ویژگی های منحصر به فرد کارواش اتوماتیک

ویژگی های منحصر به فرد کارواش اتوماتیک

امروزه وسایل نقلیه به بخش مهم و جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها تبدیل شده اند و از همین رو تمیزی اتومبیل ها برای دارندگان خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است. برای شستشوی اتومبیل روش های دستی و اتوماتیک به کار می رود. روش دستی به این معنا است که شستشوی خودرو به صورت دستی در خانه و یا کارواش انجام شده و شستشوی اتوماتیک به وسیله دستگاه کارواش اتوماتیک انجام می پذیرد. دستگاه کارواش اتوماتیک انواع اتومبیل سواری، شاسی بلند و ون را از ابتدا تا انتها به صورت تمام اتوماتیک شستشو داده و خشک می کند. هم چنین دستگاه کارواش اتوماتیک و تجهیزات راه اندازی کارواش برای شستشوی ماشین های سنگین مانند اتوبوس، کامیون، تریلی و قطار ساخته و به بازار عرضه شده اند. پایه و اساس طراحی و ساخت این دستگاه ها همواره ابتکار، نوآوری و خلاقیت می باشد که موجب گردیده بهترین دستگاه کارواش اتوماتیک تولید شوند و آماده ارائه خدمات به مشتریان باشد.

دلایل برتری دستگاه کارواش اتوماتیک به روش های سنتی

با پیشرفت علم و تکنولوژی کارواش های اتوماتیک به گونه ای ساخته شده اند که با شرایط و نیازهای مختلف مشتریان متناسب هستند. بهره مندی از خدمات بی نظیر کارواش اتوماتیک نه تنها برای مشتریان مزایای بی شماری به همراه دارد بلکه ارتقای کارواش دستی به کارواش اتوماتیک برای صاحبان کسب و کار سودآوری و منفعت زیادی به ارمغان می آورد. ویژگی های یک دستگاه شستشوی ماشین اتوماتیک عبارت اند از:

مصرف آب کم

سواری شویبسیاری از افراد گمان می کنند کارواش اتوماتیک برای تمیز کردن ماشین آب زیادی مصرف می کند اما باید بگوییم که این تصور نادرست است. کارواش اتوماتیک مجهز به سیستم تصفیه آب و سیستم بازگشت آب می باشد. تصفیه آب در دو مرحله انجام می شود، آب پیش از مصرف وارد سیستم تصفیه شده تا ناخالصی ها و ذرات جامد آن گرفته شود و آبی زلال برای شستشوی خودرو فراهم گردد. سپس آب مصرفی در زمان شستشو در راه آب تعبیه شده در کارواش جاروی شده و آن را جمع آوری می کند. این آب توسط به طور کامل تصفیه و تمیز شده و از طریق سیستم برگشت آب به چرخه مصرف باز می گردد. به همین دلیل آب مورد استفاده در کارواش اتوماتیک به میزان قابل توجهی کاهش یافته و تا ۸۰ درصد در مصرف آن صرفه جویی می شود. این در حالی است که در شستشوی اتومبیل به روش دستی حجم بسیار زیادی از آب به هدر می رود.

سازگار با محیط زیست

کارواش صنعتیدر هنگام نصب کارواش اتوماتیک برای جمع آوری آب مصرفی و جلوگیری از جاری شدن آن بر روی زمین راه آب تعبیه شده است. در شستشوی دستی مسیری برای هدایت آب وجود ندارد و محلول آب و مواد شوینده روی زمین جاری شده، وارد باغچه ها، جوی ها و سفره های آب زیر زمینی می شود و در عملکرد اکوسیستم اختلال ایجاد می کند. در شستشوی اتوماتیک علاوه بر این که این محلول در محیط پخش نمی شود از فیلترهای قدرتمند تصفیه آب عبور کرده و ذرات مضر برای محیط زیست از آب جدا می شود. از این رو استفاده از ماشین شوی یک روش کاملاً سازگار با محیط زیست به شمار می آید.

دستگاه کارواش اتوماتیک ضد خش

دستگاه کارواش تمام اتوماتیکدستگاه کارواش تمام اتوماتیک از دارای برس های عمودی و افقی استوانه ای شکل و برس های چرخ شوی است که ضد خش هستند و با تمامی سطوح دارای خلل و فرج بدنه خودرو تماس پیدا کرده، آن ها را شستشو داده و آلودگی ها را به طور کامل از بین می برد. این برس ها آلودگی های سخت و چسبنده را از اتومبیل جدا می کنند و هیچ گونه آسیب و خراشی به ماشین نمی رسانند. شستشوی دستی با برس و اسفنج های نامرغوب رنگ خودرو را دچار آسیب می کنند. ذرات جامد آلوده ای که توسط اسفنج از سطح ماشین جدا می شوند در بافت آن به دام می افتند و بر بدنه اتومبیل خط و خش ایجاد می کند اما با سیستم اتوماتیک احتمال آسیب رسیدن به خودرو صفر می باشد.

عملکرد بی نظیر

کارواش اتوماتیک سواری شویدر شستشوی اتوماتیک مراحل پیش شستشو، فوم پاشی، سامانه برس زنی، زیرشویی، آب کشی، واکس زنی و خشک کن گام به گام انجام می پذیرد و ماشین را تمیز و درخشان می سازد. در مرحله پیش شستشو آلودگی های سطحی و گرد و خاک از بین رفته و در مراحل فوم پاشی و برس زنی آلودگی های باقی مانده از میان برداشته می شود. به منظور جلا بخشیدن به رنگ خودرو و افزایش سرعت خشک شدن از واکس استفاده می شود و در آخرین مرحله سیستم خشک کن اتوماتیک با دمش هوا قطره های آب باقی مانده را به طور کامل خشک می کند که به همین دلیل رد آب بر روی خودرو باقی نمی ماند.

سرعت

دستگاه کارواش تمام اتوماتیکیکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه کارواش تمام اتوماتیک شستشوی اتومبیل با سرعت بالا و در کوتاه ترین زمان می باشد. زمان شستشوی ماشین از ابتدا تا انتها کمتر از ۱۰ دقیقه است و رانندگان بدون نگرانی از اتلاف وقت می توانند به کارواش اتوماتیک مراجعه کرده و در کوتاه ترین زمان وسیله نقلیه آن ها با بهترین کیفیت شستشو می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید