مزایای استفاده از دستگاه کارواش اتوماتیک

مزایای استفاده از دستگاه کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیک دستگاهی است که به منظور شستشوی اتوماتیک انواع خودروهای سبک و سنگین طراحی شده است. در دنیای امروز مساله آب و انرژی به یک موضوع مهم تبدیل گردیده و در همه زمینه ها مورد توجه خاص قرار گرفته است. به دلیل افزایش روز افزون تولیدات و استفاده از وسایل نقلیه، شستشوی آن ها نیز نیازمند مصرف آب و صرف زمان بیشتری خواهد بود. از این رو دستگاه های کارواش اتوماتیک به گونه ای ساخته شده اند که علاوه بر شستشوی با کیفیت اتومبیل، در مصرف آب صرفه جویی نمایند.

 

دلایل برتری کارواش اتوماتیک

کارواش های اتوماتیک در مدل های متنوعی برای شستشوی انواع اتوموبیل، اتوبوس، کامیون، تریلی و قطار تولید شده اند و استفاده از این دستگاه ها برای مشتریان و برای صاحبان کارواش مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد. این مزایا به اندازه ای مفید هستند که کارواش داران تمایل به سرمایه گذاری در نصب و راه اندازی دستگاه های کارواش تمام اتوماتیک دارند. دلایل برتری شستشوی اتوماتیک خودرو نسبت به روش های دستی به شرح زیر می باشد:

 

صرفه جویی در مصرف آب با ماشین شوی

کارواش اتوماتیککارواش اتوماتیک به میزان قابل توجهی از اتلاف آب جلوگیری می کند. این دستگاه به سیستم بازگشت آب مجهز بوده که توسط آن، آب مصرف شده، بازیافت می شود و دوباره به چرخه شستشو باز می گردد. وجود سیستم برگشت آب در دستگاه کارواش اتوماتیک به میزان ۷۰ الی ۸۰ درصد از به در رفتن آب جلوگیری می نماید. از طرفی به دلیل وجود املاح فراوان در آب، امکان ایجاد رسوب در اجزای دستگاه کارواش وجود دارد. بنابراین با نصب سیستم تصفیه آب تمامی املاح موجود در آن گرفته می شود. در نتیجه علاوه بر جلوگیری از آسیب رسیدن به دستگاه ماشین شوی ، هیچ ردی از لکه های از آب بر روی اتوموبیل باقی نمی ماند.

 

افزایش سرعت شستشو کارواش تمام اتوماتیک

دستگاه شستشوی ماشین ، دارای سرعت عملکرد بسیار بالایی است و خودرو را در مدت زمان چند دقیقه شستشو می دهد. این امر موجب می شود تا مشتریان احساس رضایت بیشتری داشته و از کارهای روزمره خود باز نمانند. علاوه بر این، افزایش تعداد خودروها جهت شستشو می تواند بازدهی اقتصادی قابل توجهی برای صاحبان کارواش به ارمغان آورد.

 

کیفیت عالی شستشوی کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیککارواش تمام اتوماتیک ، مجهز به برس هایی است که می تواند به کلیه بخش های دارای خلل و فرج و دور از دسترس خودرو نفوذ کرده و به راحتی آلودگی های آن را حذف کند. این برس ها با فشار مناسب به همه اجزای بیرونی ماشین مانند بدنه، شیشه ها، سپرها و چرخ ها برخورد کند و انواع آلودگی های سطحی و آلودگی های چسبنده را پاک نموده و شستشو دهد. هم چنین پس از شستشوی کامل، سیستم خشک کن کارواش، آب های باقی مانده بر روی ماشین را خشک می کند. در پایان اتومبیل کاملا تمیز و درخشان شده و با کیفیت مطلوب به مشتریان ارائه می گردد.

 

امکان استفاده از مواد شوینده و واکس

دستگاه کارواش اتوماتیک به نازل های مخصوص پاشش مواد شوینده تجهیز شده است که شامل شامپو، فوم، محافظ و واکس مخصوص خودرو می باشد. مواد شوینده در حین انجام عملیات شستشو به سمت ماشین پاشش می شود و به رفع هر چه بهتر آلودگی ها و دست یابی به تمیزی با کیفیت تر کمک می نماید. محافظ و واکس بدنه اتومبیل را صیقلی کرده و موجب درخشش آن می شود؛ علاوه بر این از خودرو در برابر آلوده شدن دوباره در یک مدت زمان کم محافظت می کند.

 

عدم آسیب رسانی

کارواش اتوماتیکیکی از سوالات به وجود آمده برای مشتریانی که قصد دارند از دستگاه شستشوی ماشین استفاده کنند، این است که آیا ممکن است در حین عملیات، صدمه ای به خودرویشان وارد شود. به علت اهمیت این موضوع تولید کنندگان کارواش اتوماتیک کلیه جوانب را سنجیده و شرایط لازم برای جلب اطمینان مشتریان را فراهم ساخته است. تمامی تجهیزات به کار رفته در کارواش اتوماتیک از ایمنی بالایی برخوردار بوده و سیستم شستشو دهنده و خشک کن آن هیچ گونه آسیبی به بدنه و دیگر بخش های خودرو نمی رساند.

 

عدم ایجاد فشار و خستگی

در دستگاه ماشین شوی، همه مراحل به صورت تمام اتوماتیک انجام شده و اپراتور هیچ گونه تماسی با بدنه خودرو نداشته و تنها بخش های کنترلی کارواش را تنظیم می نماید. این در حالی است که شستشوی اتومبیل به روش های قدیمی کاربر را تحت فشار قرار داده و موجب خستگی وی می گردد.

 

سازگاری با محیط زیست دستگاه کارواش اتوماتیک

تجهیزات به کار رفته در ماشین شوی، آن را به دستگاهی سازگار با محیط زیست تبدیل نموده است. به دلیل تصفیه و بازگشت آب به چرخه مصرف، آلودگی ها به محیط اطراف انتشار نمی یابد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید