آشنایی با اسکرابر آنتی باکتریال و کاربرد های آن

آشنایی با اسکرابر آنتی باکتریال و کاربرد های آن

نظافت سطوح کف از دغدغه های مهم در مراکز صنعتی، درمانی، تجاری و غیره می باشد. اسکرابر صنعتی ، از متداول ترین ابزار های نظافتی است که سطوح را با استفاده از سامانه پاشش آب و برس زنی تمیز می نماید. این دستگاه کارایی بهتری نسبت به ابزارهای سنتی مانند تی و سطل آب دارد و زمان نظافت را به طور چشمگیری کاهش می دهد. اسکرابر آنتی باکتریال یکی از انواع کفشوی هاست که جهت از بین بردن باکتری ها و ضدعفونی محیط استفاده می شود. در این مقاله ویژگی ها، نحوه عملکرد و کاربردهای این دستگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

اسکرابر آنتی باکتریال

اسکرابر آنتی باکتریالباکتری‌ها از عوامل بیماری‌ زا هستند که به طور گسترده در درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها یافت می شوند. دستگاه‌ کف شوی بیمارستانی نوع ویژه‌ای از اسکرابر ها می‌باشد که به دلیل توانایی بالا در از بین بردن باکتری‌ها در این محیط ها قابل استفاده است. این کف شوی بیمارستانی مختص استفاده در درمانگاه ها و بیمارستان ها نبوده و در محیط هایی همانند آشپزخانه ها، رستورانها و کارخانه های تولید صنایع غذایی نیز به بالا رفتن سطح بهداشت کمک می کند.

 

 

ویژگی های اسکرابر بیمارستانی

اسکرابر بیمارستانی از لحاظ ساختار و نحوه عملکرد مشابه با سایر اسکرابر ها است و تفاوت اصلی آن با اسکرابر های غیر بیمارستانی، جنس مخازن می باشد. در کنار این مشخصه مهم، لحاظ کردن ویژگی های منحصر به فرد دیگر، این اسکرابر را برای کاربرد در محیطی همانند بیمارستان مناسب تر نموده است.

 

مخازن کفشوی آنتی باکتریال

اسکرابر آنتی باکتریالدر مخازن آب تمیز و کثیف اسکرابر آنتی باکتریال از ترکیب پلی اتیلن غنی شده شامل مواد افزودنی غیر آلی و ضد باکتری استفاده می شود. این ترکیب باکتری های موجود در سطح را از بین می برد و از رشد آن ها در مخازن جلوگیری می کند. در استاندارد ISO22196 ، کارایی ترکیب ضد باکتری مورد استفاده در مخازن اسکرابر ، در مقابله با باکتری های اسکریکیا کولی، استافیلوکوکوس اورئوس و MRSA به تایید رسیده است. بر اساس این استاندارد، کفشوی دارای مخازن آنتی باکتریال، تا ۹۹.۹% باکتری‌ها را از بین می برد.

 

 

سطح صدای پایین

کفشور آنتی باکتریالاین رده از اسکرابر ها نسبت به دستگاه های زمین شوی صنعتی متعارف سطح صدای کمتری دارند. در نتیجه برای کاربرد در محیط هایی همانند بیمارستان ها، خانه سالمندان و درمانگاه ها که افراد حاضر در آنها نیازمند آرامش می باشند، کاملا مناسب هستند.

 

 

 

سهولت دسترسی به مخازن برای تخلیه و شستشو

کفشوی بیمارستانیجنس مخازن دستگاه های اسکرابر آنتی باکتریال از بین رفتن باکتری ها را تضمین می نماید. اما بعلت حساسیت رعایت استانداردهای بهداشتی پیرامون دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده در بیمارستان ها و درمانگاه ها، طراحی این اسکرابرها به گونه ای است که مخازن آن به سهولت قابل دسترس هستند. در نتیجه تخلیه و شستشوی آن ها به آسانی قابل انجام است. گفتنی است که این ویژگی، محدود به دستگاه های اسکرابر بیمارستانی کلمبوس نبوده و تمامی اسکرابر های این کمپانی به دلیل دارا بودن تاییدیه HACCP دارای این مشخصه می باشند.

 

 

مزایای اسکرابر آنتی باکتریال

اسکرابر آنتی باکتریالیکی از مزیت های استفاده از اسکرابر آنتی باکتریال، ایجاد سطح بالای بهداشت و ضدعفونی محیط است. از دیگر مزیت های این دستگاه، انجام عملیات نظافت در زمان سریع تر و کاهش هزینه های مربوط به مواد شیمیایی می باشد. همچنین، کفشوی آنتی باکتریال می تواند از کاربر در مقابل باکتری ها محافظت کند. خاصیت ضد باکتری کفشوی آنتی باکتریال زمان محدود و مشخصی ندارند و در تمام مدت عمر مخزن قابل استفاده می باشند. ترکیبات شیمیایی به کار رفته در این دستگاه با محیط زیست سازگار است و فرآیند بازیافت مخزن های آنتی باکتریال هیچ آسیبی به محیط زیست نمی رساند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید