نکاتی در ارتباط با سرویس و بازبینی دستگاه های نظافت صنعتی

نوشته شده توسط مدیر سایت در ۲۶ آذر ۱۳۹۷

تجهیزات نظافت صنعتی مانند اسکرابر و سوییپر بعلت عملکرد مکانیزه، سریع و بی نقص مورد توجه صاحبان صنایع، کارخانجات و مراکز تجاری قرار دارند. خرابی قطعات یا نگهداری نادرست تجهیزات نظافتی می تواند به معنی هدر رفت زمان و هزینه تمام شود. همچنین این مشکلات می تواند باعث لغزندگی سطوح کف و سرخوردن افراد و ایجاد یک محیط نا سالم گردد. از طرفی رجوع کردن به تی و سطل آب مجددا سطوح خیس و لغزنده و طولانی بودن فرآیند نظافت را به دنبال دارد. بنابراین در تهیه اسکرابر و دستگاه های نظافتی دیگر باید از اعتبار برند دستگاه، وجود نمایندگی معتبر و کیفیت خدمات پس از فروش اطمینان حاصل کنید.

اهمیت نگهداری از دستگاه های نظافتی

کفشوی صنعتیاسکرابر و سوییپر از جمله پر کاربرد ترین دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی به حساب می آیند. این دستگاه ها نظافت سطوح کف را با سرعت و کیفیت چند برابر نسبت به ابزار های دستی انجام می دهند. استفاده صحیح از دستگاه بر طبق دفترچه و راهنمایی های متخصص فنی شرکت ارائه دهنده دستگاه، موجب عملکرد نظافتی عالی، سریع و بی نقص و همچنین افزایش طول عمر تجهیزات می شود. هنگامیکه دستگاه در بازه های زمانی دقیق مورد بررسی قرار گیرد، عیب های کوچک به سرعت پیدا شده و هزینه های گزافی به خریدار تحمیل نمی گردد. بعضی از امور نگهداری به سادگی و توسط کاربر اسکرابر یا سوییپر قابل انجام هستند و برخی دیگر نیازمند حضور تکنسین فنی شرکت ارائه دهنده دستگاه می باشد.

 

سرویس های خدمات پس از فروش

به منظور اطمینان از عملکرد سریع و بی نقص اسکرابر یا دیگر تجهیزات نظافتی مکانیزه، بازبینی منظم دستگاه و قطعات مختلف آن یک ضرورت به حساب می آید. همانطور که ذکر شد، بعضی از امور ساده را کاربر دستگاه می تواند انجام دهد اما برخی دیگر بایستی فقط بوسیله نیرو های متخصص شرکت انجام شود. وجود یک مرکز خدمات پس از فروش مجهز با نیروی زبده و کارشناس در شرکتی که دستگاه را ارائه می دهد، در این زمینه دارای اهمیت زیادی می باشد. این مرکز با همراهی مداوم مشتری از لحظه ای پس از خرید تا هر زمان دیگر، به مشتریان مشاوره، کمک و خدمات می رساند.

 

نکات مهم در رابطه با درخواست از مرکز خدمات پس از فروش

سوییپر صنعتیخریداران دستگاه های نظافتی در هنگام ارائه درخواست کمک، باید به چند نکته مهم توجه کنند. نکته اول اینکه هر درخواستی باید بصورت شفاف، دقیق و با توجه کامل ارائه شود و از کلی گویی یا ارائه درخواست های مبهم خودداری شود. نکته دوم توجه به طول عمر بخش هایی از دستگاه مثلا برس یا تی اسکرابر صنعتی است. این بخش ها خواه ناخواه به دلیل فرسایش بر روی سطح باید بعد از مدتی تعویض شوند. مقاومت در برابر تغییر این بخش ها و اصرار بر تعمیر آن ها، قطعا هزینه و زمان بیشتری از خریدار و کاربر دستگاه خواهد گرفت. نکته سوم پیگیری منظم امور تعمیر و نگهداری پیشگیرانه دستگاه می باشد. در صورتیکه کاربر دستگاه اسکرابر یا مثلا سوییپر ، بازبینی منظم دستگاه مطابق دفترچه راهنما را انجام ندهد، تعداد مراجعه تکنسین فنی بیش از حد ضرورت خواهد شد. شارژ منظم و صحیح باتری، تمیز کردن فیلتر ها، نظافت تی و برس از جمله اموری هستند که به سادگی و بدون نیاز به متخصص قابل انجام است.

 

معرفی واحد خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم

شرکت ابراهیم بعنوان نماینده انحصاری برند های معتبر اروپا در زمینه تجهیزات نظافت صنعتی، با پرهیز از همکاری با تامین کنندگان متفرقه، تجهیزات و دستگاه های با کیفیت به همراه سطح بالایی از خدمات پس از فروش را ارائه می نماید. واحد خدمات پس از فروش این شرکت دارای وسعت ۶۰۰۰ متر مربع و شامل سه بخش انبار محصولات، انبار قطعات یدکی و بخش خدمات فنی می باشد. در انبار محصولات شرکت طیف وسیعی از دستگاه های نظافت صنعتی اسکرابر ، سوییپر ، جاروبرقی ، واترجت و … دیده می شود. مشتریان برای تست و مشاهده دستگاه ها می توانند به این انبار مراجعه نمایند تا دستگاهی مطابق با نیاز خود از مجموعه خریداری کنند. همچنین در صورت نیاز کاربر به قطعات مصرفی و تجهیزات جانبی، این امکان فراهم شده تا مشتریان در کمترین زمان، این قطعات را دریافت نمایند. بخش تعمیرگاه مرکزی شرکت نیز ارائه مشاوره تلفنی و یا تعمیر دستگاه ها را با بهره مندی از کارشناسان فنی مجرب انجام می دهد.

نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: