مزایای جاروبرقی صنعتی هواکار

مزایای جاروبرقی صنعتی هواکار

مکنده تمامی انواع جاروبرقی صنعتی بر اساس وجود خلا کار می کنند. این خلا را پمپ دستگاه ایجاد می نماید. پمپ ها دارای چندین نوع هستند که هر کدام با توجه به کاربرد در نوعی از مکنده ها مورد استفاده قرار می گیرند. انواع مختلف پمپ عبارتند از: سانتریفیوژال، ساید چنل، لوب، بلید و در نهایت ونتوری. پمپ ونتوری یا هواکار از طریق انرژی، جریان هوا را سریع تر می کند. در این نوع پمپ در کنار جریان شدید هوا یک مسیر انشعابی طراحی شده است به گونه ای که زمانی که پمپ جریان هوا را در مسیر اصلی ایجاد می نماید، هوای داخل کانال انشعابی را نیز به سمت خود می کشد، که این باعث ایجاد خلا در مسیر انشعابی می شود. این نوع پمپ بر خلاف سایر پمپ ها از موتور استفاده نمی نماید به همین دلیل برای جارو برقی های ضد انفجار از این نوع استفاده می شود. این نوع پمپ دارای مزایای بسیاری است که در ادامه ذکر می شود.

 

مزایای جاروبرقی صنعتی هواکار

پمپ ونتوری جاروبرقی صنعتی هواکارجارو برقی صنعتی که دارای پمپ هواکار است دارای مزایایی می باشد که در زیر شرح داده شده اند.

 

ایمنی بیشتر

در هنگام استفاده از وسایل برقی مخصوصا در محیط های مرطوب، خطر برق گرفتگی بسیار زیاد است. اما استفاده از این نوع جارو برقی ها ایمن است زیرا در این حالت کارمندان در معرض خطر برق گرفتگی نخواهند بود.

 

قابلیت اعتماد بیشتر

بدون جا به جایی اجزا، هیچ گاه موتور الکتریکی نخواهد سوخت و حتی نامناسب بودن شرایط محیط نیز تاثیری بر آن نخواهد داشت. این نوع محصولات بسیار با دوام بوده و طول عمر زیادی خواهند داشت.

 

قدرت بیشتر

استفاده از هوای فشرده قدرتمند، یک جاروبرقی پنوماتیک قدرت بی نظیری را به وسیله تجهیزات موجود ارائه می کند. ابعاد و وزن ماشین های الکتریکی نسبتا قدرتمند، قابل کنترل نیستند.

 

خاصیت ضد انفجاری/ ضد مواد محترقه

جارو برقی صنعتی هواکارعدم وجود قطعه متحرک و موتور الکتریکی و همچنین وجود پیکربندی اساسی و کامل، باعث ایجاد یک ماشین ذاتا ایمن می شود. این نوع پیکربندی به عنوان یک پیکربندی آنتی استاتیک قلمداد می شود.

 

کارایی بالای انرژی

یک کمپرسور هم برای دستگاه مکنده استفاده می شود و هم با سایر تجهیزات به اشتراک گذاشته می شود. این کاربرد همه کاره کاراتر از یک واحد موتور الکتریکی مجزا است.

 

متغیر بودن توان

مقدار هوای تامین شده برای جاروبرقی هواکار می تواند به راحتی در قسمت دریچه تنظیم شود، در نتیجه زمانی که لزومی در استفاده از کل توان نیست، می توان قدرت مکش را تغییر داد. کاهش توان مکش موجب کاهش انرژی مصرفی توسط کمپرسور، و کاهش صدای دستگاه می شود. این ویژگی باعث می شود در شرایط خاص بتوان دستگاه را طبق نیاز تنظیم نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید