انجام تمام امور نظافتی با دستگاه سوییپر اسکرابر

انجام تمام امور نظافتی با دستگاه سوییپر اسکرابر

برای امور نظافتی، سرویس و نگهداری ساختمان و تاسیسات، خدمات صنعت خودرو، فضاهای تفریحی، صنایع تولیدی، ساختمان های اداری، دانشگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی نیاز به دستگاه های مکانیزه ای می باشد که این عمل را به خوبی و با کیفیت و سرعت بالا انجام دهند. محیط های صنعتی برای امور نظافتی خود به دنبال یک دستگاه قابل اعتماد و همه کاره هستند که بتواند بسیاری از امور نظافتی را انجام دهد. این دستگاه ها برای کمک به حفظ سطح بالای نظافت تجهیزات مختلف مثلا در یک مرکز خدمات خودرو می باشند که میزان خرابی آن ها به شدت پایین بوده و می توان از نتایج آن ها اطمینان لازم را داشت. سوییپر و اسکرابر از جمله دستگاه هایی هستند که در محیط های مختلف برای انجام امور نظافتی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

دستگاه سوییپر اسکرابر راهکاری مناسب برای نظافت

سوییپر اسکرابربرای نظافت محیط های صنعتی و اداری باید به دنبال ماشین هایی با کیفیت بالا و با دوام بود، که عمر طولانی دارند. این دستگاه ها برای نظافت فضا های مختلف باید تطبیق پذیر باشند. به همین علت است که باید به سمت محصولات جدید رفت. یکی از ماشین های جدید، دستگاه سوییپر اسکرابر سرنشین دار است که با تکنولوژی Pro-Panel، به صنایع اجازه می دهد تا محیط های وسیع را نظافت نمایند. این دستگاه ها به گونه ای نظافت می کنند که در پشت خود ردی تمیز را بر جای می گذارند. پاکیزه بودن چنین محیط های صنعتی علاوه بر افزایش بهره وری، رضایت مشتریان را نیز در پی خواهد داشت. این دستگاه ترکیبی از کف شور صنعتی و جاروی شهری است.

 

 

سوییپر-اسکرابر همه کارهسیستم دوگانه این دستگاه ها به گونه ای است که به نیروی خدماتی موسسات و کارخانه ها این امکان را می دهد که گرد و خاک و ضایعات را جمع آوری نموده در حالی که امکان عمل شستشوی سطح را نیز با استفاده از یک سیستم اسکرابر ایجاد می نماید. دستگاه سوییپر اسکرابر امکان انجام نظافت را به طور منظم ایجاد می کند. بخش سوییپر دستگاه با نظافت فضای سبز می تواند رشد گیاهان هرز را کنترل نماید. این دستگاه ها به دلیل طول عمر بالا و خرابی کمتر، نیاز به تعمیرات خاصی نیز ندارند. تنها عمل برای نگهداری این دستگاه ها تعویض به موقع لاستیک تی و فیلتر در مدت زمان بندی و تعیین شده می باشد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید