بررسی خواهد شد.

 

لزوم بهره گیری از دستگاه های نظافت صنعتی

خرید سوییپر و اسکرابرشستشو و نظافت کفپوش ها از مواردی است که در پاکیزگی همه محیط ها نیاز است. نظافت و شستشوی کفپوش می بایست به طور منظم انجام شود تا اماکن از مزایای پاکیزگی مداوم مانند مراقبت از کفپوش، بهبود بهداشت، زیبایی بصری محیط و… بهره مند شوند. استفاده مداوم از تجهیزات شستشو در صورتی که این تجهیزات کیفیت کافی نداشته باشند موجب آسیب به کفپوش و خرابی مداوم تجهیزات می شود که در هر دو حالت هزینه های بسیاری بر صاحبان اماکن تحمیل می گردد. با توجه به موارد ذکر شده بهره گیری از تجهیزات نظافت صنعتی قدرتمند و با کیفیت نظافت و شستشو را ساده تر کرده و از هزینه های اضافی جلوگیری می کند. اسکرابر دستگاهی برای شستشوی مداوم و روزانه کف است که از کیفیت و طراحی خارق العاده ای برخوردار است. سوییپر نیز از کاربردی ترین تجهیزات نظافت صنعتی برای جاروب سطوح کف در اماکن گوناگون است. از این دو دستگاه مناسب برای نظافت و شستشوی کف می توان با اطمینان کامل استفاده نمود.

 

اجاره یا خرید؟

اجاره سوییپر و اسکرابرپس از تصمیم افراد به استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی، مهم ترین سوالی که در ذهن بوجود می آید این است که بهتر است اسکرابر و سوییپر را خرید یا از شرکت های خدماتی اجاره نمود؟ در ادامه برخی از تفاوت های خرید و اجاره در مقوله دستگاه های شستشو و نظافت کفپوش ذکر می شود. همانطور که ذکر شد نظافت سطوح کف فرآیندی است که نیازمند مداومت است. در صورتی که این دستگاه ها از شرکت های خدماتی اجاره شوند، نیازمند صرف هزینه های زیادی برای اجاره دستگاه های نظافتی به صورت مداوم است. اما خرید دستگاه های نظافت صنعتی بسیار مقرون به صرفه است. علاوه بر این در صورت مالکیت دستگاه های اسکرابر و سوییپر، امکان نظافت و شستشوی سطوح در هر زمانی که نیاز به نظافت باشد وجود دارد و نیازی نیست برای تحقق نظافت در صف انتظار شرکت های خدماتی منتظر ماند.

 

مزایای خرید سوییپر و اسکرابر

مزایای خرید سوییپر و اسکرابرخرید دستگاه های نظافت صنعتی و استفاده مادام العمر از آن ها مزایای فراوانی دارد که موجب ترغیب مشتریان به خرید شده است. در سال های اخیر با توجه به توجیه مشتریان به ویژگی های خرید، استفاده دائمی و خرید تجهیزات نظافت صنعتی از محبوبیت بسیاری برخوردار گشته است. ویژگی های مثبت خرید و مالکیت دائمی اسکرابر و سوییپر عبارت اند از:

۱) بهینه سازی فرآیند نظافت متناسب با محیط

۲) استفاده مداوم از سوییپر و اسکرابر

۳) امکان نظافت و شستشوی کفپوش در هر مکان و زمانی

۴) کاهش هزینه ها به دلیل مالکیت دائمی و عدم نیاز به پرداخت هزینه اجاره به صورت مداوم

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید