مزایای استفاده از موکت شوی صنعتی

مزایای استفاده از موکت شوی صنعتی

برای زیبایی بیشتر سطوح کف در خانه های ایرانی، از پوشش های متفاوتی نظیر فرش و موکت استفاده می شود. نگهداری از فرش و موکت برای جلوگیری از آلوده شدن بسیار دشوار است و به همین دلیل پس از گذشتی مدتی از خرید فرش یا موکت، لکه های متفاوتی در اثر آلودگی بر روی سطوح فرش و موکت بوجود می آید. نظافت و رفع آلودگی نیازمند صرف زمان و بهره گیری از تجهیزات نظافتی مناسب می باشد. به منظور شستشوی بهینه فرش و موکت در کمترین زمان ممکن بهتر است از تجهیزات نظافت صنعتی با کارایی بالا استفاده نمود. استفاده از دستگاه مکانیزه فرش و موکت شوی که از کاربردی ترین تجهیزات نظافت صنعتی می باشد به منظور شستشوی با کیفیت فرش از بهترین راهکار های نظافت صنعتی به شمار می آید و مزایای بسیاری دارد که در ادامه تشریح می شوند.

شستشوی عمیق

آلودگی های موجود بر روی سطوحی مانند فرش و موکت به دو دسته آلودگی های سطحی و آلودگی های عمقی تقسیم می شوند. هرچه آلودگی ها عمیق تر باشند و مدت زمان بیشتری از ماندگاری آن ها بر روی فرش یا موکت گذشته باشد، نظافت و زدودن آن ها از روی فرش دشوارتر خواهد بود. به همین دلیل شستشوی آلودگی های عمیق از سطوح فرش و موکت نیازمند بهره مندی از یک شیوه کاربردی و با کیفیت می باشد. فرش و موکت شوی صنعتی با مکانیزم عمل فوق العاده موجب بیرون کشیدن همه آلودگی ها اعم از آلودگی های سطحی و عمیق می گردد.

کاهش مدت زمان نظافت با موکت شوی

یکی از معایب شستشوی موکت و فرش ها به شیوه دستی و سنتی، طول کشیدن فرآیند نظافت می باشد که در اکثر مواقع برای افراد نامطلوب است. بهترین راه برای کاهش مدت زمان نظافت و شستشوی فرش و موکت، استفاده از تجهیزات تخصصی نظافت صنعتی مانند فرش و موکت شوی صنعتی است. دستگاه مکانیزه موکت شور با مکانیزم عمل حرفه ای در کمترین زمان ممکن فرش و موکت را شستشو داده و به اندازه زیادی الیاف فرش و موکت را خشک می نماید. به همین دلیل نیاز به عدم استفاده از فرش به مدت طولانی پس از شستشو نیز از بین خواهد رفت.

بهبود طول عمر فرش و موکت

شستشوی سطوح پرز دار فرش و موکت به شیوه صحیح نوعی مراقبت از فرش به حساب می آید. در صورتی که از روش های سنتی و غلط به منظور نظافت کامل موکت ها و فرش ها استفاده شود، ممکن است در اولین شستشوی غلط یا در طول زمان و پس از چند بار شستشو، بافت های موکت و فرش آسیب ببیند؛ پس بهتر است از تجهیزات نظافت صنعتی تخصصی برای شستشوی چنین سطوح حساسی استفاده نمود. شستشوی سطوح با فرش و موکت به دلیل بهره مندی از تجهیزات تخصصی، بدون آسیب به بافت فرش موجب نظافت کامل آن می شود.

سهولت کاربری

استفاده از دستگاه موکت شوی بسیار ساده بوده و نیازمند دسترسی به دانش خاصی نمی باشد. دسته های ارگونومیک این دستگاه کار را برای کاربر راحت کرده و از خسته شدن کاربر در حین انجام فرآیند نظافت جلوگیری می کنند. یکی دیگر از ویژگی های مهمی که دستگاه موکت شور صنعتی دارد و به کاربر کمک می کند تا نظافت مطلوب تری را انجام دهد، امکان شستشوی سطوح در محل می باشد. به همین دلیل افراد می توانند به جای سپردن فرش و موکت به شرکت های خدماتی، بسته به نیاز، در محل خود فرش و موکت را شستشو دهند.

کاربرد دستگاه موکت شوی در محیط های گوناگون

دستگاه های مکانیزه فرش و موکت شوی هر چند در خانه نیز کاربرد دارد، کارایی ویژه ای در محیط های بزرگ ارائه می دهند که شامل مساجد، حسینیه ها، نمازخانه ها، مجتمع های تجاری و … می شود. به طور کلی تمامی محیط های تجاری، اداری، مذهبی، آموزشی و … که سطوح وسیع پوشیده شده از فرش و موکت دارند، به وسیله این تجهیزات قابل شستشو هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید