حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه اگروفود

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه اگروفود

در دنیای رو به پیشرفت امروز، اصل اساسی و مهم برای برقراری روابط، ارتباطات موثر می باشد. به همین جهت نمایشگاه های بین المللی نقش ویژه ای در جذب مشتری و توسعه کسب و کار دارند. در واقع این رویداد ها محلی مناسب برای تبلیغات و معرفی برند ها در بازار جهانی و جلب نظر مشتری ها می باشد. نمایشگاه بین المللی اگروفود یکی از این رویداد هاست که در حوزه صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته فعالیت دارد. شرکت ابراهیم ارائه دهنده برتر تجهیزات نظافت صنعتی در بیست و پنجمین دوره این رویداد حضور یافته است.

اگروفود

نمایشگاه اگروفود یک رویداد بین المللی می باشد که در زمینه صنایع غذایی، تجهیزات کشاورزی و ماشین آلات فعالیت دارد. این رویداد معتبر در سطح خاورمیانه، محلی مناسب برای ارائه دستاورد های فناوری های صاحبان صنایع و پژوهشگران این حوزه ها می باشد. به منظور تخصصی شدن فضای این رویداد و بهره وری بیشتر، چهار بخش جداگانه ایران فود، ایران فودتک، ایران اگرو و ترکیبات غذایی ایران فود برای این رویداد تجاری در نظر گرفته شده است. از جمله های صنایع و بخش های حاضر در نمایشگاه اگروفود می توان به صنایع قند و شکر، آشامیدنی ها، خشکبار، پروتئینی، صنایع کشاورزی، ماشین آلات صنایع گوشت، روغن و بسته بندی اشاره نمود. بیست و پنجمین دوره این نمایشگاه معتبر، در روز های ۸ الی ۱۱ تیر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

فعالیت شرکت ابراهیم در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه اگروفود

شرکت ابراهیم از برترین و معتبر ترین ارائه دهندگان تجهیزات نظافت صنعتی در ایران می باشد. این شرکت با بیش از ۲۵ سال سابقه، موفق به اخذ نمایندگی از برترین شرکت های دنیا در زمینه دستگاه های نظافت صنعتی شده است. شرکت ابراهیم حضور فعالی در نمایشگاه های مرتبط با زمینه کاری خود دارد. نمایشگاه اگروفود یکی از این رویداد هاست که این شرکت در بخش ماشین آلات آن حضور پیدا کرده است. معرفی توامندی های شرکت و عرضه محصولات اسکرابر ، واترجت ، جاروبرقی و سوییپر برای بخش های فعال در زمینه صنایع غذایی و کشاورزی از اهداف شرکت ابراهیم برای حضور در این رویداد است.

شرکت ابراهیم از شما دعوت می نماید تا در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی اگروفود تهران از غرفه این شرکت بازدید فرمایید.

نمایشگاه اگروفود
                          غرفه شرکت ابراهیم در نمایشگاه اگروفود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید